Nod februari

Vandaag dag 8 DPO en mijn temp is van 37,3 naar 36,8 gedaald, ik hoop zo dat dit de innestellingsdip is en dat het eitje echt gaat nestellen. 

Helaas ? mijn menstruatie is gestart. Door naar ronde 3 in maart! Heel veel succes dames op het wachtbankje! ?? en van harte gefeliciteerd dames met een positieve test!! ?

Ollie; Zelf heb ik daar geen ervaring mee. Maar het kan zijn dat je lichaam teweinig hormonen aanmaakt, waardoor de test (nog) negatief is. Probeer het over een paar dagen nog eens.

Mijn NOD is morgen, of overmogen.. ik vind het soms lastig te peilen. Omdat mijn menstuatie stopte, en toen 1 dag later weer half begon voor een halve dag. Dus is het dan 27 of 28 dagen... haha. Ik gebruik nu ook ovaluatie testen. En als het 27 dagen is, dan is morgen mijn ovaluatie. Ik zag gister een donkere lijn op de testen komen. Ik merkte gisteravond opeens lichte krampen in mijn onderbuik, dus ik verwacht dat het gisteravond is begonnen. Nu overdag merk ik dat ik licht misselijk ben, en lichte steken/krampen in de zijkant van mijn borsten. Herkennen jullie dit?

Hé allemaal, 
Ook deze maand weer druk aan het testen met de ovulatietesten (Z&K 's avonds en CB 's ochtends), maar ik ben bang dat dit de tweede maand op rij wordt dat ik geen positieve test krijg. Mijn temperatuur is namelijk op dag 13 begonnen met stijgen (36.3 》vanochtend 36,6) maar heb net als vorige maand nog geen donkere lijn of smiley gehad. Krijg wel lichte streepjes, maar bij lange na niet zo donker als de controlestreep. Heeft iemand van jullie hier ervaring mee? 

Ik had 12 ovulatie testen. Maar pas bij de laatste eindelijk een positieve test. Eisprong was een week later dan ik had gedacht. Daarmee is mijn NOD ook een week later natuurlijk, nog langer wachten.. NOD is nu 23 feb ipv 17 feb. Hopelijk is het deze ronde (4e) raak! We hebben er iig alles aan gedaan!
Duim voor jullie allemaal!

Gefeliciteerd voor de dames met een positieve test. 

Daisy vr ja ik herken het wel. Maar bij mij is het minimaal. Dus alleen bij het afvegen een rood puntje op het wc papier. Bij mijn vorige zwangerschap had ik dit ook en testen ik na een week positief.
Zondag was mijn NOD. Ik heb vanochtend getest maar de test was negatief. Net na de test had ik heel licht puntje bloed verlies op mijn wc papier met afvegen. Dit was zo minimaal en daarna niet meer. Dit kan niet beginnende menstruatie zijn want dan had die al door moeten zetten. Ik had dit bij mijn vorige zwangerschap ook. Ik teste 1 dag naar mijn NOD en was negatief. Toen ook na de test een puntje bloed bij het afvegen. En een week later teste ik positief. Ik hoop zo dat het deze keer weer zo is. Ik mag niet hopen maar dat doe je stiekem toch als je menstruatie uit blijft.  
Herkent iemand dat eventueel een laten innesteling? Ik heb ook mijn eiersprong niet gevonden tussen dag 13 tot en met dag 19. Dan zou het kunnen dat mijn eiersprong later is geweest dan dag 19. 

Mandareintje, het zou zomaar kunnen dat dit een innestelingsdip is. Een gemiddelde luteale fase is 14 dagen, dus als je een late eisprong hebt gehad, is dit goed mogelijk. Keep your fingers crossed. Als je temp morgen weer stijgt, dan heb je jouw antwoord.
Elena W, morgen weet je meer. Als je temp weer stijgt, dan was dit inderdaad jouw innestelingsdip.
Bezig Bijtje, tegen beter weten in een test gedaan en natuurlijk OMO wit. Huisarts vandaag gesproken. Zij zegt dat het kennelijk normaal is dat je borsten gespannen en zwaar aan blijven voelen. Als ik deze cyclus weer een korte lf fase heb, dan krijg ik een doorverwijzing naar de gyneacoloog.

Ik had vanochtend ook een dip in temperatuur. Ging 0,4 graden naar beneden. Volgens de app zit ik op 8dpo, volgens mijn eigen gevoel op 11/12 dpo. Ik hoop maar dat ik morgen weer een stijging zie!

Terug
Bovenaan