Nod februari

@ramboo & tulpelientje:
Momenteel voel ik eigenlijk ook niets, op de uitzondering na dat ik sinds woensdag MOE ben... maar dit geeft me momenteel juist hoop! Vorige 2 rondes voelde ik vanalles (innesteling bloed, krampen, misselijkheid etc) en toen viel het steeds tegen, nu is alles lekker rustig (nu ook nog geen enkel spoortje van aankomende menstruatie)
Succes met afwachten allemaal!

lcmbertens ja lastig.. elke maand is het anders dus moeilijk te voorspellen haha. Jij ook succes met afwachten! Ben benieuwd of je morgen een positieve test hebt. 

@Tulpelientje
Ik ga zondag maar een testje doen. Ik heb de '6 dagen voor je NOD test' van de Sensitest. En jij? Ik durf eigenlijk niet en wil ook niet geloven dat ik niet zwanger ben. Ik klink een beetje zeurderig (is dit een woord?) maar wil dit zo graag. Mijn man wilde wachten tot ons trouwen (april 2018) maar was er nog niet klaar voor en vertelde mij bij kerst dat hij wilde beginnen. Ook is mijn schoonvader zijn toekomst niet zeker en zouden wij het tof vinden dat hij toch nog opa zou worden. 
Ik hoop dat het bij ons positief uitvalt!
Succes!

Hee dames, 
Even een vraagje. Ik zit nu 5dpo, en sinds vandaag heb ik dik melkachtige witte afscheiding, zelfs mijn spijkerbroek is vochtig ? I know, beetje ranzig verhaal misschien, maar ik ken dit totaal niet van mezelf. Het is ook vrij veel, kan er makkelijk een theelepeltje of 2 mee vullen. Iemand die hier bekend mee is? 

Groetjes ☺️

ramboo ik heb early test van kruidvat. Ik durf het ook niet.. en ik heb morgen ook nog een feestje... en het valt op als ik niet drink... wat voor smoesje moet ik gebruiken??? 
Ik denk dat ik zondag ook ga testen. Maae twijfel of ik het morgenochtend al ga doen.. ivm het feestje.. maar ja als die negatief is kan ik alsnog wel zwanger zijn.. wat is wijsheid? Haha.  

@ Tulpelientje herken het helemaal! Heb eerder ook in zo'n situatie gestaan. Ben zelf ook voor beter later dan eerder testen (ook om de kans op een VMK en weet niet echt of ik het dan liever niet geweten had...) en lees nooit goede verhalen over de early tests. Als ik jou was zou ik een excusje verzinnen: schijnt dat er buikgriep heerst (en alcohol is nooit goed als je darmen nog gevoelig zijn ;)) ; of antibioticagebruik? Tja, er zijn ook mensen die zeggen dat er zo pril nog geen bloedverbinding is, omdat de placenta nog niet is aangemaakt. Maar zou dat risico toch niet willen nemen. 

Hoi! Ik drink eigenlijk al nooit maar kun je niet zeggen dat je nog moet rijden of dat je een beetje grieperig bent. Dat zijn wel meerdere mensen. Anders weet ik het ook niet. Haha. Die early testen, hoeveel dagen voor je NOD kun je die doen? Je kunt het altijd proberen maar of het wijsheid is weet ik niet. Je NOD is over een paar dagen dus je zou morgen wat kunnen proberen al is het voor je eigen gerustheid maar het zou ook kunnen dat het negatief is en je je nog rotter gaat voelen. Beetje dubbel dus.. succes!

Terug
Bovenaan