Nod februari

framboos hoe is t nu ? Al getest ? 
Ik ga er zo 1 kopen want mn ouders willen vanmiddag vakantie boeken voor oktober met ons.. kan natuuflink niet als ik nu zwanger ben .. mm even irritant zo. 

Hallo allemaal,
Allereerst de mensen met een positieve test. Gefeliciteerd! Wat moet dat een heerlijk gevoel zijn. 
Ik zelf dacht mijn nod afgelopen zaterdag te hebben.
De afgelopen 6 maanden 2x een cyclus van 30-31 gehad de rest van de maanden elke keer op dag 27 ongesteld. Ik zit nu op dag 31 en nog niets te bekennen. 
Afgelopen dagen wel een paar keer gedacht ongesteld te gaan worden maar niets te bekennen. Ook nog geen test gedaan omdat ik zoiets heb van ach het zal toch niet gelukt zijn. 
We zijn inmiddels 1 jaar en 2 maanden bezig en heb 1 keer een miskraam gehad. 
Verder geen klachten eigenlijk..

Mienma, ik snap dat je er heel zenuwachtig van wordt. Hoe langer het duurt, hoe meer stress en spanning. En toch zal je een manier moeten vinden om het allemaal een plekje te geven en er relaxt mee om te kunnen gaan.
Het is moeilijk, maar probeer uit te zoeken voor jezelf wat jou rust geeft en hoe je het een plekje kunt geven. Wellicht een gesprek met de huisarts en vragen om een onderzoek, omdat jij jezelf er gek mee maakt. Vaak kan de uitslag je rust geven, omdat je dan weet dat alles naar behoren werkt en het afwachten is wanneer het raak is. Of je weet dat je andere stappen moet ondernemen.
Ik begrijp je wel, ik ben een controlfreak en wil alles plannen. Helaas laat een zwangerschap en bevruchting zich niet plannen en moet ik het ook loslaten.
@ Krekeltje, laten we hopen dat het raak is en je niet naar ronde 8 hoeft.
Elena W, een positieve ovulatietest betekent dat je eisprong binnen 24 tot 48 uur volgt. Kan dus heel goed zijn dat je een late eisprong hebt gehad en dat je daarom misselijk was.
Brabandse, een ovulatietest geeft nog geen garantie op een eisprong. Dit is wat ik te horen kreeg van mijn huisarts. Was effe hard om te horen. Ze zei in combinatie met temperaturen kun je daadwerkelijk vaststellen of er een eisprong heeft plaatsgevonden.
En je zit in ronde 2, heb je al een regelmatige cyclus, waarbij je er dus van uit kunt gaan wanneer je eisprong zou moeten zijn, kan zomaar zijn dat je cyclus nog niet regelmatig is en dat je eisprong nog moet komen.

Naliefa, gewoon lekker doen waar jij je lekker bij voelt. Zolang het geen stress en spanning oplevert is het allemaal goed.
Lapjesendraadjes, die apps begin ook ook aan te twijfelen. Ik begrijp je onzekerheid. Heb je niet altijd op hetzelfde tijdstip gemeten? Op welk moment zou je een innestelingsdip moeten hebben gehad? Ik zie alleen maar stijgende temperaturen. Heb je vandaag een lager temperatuur gemeten?
Bij mij is het ook klote. Gisteren op 6 dpo volgens de app, is mijn menstruatie begonnen. Ik wil echt niet geloven dat dit een innestelingsbloeding is. Dan klopt het toch niet met mijn positieve ovulatietesten en de temperatuurstijging. Vanochtend was mijn temp. ook weer 36,5. Dus wat gezakt. Dus toch verkeerde signalen van mijn lichaam of er is iets goed mis. Een week te vroeg ongesteld geworden dus.
Tulpelientje, onzekerheid is killing. Ik begrijp je, liever dan ongesteld, dan weet je waar je aan toe bent. Heb dit vorige ronde ook gehad. Cyclus toen van 56 dagen gehad. Nu weer te vroeg of fout berekend kan ook, ongesteld. Cyclus van 32 dagen. PFFFF.

Kriebelbeestje; nog niet getest, als ik morgenochtend nog niet ongesteld ben, dan test ik morgenochtend. Langer kan ik het niet volhouden. ? heb beetje gek gevoel, denk heel de tijd dat ik ongesteld wordt maar nog steeds niet. 
Ooh echt, ga jij ook morgen testen dan? 
Ik duim! ??

@ nietveelsoeps
Even wat meer info over mij. Gestopt met de pil eind juli 2018. Daarna een cyclus van 70,50 en 28 dagen gehad. Daarna pas gaan tellen wat betreft de rondes. Vorige keer precies halverwege mijn cyclus van weer 28 dagen flinke buikkrampen gehad, dus vandaar dat ik eens ovulatietesten wilde proberen. Maar ik heb dus niks kunnen vinden met die testen ondanks dat ik nu 9 dagen heb getest. Wel weer buikkrampen die na 2 dagen over gingen. Echter nu dus terug buikkrampen, misselijkheid de hele dag door en wat lijkt een langzaam veranderende smaak. Dus vandaar mijn spanning, omdat ik mij toch vreemd voel nu. 

Nou ik word helemaal onzeker hiervan zeg... denk ik dat ik ongesteld word, omdat ik wat voel. Is het weer die vele afscheiding!! Gisteren haast niks. Wat is dit toch. Alles in de war ofzo.. word er chagrijnig van haha. 

Pfff snap er ff niks van. 13 januari begon mn vorige menstruatie. Heb een cyclus van 28 -31 dagen, ben bezig met ovulatietesten maar k zie elke keer overduidelijk een 2e streep maar geen knaller. Zit in ronde 14 dus ontpillen kan het niet zijn. Ik snap er niks meer van ?

Terug
Bovenaan