Nod februari

@ongeduldige, wauw van harte gefeliciteerd!! Wat fijn voor jullie.
@niet veel soeps, ja volgende ronde echt weer proberen wat relaxter erin te staan, maar ik was zo enthousiast dat we weer konden gaan proberen en dan hoop je zo dat het raak is. Zag dat jij ook al in de maart lijst stond, kletsen we daar weer verder ;)

Hoi Dames,
Ik ben er 2 dagen niet geweest dus voor diegene met een positieve test, Gefeliciteerd! Geniet er van ?.
Ik vind deze week een zeeer frustrerende week. Normaal werkt mijn lichaam zo goed mee. Exacte dagen menstruatie, slijm, eisprong enz. Maar deze ronde... ovulatietesten: licht streepje-wit-wit-wit-licht streepje. Temperatuur is nu al hoog 36.7 dat was het vorige maand na mijn eisprong. Geen slijm te zien. 
Mijn Ei zou volgens de app morgen zijn. Maar ik vermoed dus dat dit later gaat zijn (hoop ik, hoop dat ik hem niet gemist heb) En dat vorige maand dus toch een vroege mk geweest is waardoor mijn cyclus door de war is. Ik blijf door testen net een aantal nieuwe testen gehaald. Maar ik moest het even kwijt hoor. Mijn lichaam laat het normaal gesproken zo duidelijk weten allemaal..
We wachten “rustig” af. 
Liefs!

@ Ongeduldige: Wauw dat is echt een mooie knaltest zeg! Van harte gefeliciteerd! geniet van je zwangerschap :)

Bij mezelf snap ik er niet zo veel meer van.. :( Normaal gesproken een regelmatige cyclus van 29-31 dagen, maar vandaag op dag 34 en negatief getest. Ik weet dat je door stress soms een langere cyclus kan hebben maar heb afgelopen tijd niet echt meer stress ervaren dan anders. Word er wel een beetje onzeker en zenuwachtig van.. zou het dan toch..? 

@ ongeduldige: gefeliciteerd! Wat ontzettend leuk. Had je al kwaaltjes en klachten of viel het mee? 
@alle wachtenden: succes met op het wachtbankje zitten en hopelijk snel wat meer mooie testjes

Now; ik zie ook een licht streepje! Voorzichtig gefeliciteerd! 
Kriebelbeestje; Aah balen! Ik ga denk ik zondag pas weer testen mocht het nodig zijn. Jij? 
BenB; Ja, heel spannend! Gekke cyclus deze keer.
Ongeduldige; wauwie! Superduidelijke test! Gefeliciteeerd! ?
Kabouter; balen zeg!! 

@ongeduldige en @now: gefeliciteerd!! Super fijn voor jullie!
@framboos, ik zie dat wij gelijk lopen met onze NOD (en we zijn even oud :) hihi) ik ben ook nog niet ongesteld worden. Gister avond een test gedaan en deze was negatief.. Had beter 's morgens kunnen testen. Ik twijfel om morgen ochtend te testen! Duurt jouw cyclus altijd even lang? 

Gefeliciteerd Now en Ongeduldige! Ik zou trouwens ook gaan huilen van blijdschap denk ik ?. Ik heb nu al tranen in mijn ogen van ontroering als ik vriendinnen heel blij hun zwangerschap hoor aankondigen!

Terug
Bovenaan