Nod februari

Hallo meiden!
jeffie wauw gefeliciteerd fijn dat je het al zo vroeg weet maar snap dat je nog beetje onzeker bent dat er vanalles kan gebeuren maar ik denk dat het wel goed zit!! ?? houd ons maar op de hoogte over de volgende testen!!
Hier al een iets donkere 2e streepje op mn ovulatietest maar nog steeds geen knaller hopelijk morgen. Elke week is wel iets eerst ongesteld dan wachten op een ovulatie daarna denk je vanalles de voelen en dan nog wachten op je NDO 
@san-dra jij al een knaller ? 
Spannend voor iedereen die al aan het testen is hopelijk nog wat positieve testen na het weekend. 
@yfkee wat lief dat je dat aan me vraagt... helaas nog niet gevonden! Vandaag zou volgens de app de meest vruchtbaren dag zijn dus ben benieuwd straks maar nog steeds allemaal wit:( vorige maand ook geen knaller gevonden maak me wel druk daarover maar wordt wel elke maand ongesteld eerste ronde na 32 dagen en vorige maand 28 dagen dus moet nog even doortesten en misschien er iets minder mee bezig zijn maar dat is Zoooooo lastig pfff haha! jij vandaag missschien wel een knaller! Verder klussen mijn vriend en ik om de dag als we er zin in hebben , moet wel leuk blijven :) maar deden we voorheen ook wel zoiets maar het loslaten kan ik niet zodra we geklust hebben hup die benen omhoog haha hoe gek kan je worden , had dit nooit van mezelf verwacht! Herkennen jullie dit?
succes allemaal en hoop niet veel mensen in nod maart te vinden! 

Ik heb echt een goed gevoel over deze ronde! Geen klachten, maar normaal zakt mijn temperatuur in op 7-9DPO. Zit nu op 10DPO en mijn temp is zelfs gestegen. (Al 4 dagen op 36.9 en vanmorgen 37.0). Spannend! 

Oo man... ik ben nog steeds niet ongesteld en begin weer hoop te krijgen, omdat ik nog steeds die afscheiding heb, ik last van mijn onderrug heb en bij opstaan word ik duizelig. Maar ben ook net een dag ziek geweest dus kan ook daaraan liggen. Kan iemand mij even helpen van deze gedachtes af te komen haha. Word gek van mezelf en ik mag pas maandag van mezelf gaan testen. Zit nu op dag 40.. 

Ik denk dat ik net m'n antwoord heb gekregen. Roze bij afvegen. Waarschijnlijk begin van m'n ongesteldheid. Heel jammer. Maar verklaart wel de niet oplopende testen... 

hier ondertussen op dag 43. Nog steeds niets te zien of voelen. 
Framboos Hoe is het bij jou ?
Zit momenteel met mn dochter in t ziekenhuis dus ben weliswaar afgeleid alleen op een verkeerde manier dus ben er even niet mee bezig nu. 

@Kriebelbeestje: Sterkte in het ziekenhuis voor jou en je dochter. Ik hoop op positief nieuws op alle fronten voor jullie.
@Now: Ah, wat jammer zeg. Sterkte.

6 DPO en vannacht wakker geworden van twee flinke steken in mijn onderbuik. Niet iets wat ik van eerder herken. Wie weet wat er gaande is. We wachten (niet) rustig af. 

Terug
Bovenaan