Nod februari

Zeeuws-meisje; o ja ik zie het. Dat is toevallig :) Jammer dat je test negatief was, misschien morgenochtend positief. Ik duim voor je! Normaal had ik altijd een cyclus tussen de 26 en 28 dagen. Vorige cyclus was er eentje van 25 en nu duurt mn cyclus al 29 dagen. Afgelopen cyclus was wel een hele gekke dus misschien komt het daardoor dat het nu al 29 dagen is. Jij altijd regelmatige cyclus gehad? 
Kriebelbeestje; Ik ga denk ik ook morgenochtend nog eens testen. Tot nu toe nog niet ongesteld. En anders ook pas na het weekend inderdaad als dat nog nodig is. 

Even wat van mij afschrijven. Ik begin allerlei klachten/symptomen te voelen terwijl dat voor mijn gevoel veel te vroeg is. Mijn NOD is 14feb en dan ben ik uit gegaan van 28 dagen wat gemiddelt is voor mijd vorige keren 32 en 24 dagen geweest.
Maar ik ben na het avondeten echt erg opgeblazen ik kan mijn broek echt niet lekker meer aan dan. Begin in de ochtend echt met geen eetlust vol gevoel mét vlagen denk ik misselijk. Ook sta ik moe op en kan ik echt niet wakker worden.
ik ben zo bang dat ik dit allemaal maar denk te voelen, het lijkt me echt nog te vroeg voor deze klachten.. 

Gefeliciteerd meiden met jullie positieve test, wat een geweldig nieuws!
@tulpelientje, ik ben ook nog steeds niet ongesteld wordt er wel een beetje gek van. Ik heb sinds dinsdag niet meer getest. Ik test nog een keer van het weekend maar denk niet dat hij positief is helaas. Ik hoop dat ik snel ongesteld wordt mocht het niet zo zijn.. na meer dan een jaar een regelmatige cyclus nu opeen dit.

Kriebelbeestje; net nog een keertje getest en helaas weer negatief. Nu ga ik wachten tot na het weekend als het dan nog nodig is. 

Davl; Ooh dat is spannend! Je lichaam kan je goed voor de gek houden. Maar wie weet heb je binnenkort wel een positieve test in handen! ?

Hier was de test vandaag helaas niet donkerder dan gisteren. Morgen maar eens testen om te zien of er verandering komt.. Had gehoopt een mooie oplopende lijn te kunnen zien. Nu dus weer ongeduldig afwachten tot morgenochtend..

framboos Nou ik hoop het heel erg maar wil er vooral niet mee bezig zijn, maar als je dit allemaal voelt wordt dat wel erg moeilijk ??

Terug
Bovenaan