NOD in december

Hoi meiden,

Nikita, vervelend dat je nog even moet wachten. Lijkt mij wel frustrerend.

Voor de andere dames, gefeliciteerd. Echt fijn dat jullie postief getest hebben.

De lijst heb ik ff aangepast. Als het niet klopt hoor ik het wel.

Voor degene die zelf niet weten hoe je moet toevoegen. Tabel selecteren (wordt die blauw) dan kopieren. Hierna reageren en in het nieuwe bericht plakken. In de tabel kan je een rij toevoegen door met de rechtermuis knop op de tabel te klippen en insert row te kiezen.

Succes.

Voor mijzelf zijn het nog een paar spannende dagen. Denk dat ik negatief test, maar krijgt toch steeds rare seintjes van mijn lichaam. Volgens mij wordt ik voor de gek gehouden.

Groetjes Yvonne

NAAM                              
LEEFTIJD  
KINDJE      
RONDE    
NOD      

1SMURFIN
28
1
2
1

Lovelything      
27
1
1
1

Cristy
25
1
6
2

Sterre
31
1
11
2

mamavanjesse
26
2
16
2

Sandra_84
24
1
3
3

Yvonne
28
0
1
3

Nikita
??
3
7
3

Trotsemama81
27
4
3 na mk
3

Ester30
32
1
23
4

Daan26
27
1
6
4

Droppie
28
2
1
4

Meissie1984
23
2
1
5

Suzzy
26
1
4
5

Kawazx400
28
1
5
5

MamaBianca
29
2
5
6

Wietske
38
1
19
6

Kip 84
24
1
4 na mk
7

Nina
26
1
16
7

Anathema
28
1
2
7

Tink
29
1
1
8

BenB 2008
26
1
5
8

Misty
28
1
1
8

Allyal
27
1
5
9?

Tara
29
3
3
9

Marion3
29
1
10
9

Tamara
29
2
14
11

lesy
21
1
3
11

MarsXX
26
1
1
11

Moon
30
1
28
11 iui

Boefje6
26
1
3
12?

Bears
31
2
8
15

Leintje123
24
1
7
15

Maaike
26
1
3
17

W1980
28
1
4
17

Wish81
27
1
4
18

Babytwee
34
2
7
18

Lientje
29
2
1
18

Sacha 1980
28        
1
14
19

Potjeongeduld
24
1
3
19

chanaty
28
2
5
20

SanPap        
24
1
2
20

Wen
29
1
6
20

mirjam
25
2
3
24

Mam31
31
2
2
24

Mama2006
30
2
7
25

Alex
39
1
4 na mk
27

Sterre
31
1
12
29

Miss Dovie
27
1
9
31

hey meiden,

bedankt voor alle felicitaties.
Esther jij ook van harte. wat een verhaal joh dus het is je zeker gegeund. ik moet wel zeggen dat ik het allemaal dood eng vind. pfff. als het maar goed gaat. ben er soms gespannen van en dat is natuurlijk helemaal niet goed.

ik voel me verder wel redelijk goed. soms met vlagen misselijk en rare zeurende pijn af en toe in mijn onderbuik. en soms jeukende ().

ik moest morgen officieel ongi worden maar dat begon normaal altijd een paar dagen van te voren al met oud bruin bloed. dit kwam dus niet en heb  zaterdag een testje gedaan. ik keek en zag geen streep. teleurgesteld. 's middags keek ik nog eens goed naar die test en in het licht leek er toch een heeeeeeel licht streepje te zijn. of ik verbeelde het me. heb toen 's middags een andere test gedaan en hier een duidelijkere streep. wel licht nog.
toen maar een digitale test gekocht en deze zei 's middags niet zwanger. ik dacht dat ik het me allemaal verbeeld had. gisterochtend nog een digitale test gedaan en toen stond er wel zwanger.

zo zie je maar dat die testen soms ook niet te vertrouwen zijn.
ik ga morgenochtend nog een keertje een gewone test doen om te kijken of de tsreep dan al donkerder is.

wat een verhaal he?. zo zijn jullie helemaal op de hoogte haha.

slaap lekker allemaal.
liefs Christy

Hey dames,

Allereerst alle zwangere dames van harte gefeliciteerd, geniet van jullie zwangerschap!! Jullie hebben het topic positief geopend! Dat er nog maar veel  bij mogen komen!!

Hier zijn de klusdagen voorbij en gisteren mijn ei gehad dus afwachtten maar weer, zo'n rottijd vind ik dat..   Nou meiden heel veel succes allemaal en hopelijk zijn er nog veel zwanger voor het eind van het jaar, zou een mooie afsluiter zijn!

groetjes maaike

Hoi Allemaal

Welkom aan de nieuwe dames en succes!!!

Ester Gefeliciteerd meid!!! Na het lezen van je verhaal ben ik extra blij voor je!!!

Er zijn deze week al een aantal NOD's dus word spannend!!! Ik heb voor mezelf deze maand geen goed gevoel, maar je weet nooit. Ik ben wel sinds gisteren af en toe misselijk maar denk dan dat het tussen m'n oren zit omdat ik het graag wil. We wachten maar af m'n NOD is as zaterdag maar heb me voorgenomen om pas na min 4 dagen overtijd te testen omdat ik niet de teleurstelling wil van weer een neg test. Afgelopen maand was ik 2dagen overtijd en had meteen op de eerste dag al getest en die was neg dus viel erg tegen, nu ga ik proberen af te wachten. Gelukkig komend weekend volgepland dus dan gaat de tijd sneller en denk ik er niet zoveel aan.

Groetjes Bianca

nou hier weer een berichtje van mij.............
ben nu al 2 dgn heel misselijk en gisteravond aan het overgeven geslagen....bleugh!
nou ik had eigenlijk gisteren mijn menstruatie verwacht, tja in een keer raak leek me zo toevallig...hahahhaa! maar goed dus nog niks! hou me ook voor dat het van de spanning nog wel zou kunnen komen maar wat later.....
maar goed normaal gesproken, als ik dus de pil slik, dan heb ik 2 a 3 dagen van te voren meestal al dat ik idd al wat bloed ( rood, bruin ) lekker smakelijk sorry meiden....
verlies....en nu niet! verre van.....hmmmmm mag ik dan toch stiekem hopen dat ik zwanger ben? of moet ik er maar van uit gaan van niet.....ben zo bang dat ik zo verdrietig ben straks, wil het zooooo graag, net als jullie!
maar ja druk maken is nu helemaal niet handig! wat is het toch ook moeilijk!!!!
Nou, ik hou jullie op de hoogte!!!
ik hoop voor iedereen een heel mooi eindejaars kado!***********************************

dikke kus,

Ha meiden,

Ik baal een beetje (erg)...!! Mijn (.)(.) zijn niet meer gevoelig en mijn temperatuur is gedaald naar 36,7 vanmorgen...dus ik verwacht een ongi..!! Ik had er zo'n goed gevoel over, dat is nu weg! Sh*t!!

Nou, afwachten dus maar tot mijn ongi er is, dan kunnen we weer opnieuw beginnen!!

Jullie ook allemaal succes met wachten!

XX

Pffffff, wat 'n verhalen allemaal!
Maar, meiden  gefeliciteerd!!
Bij ons begint 't klussen met Sinterklaas... Dus, ik verwacht zeker 'n paar kleine cadeautjes, haha!!
Ik vind het wel steeds moeilijker om mijn verdriet te verbergen, kan me op 't werk niet meer concentreren, heel lastig allemaal. Ik wil niemand tot last zijn en niet opgeven.
Toch heb ik nu aangegeven dat ik minder wil gaan werken, anders ben ik bang dat ik thuis komt te zitten met 'n depressie oid... En dat wil ik al helemaal niet.
Zwanger worden is nu mijn prioriteit nmr. 1 en al 't andere is maar bijzaak, herkenbaar voor iemand??
Gelukkig heb ik ontzettend lieve collega's die het allemaal proberen te snappen, dus nu wordt er naar 'n goede oplossing gezocht.
Hopelijk komt 't allemaal heel snel goed, voor iedereen.
Zodat 2009 ONS jaar wordt!

Hoi meiden! wat een onrustige periode he!
hoop voor je Suzy dat je niet ongesteld word en dat het ook voor jou gaat lukken! en Sascha....hoop dat je het kan regelen met je werk! moet eerlijk zeggen dat ik het er met niemand nog heb besproken  ja tuurlijk wel met mijn mannetje, maar verder met niemand....juist omdat het allemaal afwachten is....kan ik zwanger worden, als ik zwanger ben....zijn de eerste 3 maanden zo pril en spannend....ik wil dan straks ook weer niet uit willen leggen dat het niet goed gegaan is of dat ik geen kinderen kan krijgen! het is wel lastig want ik ben nu al 2 dagen thuis....heel moe, misselijk en duizelig en gisteren zoals ik al schreef overgeven....vandaag niet, wel wat gegeten en tussen door ook geslapen, ben erg moe en in mijn buik voelt het zo anders!!!
Mannetje lief kwam vanmiddag thuis en legde zijn hand op mijn buik en begon te stralen en zei....wat als nou blijkt dat je stiekem al een beetje mama aan het worden bent??!! ik smolt!!! ik kan echt niet wachten!!! als ik einde van de week nog niet ongi ben dan gaan we testen!!!!
hoop zo dat we niet terleurgestelld worden!!!!
lieve meiden.....jullie ook heel veel sterkte met al de spanning en ik duim ook voor jullie!!! dit moet toch onze maand worden met z'n allen??!!!!
hele dikke kus

Terug
Bovenaan