Nod februari

@mienma Ik heb niet echt tips... maar ik begrijp je frustratie. Maar je moet ook onthouden dat positieve verhalen veel meer gedeeld worden dan negatieve, waardoor het soms lijkt dat het bij jou niet goed lukt. Maar als je opzoekt naar het percentage dat zwanger raakt binnen enkele maanden, dan is dat erg laag. Ik probeer daar maar aan te denken en dat het normaal is dat het minstens een halfjaar kan duren. Ik doe niet aan ovulatietesten, want dan ben ik er nog meer mee bezig. Ik hou alleen mijn cyclus bij en mijn afscheiding hou ik in de gaten. En vooral gezellig maken elke week. 

@tulpelientje Bedankt voor je reactie. Ik kan niks merken aan mijn afscheiding en temperatuur helaas. Ik probeer inderdaad het gezellig te maken :) we zijn nu 9 maand bezig en ik hoop dat het gewoon snel gaat lukken :) 

Lastig he Mienma ? Weet je, het is veel makkelijker om een positief verhaal te geven dan een negatief verhaal. En dus zijn er inderdaad veel positieve verhalen te lezen. Ik heb gelezen dat het voor een eerste vaak lang duurt en dus stel ik mij daar op in. Laat de moed niet zakken, maar laat je ook niet gek maken! Je komt er wel, wedden dat je binnen een paar rondes zwanger bent! Serieus, focus je op iets anders: pak een nieuwe hobby op, doe een cursus, maak een lange wandeling, boek een weekendje weg... (en blijf daarnaast gewoon seks hebben). Laat het forum desnoods een tijdje..
Je kunt anders ook gewoon eens met je huisarts erover praten?

@liefde gefeliciteerd!!
@tulpelientje, ik ben ook nog steeds niet ongesteld, soms nog wel buikpijn (halve dag wel/halve dag niet). Ik vind het zo gek dit is een nieuw persoonlijk record van mijn cyclus (31 dagen was mijn langste cyclus en morgen zit ik op 33). Maar toch denk ik dat het niet gelukt is: geen symptomen alleen al dagenlang zeurende buikpijn (dit heb ik een dag voor mn menstruatie normaal ook) en al 3 negatieve testen van afgelopen donderdag, zondag en vandaag.. Elke keer als ik naar de wc ga denk ik nu ga ik bloed zien. Ik ga pas van het weekend weer testen. Jij succes morgenochtend!!
@MienMa ik snap je teleurstelling. De onzekerheid is gewoon echt slopend, dat je niet weet wanneer het raak gaat zijn. Probeer positief te blijven, meer kan je niet doen. 

@idem ik heb vanmorgen getest en ook weer negatief... ik wacht nu gewoon mijn menstruatie af hoor. Baal toch wel een beetje... dacht dat ik wel regelmatig was nu, maar helaas...

@tulpelientje balen! Hoe langer het uitblijft hoe meer hoop ik krijg, terwijl ik eerst dacht het zal wel niet.
Ik ben normaal ook redelijk regelmatig en heb nu ook de gedachte als ik niet zwanger ben dan kan die menstruatie maar beter snel komen. Het zou echt heel vervelend zijn als onze cyclus voortaan allemaal gekke dingen gaat doen..

Terug
Bovenaan