Nod februari

Framboos spannend. Hopelijk is het raak en heb je morgen een positieve test. 
Ongeduldige spannend testen. Dat zou echt heel mooi zijn na de 1ste ronde. Ik hoop het voor je. Ik heb mezelf heel veel blij gemaakt maar helaas was het steeds ontpillen. Die stomme kwaaltjes die lijken op ontpillen en op zwanger zijn. 
Kabouter hopelijk kun je zondag testen en ben je nog niet ongesteld geworden. Balen dat je een baaldag hebt. Ik herken dit wel heel erg. Je wil zo graag en je leven ga je er door aanpassen of steeds er aan denken. Ik heb ook vage klachten die ik voorheen niet had zoals pijn in de liezen, heel duizelig, sochtends misselijk, aften in mijn mond. Dat heb ik nu 3x gehad nadat ik gestopt ben met de pil voor mijn menstruatie. 
Bezig bijtje ik ga ook niet meer de ovulatie testen gebruiken. Ik vondt het best een gedoe opletten met wanneer je hoeveel dronk en wanneer je dan testen. Zeker op dagen dat ik moest werken. Precies wat je zegt je bent er dan nog meer mee bezig en je wordt er alleen maar onzeker van doordat je de eiersprong niet vindt of het niet goed aan geeft de test. 
Maar 2 eiersprongen dat heb je dus al vaker gehad. Ik heb daar nog nooit van gehoord. Ik hoop voor je dat je gewoon zwanger bent dat je daarom nog een positieve ovulatie test had. Wanneer ben je begonnen met testen op welke dag van je cyclus. 

Kriebelbeestje; Kheb die testen ook. Laat je ook wat weten? Ik ben ook bang voor een negatieve test.. heb beetje dezelfde symptomen als jou. Maar er zijn genoeg vrouwen die helemaal geen symptomen hebben. Zolang we niet ongesteld zijn heb ik hoop. 
MichelleN; ja ik hoop ook op een positieve test. Zou mooi zijn. We zijn nog niet lang bezig maar toch iedere keer een teleurstelling. 

framboos bij mn 1e zwangerschap had ik nergens last van. Toen we er achter kwamen was ik al bijna ruim 5 weken zwanger. Hele zwangerschap geen kwaaltje gehad. Dus dat maakt het ook ene kant wel positief dat ik nu weinig voel. 
Iedereen zegt altijd, het 1e was je voelt zijn je borsten en daarna de rest. 
Weet t niet meer haha, het kan! Haha 

NOD 1 feb: Taartjuhh – 25 jaar – 1e kindje – ronde 5 – ongesteld
NOD 1 feb: Lcmbertens – 36 jaar – 3e kindje poging 2 – ronde 3 – ongesteld
NOD 1 feb: Avb89- 29 jaar -1e kindje – ronde 19 (1e na BBZ) – zwanger!
NOD 2 feb: Knuffeltje – 25 jaar – 1e kindje – ronde 5 – ongesteld
NOD 2 feb: HarmaB – 30 jaar – 1e kindje – ronde 4 – ongesteld
NOD 3 feb: Tulpelientje – 26 jaar – 1e kindje – ronde 5 – neg test
NOD 4 feb: Veerveer – 26 jaar – 1e kindje – ronde 1 – ongesteld
NOD 5 feb: Ongeduldige – 28 jaar – 1e kindje – ronde 1
NOD 5 feb: Ramboo – 26 jaar – 1e kindje – ronde 2 – ongesteld
NOD 5 feb: Bobbyv – 26 jaar – 1e kindje – ronde 1
NOD 5 feb: Facha – 30 jaar – 3e kindje – ronde 1 – ongesteld
NOD 5 feb: Kriebelbeestje – 31 jaar – 2e kindje – ronde 6
NOD 5 feb: Molly – 27 jaar – 1e kindje – ronde 3  – neg. test
NOD 6 feb: Framboos – 26 jaar – 1e kindje – ronde 4
NOD 6 feb: Zeeuws-meisje – 26 jaar – 1e kindje – ronde 1
NOD 7 feb: Krekeltje – 29 jaar – 1e kindje – ronde 7
NOD 7 feb: Sn Snd – 31 jaar – 1e kindje – ronde 0
NOD 7 feb: AnnaP – 32 jaar – 1e kindje – rond 6
NOD 8 feb: Kabouter – 32 jaar – 1e kindje – ronde 6
NOD 9 feb: De tijd is rijp – 27 jaar – 1e kindje – ronde 4
NOD 9 feb: MandarijntjeX – 32 jaar – 1e kindje – ronde 1
NOD 10 feb: Bezig bijtje – 29 jaar – 1e kindje – ronde 2
NOD 10 feb: Liefdee – 29 jaar – 1e kindje – ronde 5 – zwanger!
NOD 10 feb: Vlinder – 35 jaar – 1e kindje – ronde 6 na MK
NOD 10 feb: Michelle – 25 jaar – 2e kindje – ronde 3
NOD 11 feb: Niet veel soeps – 39 jaar – 2e kindje – ronde 4 – ongesteld
NOD 11 feb: Femstra – 27 jaar – 1e kindje – ronde 2
NOD 12 feb: JEFFIE – 28 jaar – 1e kindje – ronde 1
NOD 12 feb: Mandareintje – 30 jaar – 1e kindje – ronde 7
NOD 12 feb: Irisxo – 26 jaar – 1e kindje – ronde 2 na BBZ
NOD 12 feb: MienMa – 28 jaar – 2e kindje (1e miskraam) – ronde 3
NOD 15 feb: Lapjesendraadjes – 36 jaar – 1e kindje – ronde 4
NOD 15 feb: Brabantse – 37 jaar – 1e kindje – ronde 2
NOD 15 feb: Skipbo – 27 jaar – 1e kindje – ronde 8
NOD 17 feb: ElenaW – 34 jaar – 1e kindje – ronde 2
NOD 17 feb: NWJ – 24 jaar – 1e kindje – ronde 4
NOD 18 feb: BenB – 31 jaar – 3e kindje – ronde 1
NOD 18 feb: Jobre - 25 jaar - 1e kindje - ronde 2
NOD 20 feb: Ixxomi – 34 jaar – … kindje – ronde 6
NOD 21 feb: Tulpje – 34 jaar – 1e kindje – ronde 6
NOD 22 feb: Yfkee – 27 jaar – … 1e kindje – ronde 3
NOD 23 feb: Naliefa – 28 Jaar – 1e kindje – ronde 2
NOD 25 feb: San-dra 28 jaar – 1e kindje – ronde 3
NOD 25 feb: JessyW – 26 jaar – 1e kindje – ronde 3
NOD 25 feb: Bbtje – nu nog 24 jaar – 1e kindje – ronde 6
NOD 27 feb: Taartjuhh – 25 jaar – 1e kindje – ronde 6

wat leuk om zo goed bij te kunnen houden wat iedereen zn status is. Voor mij ronde 2 en zit er voor mn gevoel relaxter in dan ronde 1. Toen had ik die ‘valse hoop’ dat het misschien meteen wel raak zou kunnen zijn en nu denk ik, ach we zien wel. Eens kijken of ik dat rond de 18e nog steeds denk haha

kabouter en bezig bijtje. Net weer tampon verwisseld,  omdat ik naar de wc moest en er zat niet veel aan. Nu al menstruatie voorbij????? Was de 3e voor vandaag.  Mini tampons. Verwisseld omdat ik naar de wc moest en niet omdat het eruit liep. Goed gekeken,  donkerrood,  slijmerig, plakkerig. Bij het afvegen roze rood met slijm. 
Elsiejoy. Ach jee. Wat een enorme domper. Maar ze hebben niet gezegd dat er niets meer mogelijk is. Het wordt nu een lange adem, maar er is licht aan het eind van de tunnel.  Houd je daaraan vast. En geef niet op en laat je niet uit het veld slaan. 

Net getest, helaas niks te zien.
Ben ook nog niet ongesteld.. Gekke cyclus deze keer.. ? 
Elsiejoy; ik snap dat je verdrietig bent, maar geef de moed niet op! 

Elsiejoy:
wat vervelend :( ik snap je volkomen... geef vooral de moed niet op! Ze kunnen gelukkig een hoop, ookal is het wellicht een lang traject.

ik heb ervoor gekozen deze maand voor het eerst ovulatie testen te gebruiken. Uitgaande van een cyclus van 35 dagen ( hij neemt sinds het stoppen met de pil wel steeds een paar dagen af). Tussen nu en een week hoop ik mijn eisprong te vinden. 
Vind die dingen wel vrij onhandig (heb ze van de action) maar was toch nieuwsgierig of ik hierdoor mijn eisprong kan vinden!
zou wel betekenen, dat ik dit jaar de winstersport nuchter doorbreng...

voor iedereen die nog moet testen! Ik duim voor jullie!

elsiejoy: oh ik kan me helemaal voorstellen dat je heel erg baalt en er even doorheen zit. Ik hoop dat je iets hebt aan een positief verhaal: bij mijn moeder moest er een eileider verwijderd worden ivm een bbz en na onderzoeken zeiden ze dat de andere dicht zou zitten. Uiteindelijk is ze toch spontaan zwanger geworden, zelfs meerdere keren waaronder nog een tweeling.  Het kan lang duren, giga frustrerend zijn, maar geef de moed niet op! Jouw wondertje komt nog, ze kunnen zo veel tegenwoordig. 
@niet veel soeps - ik heb gelezen dat een innesteling tussen 1-3 volle dagen kan duren, in zeldzame gevallen met helder bloed. En heftiger kan zijn bij een tweeling. Wil je absoluut geen valse hoop geven, maar mocht je tussen nu en je eigenlijke nod nou symptomen krijgen, kun je er toch een testje tegenaan gooien.

Terug
Bovenaan