NOD in december

He Meiden,

Hier weer even een stukje van mijn kant.
Ik kan er niks aan doen maar moet mijn frustratie gewoon even kwijt.
Vriend en ik willen heel graag een kindje, maar erg zijn best ervoor doen ho maar.
Laten we zeggen als hij mag kiezen tussen slapen en vrijen dan kiest hij voor slapen, zo komt dat kind  er nooit!!! AHHHH wat haat ik dat.
Ik zal er dan ook wel mee mee bezig zijn dan hem, maar rond mijn vruchbaarste dagen wil ik wel meer dan 1 avond sex.   Of niet dan.
Wat heb ik er nou aan om vorige week zondag te vrijen, ongeveer mijn vruchtbaarste dag afgelopen zaterdag te hebben (ik heb hem gelukkig kunnen verleiden) en vervolgens helemaal niet meer. Ik weet niet wat ik hiermee moet?? Jullie ideeen?? Ik ding me niet op, zeg niet dat we het moeten doen voor een kindje, want dan wil ie helemaal niet meer denk ik. Ik probeer het vanzelf te laten gebeuren, maar hij werkt dus niet mee.

Zo ik ben het weer even kwijt.

Liefs mij

Hallo,

Ik wil mijn verhaal ook ff kwijt, ben vandaag weer ongi geworden,  grrrr!  
En juist deze keer dacht ik dat het eindelijk weer raak was. Dacht dat ik al wat te merken aan mezelf, heb vandaag veel gejankt, thuis en op 't werk.
Afgelopen zomer heb ik 'n miskraam gehad en waren daarvoor al  3 kwart jaar bezig geweest... We zijn nu al officieel 1 jaar  en 2 maanden bezig.
Heeft iemand  'n idee of tips hoe je je  gedachtes uit kunt schakelen zodat je er "niet zo mee bezig  bent"   zoals iedereen "ongewenst" adviseert????  
En BenB, ik herken je verhaal, errug frustrerend! Maar ik ben nu wel blij te weten dat ik niet de enige in NL ben met zo'n  man... verder zijn we wel heel gelukkig hoor! haha!  

Nou,  bedankt voor 't "luisteren", hopelijk gaat 't deze maand wel lukken!
Succes allemaal!

quote: wen12 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('26-11-2008 19:43:33'));

NAAM                              
LEEFTIJD  
KINDJE      
RONDE    
NOD      

1SMURFIN
28
1
2
1

Lovelything      
27
1
1
1

Cristy
25
1
6
2

Sterre

31

1
11
2

mamavanjesse

26
2

16
2

Sandra_84
24
1
3
3

Ester30
32
1
23
4

Daan26
27
1
6
4

Meissie1984
23
2
1
5

Suzzy
26
1
4
5

Lientje
29
2
1
5

MamaBianca
29
2
5
6

Wietske
38
1
19
6

Nina
26
1
16
7

Anathema

Tink
28

29
1

1
2

1
7

8

BenB   2008
26
1
5
8

Misty
28
1
1
8

Allyal
27
1
5
9?

Tara

Marion3                              
29

29
3

1
3

10
9

9

Tamara

lesy

marsXX

MOON
29

21

26

30
2

1

1

1
14

3

3

28
11

11

11

11 iui

Boefje6
26
1
3
12?

Bears
31
2
8
15

Leintje123
24
1
7
15

Maaike
26
1
3
17

W1980
28
1
4
17

Wish81
27
1
4
18

Babytwee
34
2
7
18

Sacha 1980
28        
1
14
19

chanaty
28
2
5
20

SanPap        
24
1
2
20

Wen
29
1
6
20

mirjam
25
2
3
24

Mama2006
30
2
7
25

ben zo blij met jullie!!! fijn dat je ook gewoon even lekker je "ei" kwijt kunt!!( hahahahaha wel een leuke zin in dit forum....)  en er idd dan achterkomt dat meerdere meiden met hetzelfde zitten en je dus niet   raar bent!!!!
meiden dank jullie wel! enne tot nu toe alles goed!!!

suc6 allemaal!!!! ik voor jullie!!!!

liefs!

@BenB:Wat irritant dat je man dan net op die dagen niet wil.
Kan me voorstellen dat je daar flink van baalt.
Heb je het al eens tegen hem gezegd?
Misschien dat je hem dan duidelijk kunt maken dat je van slapen niet zwanger wordt.
En anders zit er denk ik niks anders op dan blijven verleiden...
Toch raar he die mannen willen dan ook kinderen en hebben altijd grote mond over sex en als ze dan elke dag kunnen dan willen ze slapen....
Nou succes ermee.

@Sacha:Balen dat je ongi bent geworden en al helemaal omdat je echt dat dat het raak zou zijn.
Ik wou dat ik wist hoe we onze gedachten kunnen uitschakelen.
Heb er ook moeite mee met proberen er niet aan te denken.
Maar dat zal iedereen wel hebben denk ik.
Nou hopen dat het deze maand gaat lukken.

Gr Wen

BenB: precies hetzelfde hier!! Ik durf ook niet te zeggen: "nu moeten we vrijen", want dat is niet zo romantisch, maar ik weet bijna zeker dat mijn eisprong ergens deze week was en we hebben voor het laatst zondag geklust. Rest van de tijd alleen maar slapen. Grrrrr....

Mijn man wil wel graag genoeg een kindje om van de pil te gaan, maar vindt het nog eng genoeg dat "nu ben ik vruchtbaar" eerder een turn-off dan een turn-on is!

Dus ben bang dat het deze maand niet raak zal zijn. Nou ja, we zien wel!

hoi hoi,

Ik zat in het november forum maar nu vandaag helaas .Maar gaan gewoon verder voor ronde 2   en 2e kindje dus we zien wel weer.Zou iemand mij ff willen toevoegen aub?

Mam31                     2e kindje                   2e ronde                       NOD datum 24 december         31 jaar

Succes allemaal!! groetjes mam 31

He meiden,

Nou het gaat weer wat beter met me. Ben mijn verhaal kwijt dus dat was fijn.
Ik heb me er bij neergelegt dat het deze maand niet lukt en de volgende zien we wel weer.
Ik roep steeds dat we geen haast hebben, we krijgen toch eind volgend jaar de sleutel van ons nieuwe huis, maar toch de beslissing is genomen, dus dan wil ik ook zo snel mogelijk resultaat.

Verder vind ik het heel moeilijk dat alles en iedereen zwanger lijkt te zijn.... maar daar zullen jullie ook wel problemen mee hebben.

Liefs mij

Terug
Bovenaan