Nod februari

@liefde gefeliciteerd!!! Wat fijn!
@kabouter nog steeds niet ongesteld. Vandaag testen gekocht en morgen testen.. ga wel wat twijfelen, want mijn afscheiding is verdwenen... straks is mijn cyclus weer in de war ofzo.. bah die onzekerheid word ik gek van. 

@ liefdee: ohhhh gefeliciteerd! Wat ontzettend fijn. 
@ tulpelientje: je maakt het wel spannend hoor ...! Ik zou zeggen : zo lang als die ongesteldheid wegblijft is het goed nieuws. 
Mijn nod is pas 10-2, maar heb sinds vandaag al een zeurderig gevoel in mijn buik (en gevoelige borsten, zoals altijd in deze week). Met andere woorden, ik voel me precies alsof ik ongesteld ga worden ... Ben me alvast mentaal aan het voorbereiden op de teleurstelling. 

@bezig bijtje ja vind het ook wel super spannend, maar zoals jij al zegt bereid ik me wel alvast voor op een eventuele teleurstelling. Stomme symptomen ook allemaal haha. Zegt soms ook helemaal niks 

@tulpelientje: pff ja, sommige vrouwen zeggen het meteen te weten als ze zwanger zijn. Maar heb ook verhalen gehoord van mensen die pas bij 6 wk de eerste symptomen kregen. Het lichaam is een wonderlijk iets 

@bezig bijtje ja precies! Zo vaak symptomen gehad dat ik dacht oooo dit is het! Dus niet... haha. Dus ik probeer het wat meer los te laten. Probeer ik dan he haha

@Tulpelientje, ja precies proberen.
Heb net in een ander topic ook mijn frustraties van me af geschreven. Dat loslaten is veel makkelijker gezegd dan gedaan.

liefde, gefeliciteerd! Ik wens je een voorspoedige zwangerschap! 
Naliefa, ik geloof zelf niet zo in dat om de dag seks hebben enzo. Bij mijn eerste zwangerschap hadden we veel seks en blijkbaar twee eitjes bevrucht. Het blijft toch geluk hebben. Vooral doen waar jullie je goed voelen! Wij doen het gewoon wanneer we er zin in hebben. Soms om de dag, soms 2x per dag.
Bezig bijtje en Tulpelientje, ik voelde direct aan dat ik zwanger was. Niet door symptomen, maar doordat PMS juist uit bleef. Kwaaltjes kreeg ik pas vanaf week 6.
Succes allemaal! Hopelijk volgen er nog veel positieve testen!

Terug
Bovenaan