Nod februari

Kriebelbeestje; Misschien latere eisprong? Ik denk dat, dat bij mij ook het geval is. En we eventueel te vroeg testen. Maar aangezien ik deze ronde geen testen heb gebruikt zou ik het echt niet weten. Gek wordt je van die onzekerheid he?! :(

Lindabeek: ik snap je teleurstelling, wij zitten ook al in ronde 7. Hoe lang ben je nu bezig voor je tweede kindje? Ik denk aan je post nog niet zo heel lang. Geef het even de tijd meis, bij de meesten is het niet meteen raak, zelfs niet al heb je op precies de goede dag seks. Ovulatietesten zijn fijn, het makkelijkste is als je even deze site leest, daar staat ve info: https://www.oudersvannu.nl/zwanger-worden/bevruchting/de-ovulatietest/ 

@Lindabeek: per ronde heb je ongeveer 20% kans om zwanger te worden, afhankelijk van je leeftijd, ook al heb je seks op het juiste moment. Makkelijker gezegd dan gedaan, maar geduld en vertrouwen hebben. Volgende ronde heb je weer een kans 

framboos ja zou idd kunnen. Kan er zelf ook geen pijl op trekken wanneer het was. Hoop ook dat we te vroeg zijn. En test anders woensdag ofzo nog een keer. Wordt idd gek van de onzekerheid 

Ik stel mij er hier weer op in dat ik ongesteld ga worden. Al had ik vanochtend wel wat bruinige/donkerroze afscheiding, wat buikkrampen (gisteren wat steekjes) en flink veel steken in mijn tepels. Dat heb ik dan normaal weer nooit, normaalgesproken alleen gespannen borsten en tepels. Nog een week tot mijn NOD!

Ik hoop het niet voor je Lapjesendraadjes! Je symptomen klinken niet gek, maar mijn lichaam doet dit ook, elke keer nieuwe symptomen maken. Het is wellicht gewoon het slimste om er vanuit te gaan dat het niet is gelukt. Al vind ik dat zelf altijd heel moeilijk met nieuwe sympyomen haha! 

Terug
Bovenaan