A
Anoniem
Guest
Nee hoor, volgens mij heeft iedereen hier dat of het nu hun eerste of hun 20ste ronde (maand/cyclus) is! Ik ben eigenlijk meer bezorgd of ik wel "normaal" ben en vruchtbaar ben. Bij elk pijntje of krampje denk ik momenteel: is dat een eisprong? Waarom heb ik die draderige afscheiding niet waar mensen het over hebben? Is dat omdat ik geen eisprong heb of heb ik het gewoon niet gemerkt? Of heb ik wel een eisprong en maakt mijn cervix het verkeerde slijm en kan je dan nog zwanger worden? etc etc etc
Ik wou dat ik al die gedachten uit kon zetten - ik wil liever een tijdje gewoon op goed geluk proberen en niet gelijk gaan temperaturen enzo, maar ik kan het toch niet helpen dat ik steeds mijn lichaam bezorgd gadesla om te kijken of alles wel okee is.
Nou ja, het hoort er allemaal bij! Mijn man vindt het idee ook steeds leuker nu en heeft het vaker over hoe het zal zijn als we een kindje hebben, dat is ook fijn.
Ik wou dat ik al die gedachten uit kon zetten - ik wil liever een tijdje gewoon op goed geluk proberen en niet gelijk gaan temperaturen enzo, maar ik kan het toch niet helpen dat ik steeds mijn lichaam bezorgd gadesla om te kijken of alles wel okee is.
Nou ja, het hoort er allemaal bij! Mijn man vindt het idee ook steeds leuker nu en heeft het vaker over hoe het zal zijn als we een kindje hebben, dat is ook fijn.