Nod februari

Niet veel soeps nee ik meet mn temperatuur niet. :) ja even afwachten maar, meer kan ik toch niet doen!
oeh misschien voor de zekerheid toch een testje wagen morgen! Wie weet heb je ook wel gewoon een innestelingsbloeding gehad. Ik ken veel vrouwen die dachten echt ongesteld te zijn geweest maar bleken toch zwanger.. ik wil je geen valse hoop geven maar voor de zekerheid zou ik gewoon even testen.

@mandarijntje de test van zaterdag was een normale action test, vanochtend getest met 2v5 van Kruidvat maar helaas niks op te zien.
Als ik deze week nog niet ongesteld ben ga ik de huisarts bellen.

Wat leuk dat je dit bijhoud! Motiverend om te zien dat er ook zwangeren bij zijn!
Mijn NOD is 16/2. We zijn bezig voor ons eerste kindje. Wij zijn nu met ronde 3 bezig. In november helaas een miskraam gehad en nu bezig met Clomid om een regelmatige eisprong te hebben. Spannend allemaal!

@ niet veel soeps: heb je ook andere klachten? Je zou kunnen wachten tot 1-2 dagen na je nod en kijken of er klachten bijkomen (en of je 'weer' ongesteld wordt) . Of als je een testje in huis hebt, toch even testen. Gek hoor ! 

Ow neee ik moet morgen ongesteld worden en vandaag mega temperatuurdip van 37,0 naar 36,5... (12DPO, maar heb altijd een LF van 12 dagen) alles zag er zo veelbelovend uit. Nu ga ik vast weer door naar Maart.. 

Vandaag 14dpo en mijn NOD, vanmorgen getest maar helaas negatief. Nog op het wachtbankje zolang er niks doorbreekt ??

Hi damens,
Gefeliciteerd iedereen met een positieve test!!
had afgelopen vrijdag eigenlijk mijn nod. Paar dagen voor mijn nod last van puistjes(wat ik altijd krijg als in ongesteld moet worden), en vanaf woensdag last van menstruatie krampen, maar hier ook nog steeds niks en de krampen zijn ook nog aanwezig. Iedere keer heb ik het idee dat ik wat voel en dan op het toilet inderdaad niks.. zaterdag toch maar een test gedaan maar deze was negatief.. 
Heeft iemand dit misschien ook een keer gehad of komt het bekend voor? 

Liefs

Terug
Bovenaan