Hoi hoi!
Jippie ik sta op de lijst....hihihi helemaal trots op
gelukkig kennen jullie allemaal de gevoelens en "pijntjes"en het voorzichtig zijn met je buik enz....leuke is dat mijn buik nog steeds anders voelt en dat ik mezelf betrap op het zo voorzichtig zijn om niet mijn buik te stoten, en dat terwijl we nog niks weten maar ja....misschien zit het idd wel tussen de oren, aan de andere kant is het zoch super dat er allemaal zo naar uitkijken! ik herken het ook dat je idd bij een pijntje denkt...hmmm eisprong?? of is dit nu dit, of is dit nu dat.....ja het is ook allemaal zo nieuw! ben wel heel blij dat ik er ook met jullie over kan kletsen! tuurlijk met mannetje lief kan ik goed praten, maar sommige dingen zijn gewoon meiden dingen en ik ben dus heel blij met jullie en dat we elkaar zo kunnen helpen en dingen met elkaar kunnen delen....
ik vind het zo spannend....ma of di zou normaal gesproken weerdag zijn....duimen jullie mee???
oh ja een rare vraag, vroeg man lief zich af....tja die is nu al overbezorgd hij vroeg zich af, of je nu je nog niks zeker weet etc....of het dan kwaad kan om te "klussen"......hahahhaha, maar goed ik weet het ook niet, .....
nou meiden.....ik duim ook voor jullie!!! spannend he allemaal!!