NOD in december

HAA!

Nog 1,5 week....en dan weten we meer.....ik hoop het zoooooooo! Ik heb nog steeds een apart gevoel in mijn buik...maar het kan HEEL goed dat dat tussen de oren zit..! Spannend!

Sterre onze hond heet Razz. Kort en stoer!

Nou nu ga ik snel GTST kijken (-:

XX

Hoi hoi!

Jippie ik sta op de lijst....hihihi helemaal trots op
gelukkig kennen jullie allemaal de gevoelens en "pijntjes"en het voorzichtig zijn met je buik enz....leuke is dat mijn buik nog steeds anders voelt en dat ik mezelf betrap op het zo voorzichtig zijn om niet mijn buik te stoten, en dat terwijl we nog niks weten  maar ja....misschien zit het idd wel    tussen de oren, aan de andere kant is het zoch super dat er allemaal zo naar uitkijken! ik herken het ook dat je idd bij een pijntje denkt...hmmm eisprong?? of is dit nu dit, of is dit nu dat.....ja het is ook allemaal zo nieuw! ben wel heel blij dat ik er ook met jullie over kan kletsen! tuurlijk met mannetje lief kan ik goed praten, maar sommige dingen zijn gewoon meiden dingen en ik ben dus heel blij met jullie en dat we elkaar zo kunnen helpen en dingen met elkaar kunnen delen....
ik vind het zo spannend....ma of di zou normaal gesproken weerdag zijn....duimen jullie mee???
oh ja een rare vraag, vroeg man lief zich af....tja die is nu al overbezorgd  hij vroeg zich af, of je nu je nog niks zeker weet etc....of het dan kwaad kan om te "klussen"......hahahhaha, maar goed ik weet het ook niet, .....

nou meiden.....ik duim ook voor jullie!!! spannend he allemaal!!

Lovething,

Klussen kan echt geen kwaad. Ook niet als je zwanger bent. Je kan zelfs tot op de dag dat je gaat bevallen klussen als je daar zin in hebt al hoewel je buik dan wel erg in de weg zit maar daar vind je tegen die tijd ook wel maniertjes voor. hahaha.
En zolang je er zin in hebt moet je het zeker doen.

Mama2006,

Jij ook alweer in ronde 7 wat gaat het snel zeg. Je haalt me bijna in. In juli scheelde we geloof ik 3 rondes en nu nog maar 1. Hopenlijk wordt december echt een feestmaand.

Debbie

Hoi!
wat leuk dat ik al zo snel een reactie had! nou daar kunnen we wel wat mee...hahahahhaha

Hey Bears

Volgens mij scheelde we toen ook 1 ronde, maar goed maakt niet uit het is gewoon te lang hahaha
Ik hoop ook dat december onze maand wordt, zal tijd worden niet??

Liefs Mama2006

NAAM                              
LEEFTIJD  
KINDJE      
RONDE    
NOD      

1SMURFIN
28
1
2
1

Lovelything      
27
1
1
1

Cristy
25
1
6
2

Sterre

31

1
11
2

mamavanjesse

26
2

16
2

Sandra_84
24
1
3
3

Ester30
32
1
23
4

Daan26
27
1
6
4

Meissie1984
23
2
1
5

Suzzy
26
1
4
5

Lientje
29
2
1
5

MamaBianca
29
2
5
6

Wietske
38
1
19
6

Nina
26
1
16
7

Anathema

Tink
28

29
1

1
2

1
7

8

BenB   2008
26
1
5
8

Misty
28
1
1
8

Allyal
27
1
5
9?

Tara

Marion3                              
29

29
3

1
3

10
9

9

Tamara

lesy

marsXX

MOON
29

21

26

30
2

1

1

1
14

3

3

28
11

11

11

11 iui

Boefje6
26
1
3
12?

Bears
31
2
8
15

Leintje123
24
1
7
15

Wish81
27
1
4
18

Maaike
26
1
3
17

W1980
28
1
4
17

chanaty
28
2
5
20

SanPap        
24
1
2
20

mirjam
25
2
3
24

Mama2006
30
2
7
25

Hallo Dames

Ik was er even tussenuit want m'n internet deed het niet, gelukkig is het nu weer opgelost. Alle nieuwe dames welkom en succes deze maand!!! Ik herken jullie verhalen ook heel erg. Je bent er zo mee bezig en je wilt het zo graag. En alles wat je voelt denk (of hoop) je dat het je eisprong of innesteling is of dat je je zwanger voelt.  En ook al is  het nu voor de tweede ga je toch twijfelen want bij de eerste had ik zere borsten toen ik zwanger  was dus toen ik weer last van m'n borsten kreeg dacht ik dat ik zwanger was maar die doen nu gewoon elke maand zeer!  En je word zo onzeker als de pest tenminste ik wel. Ben nu bezig met ovulatietesten en ben er zondag een vergeten te doen en ma en di was er een licht streepje en vandaag weer geen, nu ben ik dus bang dat de test afgelopen zo positief zou zijn geweest en begin ik weer te twijfelen of we dan wel op tijd geklust hebben omdat ik ervan uitging dat m'n eisprong later was. We hebben ma wel geklust dus dat zou binnen de 24 tot 48 uur vallen maar je gaat dan zo twijfelen. En zo maak ik mezelf lekker gek en ik weet dat ik dat niet moet doen en er niet zo mee bezig moet zijn maar het lukt me niet! We hopen er maar het beste van over anderhalve week weten we het zeker. Spannend!!!

Gr Bianca

Ha Bianca, daar zat ik ook net mee! Ik doe geen ovulatie test, dus ik weet het niet zeker, maar ik dacht dat ik misschien gisteren of de dag ervoor mijn eisprong had, maar maandagnacht en gisternacht vielen mijn man en ik allebei in slaap -  niet geklust! Misschien dat we deze maand onze kans gemist hebben dan. Dat is het vervelende, als je probeert er niet bewust mee bezig te zijn maar stiekem ben je dat wel...

Terug
Bovenaan