[quote quote=10164455]Naliefa, gewoon lekker doen waar jij je lekker bij voelt. Zolang het geen stress en spanning oplevert is het allemaal goed. Lapjesendraadjes, die apps begin ook ook aan te twijfelen. Ik begrijp je onzekerheid. Heb je niet altijd op hetzelfde tijdstip gemeten? Op welk moment zou je een innestelingsdip moeten hebben gehad? Ik zie alleen maar stijgende temperaturen. Heb je vandaag een lager temperatuur gemeten? Bij mij is het ook klote. Gisteren op 6 dpo volgens de app, is mijn menstruatie begonnen. Ik wil echt niet geloven dat dit een innestelingsbloeding is. Dan klopt het toch niet met mijn positieve ovulatietesten en de temperatuurstijging. Vanochtend was mijn temp. ook weer 36,5. Dus wat gezakt. Dus toch verkeerde signalen van mijn lichaam of er is iets goed mis. Een week te vroeg ongesteld geworden dus. Tulpelientje, onzekerheid is killing. Ik begrijp je, liever dan ongesteld, dan weet je waar je aan toe bent. Heb dit vorige ronde ook gehad. Cyclus toen van 56 dagen gehad. Nu weer te vroeg of fout berekend kan ook, ongesteld. Cyclus van 32 dagen. PFFFF.[/quote]
Misschien was mijn innestelling gisteren? Maandag meette ik 36.4, en gisteren en vandaag 36,3. Zondag was mijn temp nog 36,0 en de eerste 2 weken was mijn temp gemiddeld 35,8. Ik heb in het weekend soms een uur later gemeten dan door de week