Nod februari

Goedenavond. 
Ik ben nieuw hier. 
Gestopt met de pil sinds mei. Tot die tijd nog weinig gebeurt. Heb helaas last van lange cyclussen, van 38 tm 53 dagen. Zit momenteel op dag 34. Heb nu 2 x achter elkaar 39 dagen gehad dus ga daar nu ook weer vanuit. 
Toen ik 14 jaar was heb ik een geperforeerde blindedarm gehad en daardoor is er veel troep in mn lijf gekomen. De kans op een zwangerschap was heel erg klein tot niet. ( dit werd mij verteld toen ik mijn dochtertje kreeg, die is ondertussen bijna 3 jaar).
Heb nu wel afspraak met de ha gemaakt omdat we sinds mei bezig zijn en lange cyclussen hebben.  Ben ook al doorverwezen naar de gynaecoloog, hier staat een afspraak voor in maart. Duurt helaas nog wel even maar hoop dat ik er niet naar toe hoef haha. 
Hoe lang zijn jullie al bezig en hoe lang zijn jullie cyclussen? 

Hoi Kriebelbeestje,
Snap dat je hoopt dat het niet nodig is, maar wel fijn dat je een doorverwijzing hebt gekregen.
Ik en mijn man zijn beide 32, we zitten nu in ronde 6 (met een stop van 2,5 maand tussendoor). Mijn gemiddelde cyclus is 29 dagen, wat betekent meestal 28, 29 of 30 dagen met één uitschieter van 39 dagen ertussen, dus gelukkig vrij regelmatig.
Mijn NOD deze maand is 8 februari, uitgaande van een cyclus van 29 dagen.

[quote quote=10162818]Hai dames, ik ben een tijdje weggeweest, maar kwam weer even kijken Hier inmiddels 5 dagen voor NOD, nergens last van. We gaan het weer zien. Bij deze sluit ik een pact voor de niet-voor-NOD-testers! Who’s in it?[/quote]
Ik hou dat niet vol hoor ? Ik krijg meestal een week voor mijn menstruatie al klachten. Bij mijn eerste zwangerschap bleven die klachten uit en begin ik 4 dagen voor NOD al te testen ?

lcmbertens, balen zeg! Hopelijk volgende ronde wel raak ?
kriebelbeestje, fijn dat je een verwijzing hebt. Je hebt best een lange cyclus, dus een verwijzing kan geen kwaad. Hopelijk is het voor jullie de afspraak hebben al raak. Voor mijn zwangerschap had ik een cyclus van 24 dagen. Na mijn bevalling lijkt het 26 dagen te zijn. We zitten in de eerste ronde voor de tweede zwangerschap en derde kindje (of 3 en 4 als het weer een tweeling mag zijn ?).

Hallo dames,
Ik sluit mezelf ook aan bij jullie pact. Heb vanochtend getest (met een action test, ik had de 2v5 niet in huis) helaas helemaal wit. Nog geen menstruatie maar die zal er binnen nu en een paar dagen wel komen. 
Ik lees lekker met jullie mee en duim voor jullie. Mocht er iets veranderen hou ik jullie natuurlijk op de hoogte! 

Ik ben ook zo slecht in wachten haha mijn NOD is 5feb en kan ook zoiezo niet eerder testen dan 6feb als ik dan nog niet ongi ben geworden. Ik heb wel een zeurende pijn in me knieholtes, dat krijg ik altijd als ik ongi moet worden. Maar ik heb ook al paar dagen een ploppende gevoel in me buik, en dat heb ik eigenlijk nooit. En ik ruik sinds vanmorgen al hele rare geur overal. Heel vreemd allemaal haha maar we wachten rustig af ?

Terug
Bovenaan