NOD in december

Hee wat jammer Suzzy... Gek toch wat je lichaam allemaal doet als je zo erg zit te wachten. Ik voel me nu al twee dagen vreselijk duizelig en heb rare pijnen in mijn onderbuik - zeurende pijn en dan opeens scherpe steken aan de linkerkant. Ken mijn cyclus nog niet zo goed dus ik zit me nu af te vragen: had ik het mis over mijn eisprong en is die nu (op dag 32???), of zou dit zwangerschap kunnen zijn, of is er iets anders mis (gebrek aan slaap? probleem met darmen of zoiets?). Oja, of vierde optie: allemaal nog steeds te maken met ontpillen.

Afwachten denk ik maar.

Gisteren kruidnootjes gebakken (ik woon in Engeland dus die zijn hier niet te koop!). Donderdag vier ik een Sint feestje met allemaal engelse vrienden die geen flauw idee hebben waar het allemaal over gaat. Ze vroegen me: heb je je huis al versierd? Ik moest ze heel duidelijk vertellen dat het GEEN kerstfeest was, maar Sinterklaas.

Nu nog een goed excuus bedenken waarom ik geen gluhwein wil drinken!!!

Ik wordt elke keer weer zenuwachtig als ik het forum lees. Morgen mijn NOD. Had vanacht buikpijn en dacht dat ik vanmorgen wel ongi was. Niet dus. Geen buikpijn meer gehad. Dus nog een paar daagjes afwachten. Heb besloten dat ik pas op z'n vroegst vrijdag test. Met mijn man afgesproken dat hij de testen gaat verstoppen. Heb soms een bevlieging en wil een teleurstelling voorkomen. Al helemaal na de mk.

Wat betreft de buikpijn had ik die vorige keer ook een beetje. Ik heb meteen last van mijn darmen omdat ik al spastische darmen heb. Lijkt net op ongi pijn en soms wel erger. Dat krijg je als je darmen slap worden. Dus hoop dat de pijn daarvan daan komt. We zien het wel.

Wachten, wachten, wachten .

Ik leef met jullie mee. Hoop dat er veel sinterklaas-, kerst- en nieuwjaars cadeautjes zijn.

Groetjes,
Yvonne

@anathema, over de steken in je buik kan ik meepraten. Zie mijn bericht hieronder. Heb ik bij mijn vorige zwangerschap ook vrij veel last van gehad. Tot de 10 wk.

Yvonne

pfffffff ik ben ook zeneuwachtig!!! kunnen jullie wel merken ik reageer geloof ik al voor de 3e keer vanavond!!
wat als ik nu door de stress nog niet ongesteld ben? Getsie wil ik niet aan denken, maar ja de kans is er! dan word ik weer gek van mijn agenda! zou ik het wel goed op geschreven hebben? zou ik me niet vergissen? ik maak mezelf gek ik weet het! en als blijkt dat ik wel ongi word dan ben ik  dat weer ik nu al................
wat een spanning!
ik ga nu relaxen en lekker een douche nemen en niet meer op het forum   kijken, ok morgen weer......
sterkte meiden!!!

liefs........

Ha bedankt voor de info Yvonne! In elk geval leuk dat er hoop is, hoewel ik niet denk dat we op tijd geklust hebben deze keer, dus het lijkt me erg onwaarschijnlijk dat ik zwanger ben. Maar ik heb ook normaal last van mijn darmen (constipatie enzo) (teveel info, ik weet het!) - zie niet echt uit naar dat aspect van zwangerschap, moet ik zeggen, want dat zal er zeker niet beter op worden!

Na hoeveel weken is het toen misgegaan, met je mk? Echt heel rot voor je.  Ik heb veel vriendinnen (met kinderen) die minstens 1 mk gehad hebben, het lijkt best veel voor te komen zo in het begin. Heel treurig. Maar ze hebben nu allemaal gezonden kinderen (vrij veel ook!) dus het komt vast allemaal goed!

O jeetje, ik dacht net 2 dagen voor mijn NOD gooi er even een testje tegenaan, dus ik plas over het staafje, ruim ondertussen een beetje op, kom teruggelopen en ik zie en licht streepje, WHAAAAAAAA!!!!!!!!   Mijn vriend heeft het ook gezien, maar hij vindt het streepje wel licht en wil graag een donkerder streepje zien. Morgenvroeg dus nog een testje en anders vrijdagochtend weer. Ben helemaal overdonderd en loop op wolken, maar durf het nog niet van de daken te schreeuwen, dus nog geen smiley achter mijn naam, eerst wachten op een dikke streep.

@ meiden die ongesteld zijn geworden: ik denk aan jullie, ik weet hoe het voelt, vol goede moed naar de volgende ronde!
@ meiden die zwanger zijn: geniet ervan, nu op naar een echo met daarop een gezond kindje, gefeliciteerd!!!!!!!!

hoi,

ik heb gisteren ook een test gedaan en zag ook een heeeeeeeeeeel licht streepje en 20 min daarna was het lichte streepje niet meer te zien, dus ik weet het niet, haha
ga van het weekend nog maar eens testen als ik vrijdag niet ongesteld word.
heeft iemand anders dat ook wel gehad dat het lichte streepje na 20 min weer verdwenen was?

groetjes

goeiemorgen dames
Ik had het vanmorgen moeten worden want word meestal sochtends nod
ik vol gespannen naar die wc maar nix
ik dacht gister avond nog ik word eht morgen wel want ahd wat last van mijn buik en had gister test gedaan die waren negatief mischien wel om dat ik blaas ontsteking heb
hebben jullie dat ook gehad ik deed test eerst kwam nix later als je super goed keek en alle kanten op deed zag je heeeeeeeeeeelllllll ver weg en streep maar lag er wel aan hoe je hem hield ik heb hem ook maar weggegooid
mijn vriendin zag vaag wat ik was bang dat ik wat te veel wou zien maar ja nu moet ik wachten tot vrijdag heb mijn mannetje belooft en hij is heel gemeen geweest hij heeft al het geld mee genomen en precies neer gelegd wat ik nodig heb vandaag hhahah dus kan geen test meer halen maar moet afwachten heb wel wat last van mijn onderbuik mijn gevoel is op dit moment zo dubbel
eerst was ik er niet zo mee bezig maar deze maand wel echt erg naar mijn ovulatie
wat een verhaal he
ik blijf duimen voor mezelf en voor jullie
voor de zwangeren fijne zwangerschap en misschien doe ik binnenkort ook wel mee
groetje

Terug
Bovenaan