Lieve dames, kunnen jullie mij helpen?
Ik denk een cyclus te hebben van 26 dagen. Na mijn bevalling heb ik nog niet een heel goed inzicht in mijn cyclus. Daarom hebben we besloten deze ronde ovulatietesten te gebruiken (Action). Ik ben begonnen met testen op dag 5 (mijn menstruatie duurt maar 4 dagen). Het streepje liep op, maar ik heb geen knaltest gehad. Uiteindelijk witte testen. Nu had ik eergisteren ineens een knaltest. Gisteren was de streep paars en dus veel donkerder dan de controlestreep. Eisprong gevonden dacht ik. Gisteravond nog een test gedaan (waarom weet ik eigenlijk niet, want ik test eigenlijk altijd 1x per dag) en vandaag weer een test en het blijft overduidelijk positief. De streep blijft donkerder dan de controlestreep. Heb ik nu wel of niet een eisprong gehad? Hoe lang blijven jullie testen postief? Ik heb al een paar dagen het idee dat ik wel eens zwanger zou kunnen zijn. Ik ben ineens weer heel moe, maar slaap wel goed. Ik heb last van borsten, ben misselijk, voel steekjes in mijn buik en ik heb sinds gisteren echt een vieze smaak in mijn mond. Zou het kunnen zijn dat de ovulatietest postief blijft omdat ik zwanger ben? Mijn NOD is 18 februari (denk ik), dus het is nog te vroeg voor een zwangerschapstest.