Nod februari

Ik zit nu echt in emotionele tweestrijd
Vandaag nod+1, negatieve test, wel MOE en zere borsten
Vanmiddag klein beetje bloed bij persen en verder wat bruin slijm (beetje) bij afvegen...
Aan de ene kant geloof ik er niet meer in en aan de andere kant wil ik de hoop nog niet opgeven (aangezien het niet doorzet)
Zucht!

@lapjesendraad Dankje wel!!

@de rest ik test normaal nooit voor NOD en word altijd de dag van Mn NOD ongesteld alleen vorige x en deze x hoe raar het ook klinkt ik voelde dat de test positief ging zijn niet aan symptomen maar een gevoel. Klopte wel 2x (vandaar voor NOD getest)
Van andere heb ik ook wel is gehoord dat ze zeker wisten dat ze zwanger waren, blablabla dacht altijd jaaa Jaa dat zal wel joh ma heb het nu zelf ook gehad.

Hooii dames!
Mijn NOD was vandaag.
Nu heb ik vanmiddag licht roze/rood bloedverlies gehad en het was maar een klein beetje in het maandverband, en het is niet meer geworden in de loop van de dag. Ik heb ook geen krampen.
Heeft iemand dit ook gehad? En wanneer kan ik testen (als het ophoud)? 

@annap Ik heb allaaaaang getest. Morgen NOD en heb dinsdag al 2x getest hahahahaha slaat nergens op i know! Vandaag weer getest maar omowit! Dus zal morgen wel gewoon ong worden. Dus eh... ook kan me helaas niet meer bij je aansluiten?

Terug
Bovenaan