Nod februari

@Tulpelientje
Wat jammer! Ik kon het ook niet meer aanzien en heb de '6 dagen voor je NOD' test gedaan. Lekker OMO wit. Opzicht wel verwacht. Misschien overmorgen nog eens proberen. Wanneer ga jij het weer proberen?

ramboo wat ik zo gek vind is dat ik al aantal dagen last heb van afscheiding waarmee ik draden kan maken... het is gewoon plakkerig denk ik ofzo.. naja het zal wel haha

@Harmab, oh wat balen zeg! 
Ook voor de dames met een negatieve test deze ronde zooo jammer! Maar bij te vroeg testen zou ik het inderdaad later nog eens proberen. Ik zelf ben niet van het te vroeg testen dus weet niet hoe goed ze werken. Ik zit zes dagen voor de eisprong nu dus we gaan morge de vruchtbare periode in. 
Ik ben 2 dagen mijn foliumzuur vergeten(we zijn er iets minder mee bezig deze maand misschien dat dat wel goed is)nu vroeg ik mij af hoe werkt het als je foliumzuur vergeet? Dat is niet direct weer uit je lichaam lijkt me toch? Heeft iemand daar antwoord op?
succes voor diegene die op dit moment aan het afwachten zijn! 
♥️

@naliefa -> las dit elders... ->Geeft niks hoor. Sommige meiden beginnen pas met foliumzuur als ze er achter komen dat ze zwanger zijn en het bv niet eerder wisten. Gewoon s avonds je pilletje innemen of de volgende dag. 2 heeft weinig zin, want het teveel plas je er toch weer uit... 

@liefde, dank je wel! Dan ga ik gewoon verder. Was al aan het denken om er 2 te pakken maar dat heeft zoals je zei, weinig nut.
thank you! 

Terug
Bovenaan