NOD in januari

Hi Fren,

Inderdaad erg spannend, maar is het niet te vroeg voor pijnlijke borsten, een week voor mijn NOD???

Heej, ik ben ook nieuw hier.
En ik zou ook grag op het lijstje komen.
Denise (nog)18, word over 5 daagjes 19   16de ronde 1ste kindje en ben nu 3 dagen overtijd!
Xx

quote: Simaro reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('20-01-2009 10:30:00'));

Hi Fren,

Inderdaad erg spannend, maar is het niet te vroeg voor pijnlijke borsten, een week voor mijn NOD???

Volgens mij niet hoor... maar wil je natuurlijk ook geen valse hoop geven. Afwachten dus maar!!
Succes!

He meiden,

Fren ik ben het niet helemaal met je eens, want ik zit nu in ronde 12 en heb bijna elke ronde last gehad van pijnlijke borsten. Na de eisprong komt er een hormoon vrij en die kan er voor zorgen dat je veel last van je borsten krijgt.
Simaro, ik hoop voor jou dat het wel een goed teken is en dat je zwanger bent, maar het is niet altijd een teken dat je ook echt zwanger bent.

Ik ben heel nuchter geworden na al die rondes, mijn motto is, wat voor kwaaltjes ik ook mag hebben, pas als er een 2e streep op de test te zien is, ben ik zwanger!
Heb mezelf lang genoeg gek gemaakt!

Succes meiden, zie nog maar weinig ..heb zelf 25 januari m'n NOD...de laatste ronde voordat de gyn gaat helpen. We zijn er al wel geweest, maar heb in deze maand allerlei onderzoekjes gehad en vriendje ook (zijn zaad bleek niet helemaal goed)...30ste alle uitslagen en dan gaan we verder kijken!

Liefs Joepie

Wish...van harte meid, super weer eentje erbij!! geniet ervan!!
Leonie...ik heb nu pas enkele rondes gehad en ook iedere keer pijnlijke borsten, is idd geen teken. Maar hoor wel van iedereen die zwanger is (geworden) dat ze altijd in het begin last van pijnlijke borsten hadden, dus kan wel zo zijn. Tis jammer dat je lichaam zo raar doet...
Denisuh...welkom meid. Zie dat je al veel rondes verder bent..hoop voor je dat je snel zwanger bent!

Hier niets nieuws.... ben nu klaar met officieel klussen, dus even afwachten of over twee weken de RDs uitblijven,. hihi.

Kus Tink

Hallo allemaal.
Wish en Peesje gefeliciteerd!!!
Wat fijn voor jullie.

Ik heb ook altijd een paar dagen voor mijn Nod last van pijnlijke (.)(.)
Dus het hoeft idd niet altijd te betekenen dat je zwanger bent, maar ik hoop het voor je.

Ik heb op dit moment echt ff een dip....
Mijn Nod is ergens tussen afgelopen zondag en aanstaande vrijdag.
Mijn cyclus is onregelmatig dus weet niet precies wanneer.
Heb wel last van lichte hoofdpijn en lichte buikpijn dus dat is niet echt een goed teken.
Nou hoorde ik deze week dat er 3 mensen om mij heen zwanger zijn.
En echt ik gun het ze van harte hoor en ook iedereen hier maar af en toe doet dat echt zeer.
Als ik deze week weer ongi wordt dan stop ik denk ik ook even met het forum.
ff proberen om weer een beetje rust te krijgen want ben op het moment alleen maar met baby's bezig.
Raak gewoon in een dip en daar heb ik geen zin in.
Maar goed we hebben nog een paar dagen dus we blijven hopen.

Sorry voor mijn ego bericht maar moest het ff kwijt.
Gr Wen.

Bedankt voor jullie reacties. Ik ga toch proberen af te wachten en me niet gek te laten maken door dingen die ik voel. Straks is het misschien niet zo en dan ben ik zeer teleurgesteld. Blijf het moeilijk vinden om te wachten, zou het zo geweldig vinden als ik zwanger zou zijn.

Wen, ik begrijp heel goed wat je bedoeld, bij mij verteld ook de ene na de andere dat ze een kleintje verwachten. Inderdaad geweldig voor hun, maar ik wil het zelf ook zo graag. Niet veel mensen weten dat wij bezig zijn en dat wil ik graag zo houden om de druk voor mezelf niet op te voeren, maar soms zou ik het wel willen schreeuwen, zeker als ik hoor dat iemand anders zwanger is.
Ongetwijfeld zullen de dames die zwanger zijn begrijpen wat we voelen aangezien ze zelf ook in deze fase hebben gezeten.

Voor iedereen die snel zijn NOD heeft heel veel succes!!!!!

Vind het forum trouwens geweldig, kan lekker mijn ei kwijt.

thanks dames.

HAA,

Wen, ik begrijp je ook helemaal!! Voel het precies zo, ik zit tussen 7 !! zwangere op het werk! Best lastig, je gunt het een ander wel, maar jezelf ook!!! het lukt me ook niet elke dag om na hun zwangerschap te vragen, vooral niet als ik net ongi ben geworden,,,

MIjn gevoelige borsten zijn weer terug, gister waren ze opeens weg, dus ik moest al huilen...en sinds vandaag zijn ze er opeens weer...(mijn borsten worden dus gevoelig door het hormoon na de eisprong en worden minder als ik ongi moet worden, vandaar...) Beetje raar...ik heb ook al een paar dagen krampen in mijn baarmoeder...maar ik maak me echt niet gek..ik heb de afgelopen maanden zoveel gevoeld..en steeds was het niet raak. Dus ?? (ik kan je naam niet terug lezen) je hebt gelijk, als die 2e streep er is, dan ben ik zwanger en alle andere kwaaltjes zeggen niet zoveel.

KUS XX

Terug
Bovenaan