A
Anoniem
Guest
Hee wat jammer Suzzy... Gek toch wat je lichaam allemaal doet als je zo erg zit te wachten. Ik voel me nu al twee dagen vreselijk duizelig en heb rare pijnen in mijn onderbuik - zeurende pijn en dan opeens scherpe steken aan de linkerkant. Ken mijn cyclus nog niet zo goed dus ik zit me nu af te vragen: had ik het mis over mijn eisprong en is die nu (op dag 32???), of zou dit zwangerschap kunnen zijn, of is er iets anders mis (gebrek aan slaap? probleem met darmen of zoiets?). Oja, of vierde optie: allemaal nog steeds te maken met ontpillen.
Afwachten denk ik maar.
Gisteren kruidnootjes gebakken (ik woon in Engeland dus die zijn hier niet te koop!). Donderdag vier ik een Sint feestje met allemaal engelse vrienden die geen flauw idee hebben waar het allemaal over gaat. Ze vroegen me: heb je je huis al versierd? Ik moest ze heel duidelijk vertellen dat het GEEN kerstfeest was, maar Sinterklaas.
Nu nog een goed excuus bedenken waarom ik geen gluhwein wil drinken!!!
Afwachten denk ik maar.
Gisteren kruidnootjes gebakken (ik woon in Engeland dus die zijn hier niet te koop!). Donderdag vier ik een Sint feestje met allemaal engelse vrienden die geen flauw idee hebben waar het allemaal over gaat. Ze vroegen me: heb je je huis al versierd? Ik moest ze heel duidelijk vertellen dat het GEEN kerstfeest was, maar Sinterklaas.
Nu nog een goed excuus bedenken waarom ik geen gluhwein wil drinken!!!