Nod februari

@now: ah balen !! Geen leuk nieuws.
@ tulpelientje: je dacht toch dat het slijm vorige week een late ovulatie was? Dan moet je daar 14 dagen bij optellen voor je nieuwe nod. Ik snap dat het wachten verschrikkelijk is! En anders elke 3 dagen ofzo even een testje , brengt misschien wat rust? 
@ kriebelbeestje succes in het ziekenhuis, hopelijk niets ernstigs... Dat wachten is het ergste. 
Morgen nod (of vandaag, afhankelijk van welke app ik geloof) , dus mocht ik dan nog niet ongesteld zijn gaan we er maar een testje tegenaan gooien. Als ik de pack niet had gesloten, had ik sowieso eerder getest, dus het heeft wel geholpen! Heb er weinig vertrouwen in hoor morgen , helaas 

Now; Wat balen zeg! :(
Mandareintje; Spannend! Hoop dat je gevoel juist is! 
Tulpelientje; Voor jou spannend en onzeker tegelijk! Hoop dat je snel meer weet. :) 
Kriebelbeestje; Pff.. frustrerend! Bij ook nog niks te zien. Heel misschien dat ik morgenochtend nog een keertje test en anders woensdag of donderdag. Mocht dat allemaal nodig zijn. Oei dat is minder! Hoop dat het niets ernstigs is. Inderdaad afleiding op de verkeerde manier.. Sterkte!! 

Hoi allemaal! Ik sluit me graag bij jullie aan :)
Wij proberen sinds deze maand weer zwanger te worden. We hebben inmiddels een zoontje van bijna 10 maanden. 
Spannend weer! Ik zag wat positieve en minder leuke berichten voorbij komen. Gefeliciteerd voor degene met een positieve test! 

Terug
Bovenaan