Nod februari

Kabouter:
ja ga er vanuit volgende week, naar aangezien mijn cyclus nog terug loopt na stoppen met de pil, ben ik wel begin de maand al begonnen.

volgens de arts mag hij nu wel terug lopen, maar niet oplopen met meer dan 2 dagen verschil als de vorige maand. Dan moest ik opnieuw aan de bel trekken.

Kunnen jullie mij helpen? Al een dikke week ovulatietesten gedaan, zonder echt resultaat. Als ik zelfde cyclus als vorige keer aan zou houden dan was zondag mijn ovulatie al geweest. Echter dacht ik altijd precies mijn ovulatie te voelen, deze keer dacht ik dat dinsdag en woensdag. Had ook dinsdag vruchtbaar slijm. Dat wat ik elke cyclus voel, klopt met ovulatie, want 14 dagen erna telkens ongesteld. Mijn gevoel zegt op mijn lichaam te vertrouwen, maar vind het lastig.. 

Nwj op je foto zie ik geen knaltest. Zie alleen lichte streepjes maar snapje verwarring als je je lichaam goed kent en daarbij denk je wel dat je hem gehad heb. Ik zou blijven doortesten en kijken of je daar wat uit op kan maken en anders je menstruatie afwachten?

Lieve dames, kunnen jullie mij helpen?
Ik denk een cyclus te hebben van 26 dagen. Na mijn bevalling heb ik nog niet een heel goed inzicht in mijn cyclus. Daarom hebben we besloten deze ronde ovulatietesten te gebruiken (Action). Ik ben begonnen met testen op dag 5 (mijn menstruatie duurt maar 4 dagen). Het streepje liep op, maar ik heb geen knaltest gehad. Uiteindelijk witte testen. Nu had ik eergisteren ineens een knaltest. Gisteren was de streep paars en dus veel donkerder dan de controlestreep. Eisprong gevonden dacht ik. Gisteravond nog een test gedaan (waarom weet ik eigenlijk niet, want ik test eigenlijk altijd 1x per dag) en vandaag weer een test en het blijft overduidelijk positief. De streep blijft donkerder dan de controlestreep. Heb ik nu wel of niet een eisprong gehad? Hoe lang blijven jullie testen postief? Ik heb al een paar dagen het idee dat ik wel eens zwanger zou kunnen zijn. Ik ben ineens weer heel moe, maar slaap wel goed. Ik heb last van borsten, ben misselijk, voel steekjes in mijn buik en ik heb sinds gisteren echt een vieze smaak in mijn mond. Zou het kunnen zijn dat de ovulatietest postief blijft omdat ik zwanger ben? Mijn NOD is 18 februari (denk ik), dus het is nog te vroeg voor een zwangerschapstest.

Hoi hoi, 
Ik ben nieuw hier op deze website. :) 
Maar heb wel al een account op een andere pagina voor zwangerschappen. Ik ben 29 jaar en ben deze maand met mijn vriend begonnen aan onze eerste ronde voor ons eerste kindje! Ik wil graag ook hier meelezen en meeschrijven. 
Ik zal mijn naam toevoegen aan het lijstje. NOD is 16 februari. 

[quote quote=10165012]Lieve dames, kunnen jullie mij helpen? Ik denk een cyclus te hebben van 26 dagen. Na mijn bevalling heb ik nog niet een heel goed inzicht in mijn cyclus. Daarom hebben we besloten deze ronde ovulatietesten te gebruiken (Action). Ik ben begonnen met testen op dag 5 (mijn menstruatie duurt maar 4 dagen). Het streepje liep op, maar ik heb geen knaltest gehad. Uiteindelijk witte testen. Nu had ik eergisteren ineens een knaltest. Gisteren was de streep paars en dus veel donkerder dan de controlestreep. Eisprong gevonden dacht ik. Gisteravond nog een test gedaan (waarom weet ik eigenlijk niet, want ik test eigenlijk altijd 1x per dag) en vandaag weer een test en het blijft overduidelijk positief. De streep blijft donkerder dan de controlestreep. Heb ik nu wel of niet een eisprong gehad? Hoe lang blijven jullie testen postief? Ik heb al een paar dagen het idee dat ik wel eens zwanger zou kunnen zijn. Ik ben ineens weer heel moe, maar slaap wel goed. Ik heb last van borsten, ben misselijk, voel steekjes in mijn buik en ik heb sinds gisteren echt een vieze smaak in mijn mond. Zou het kunnen zijn dat de ovulatietest postief blijft omdat ik zwanger ben? Mijn NOD is 18 februari (denk ik), dus het is nog te vroeg voor een zwangerschapstest.[/quote]
Ik heb gehoord dat een ovulatietest ook knallers kan geven als je zwanger bent. Omdat LH en HCG erg op elkaar lijken. Echter kan je dit natuurlijk pas bevestigen als je een positieve zwangerschapstest in handen hebt. Want een ovulatietest kan je niet vergelijken met een zwangerschapstest. 
De klachten die je omschrijft herken ik heel erg! Ik ben ook aan het afwachten nu. NOD is 16 februari. 
Als ik jou was echt rustig afwachten en die testjes laten liggen. Makkelijker gezegd dan gedaan weet ik!! Ik ben zelf ook wel van het testen heb ik gemerkt. Maar ovulatietesten geven hierin geen goed advies meer.

Terug
Bovenaan