NOD in januari

Hallo allemaal
Alle nieuwe dames welkom, gezellig dat jullie ook mee komen kletsen.

Fijn dat jullie het gevoel ook herkennen.
Af en toe kun je echt even in een dip raken.
Ben vandaag weer ongi geworden helaas...
Ik was van plan om te gaan stoppen met het forum om zo een beetje rust te krijgen en er iets minder mee bezig te zijn.
Maar ja bijna niemand weet dat wij bezig zijn en het is zo af en toe wel fijn als je ff je hart kunt luchten.
Dus ik ga me wel weer aanmelden voor het Februari lijstje.
Blijf natuurlijk  ook hier mee lezen.

Allemaal heel veel succes deze maand en ik hoop dat er nog veel smiley's bij gaan komen.
Gr Wen.

Oh, Wen, wat rot voor je! Soms lijkt het gewoon zo oneerlijk, he? Op mijn werk zijn twee van mijn collega's 'per ongeluk' zwanger geraakt vorig jaar, en anderen proberen het een hele tijd en het lukt maar niet... Is je cyclus nu al wat regelmatiger? Ze zeggen dat teunisbloemolie een goede invloed heeft op je cyclus. Die van mij was ook een hele tijd onregelmatig (34, 29, dan weer 33 enzovoort) en toen ben ik op mijn eten en drinken gaan letten en kwam ik erachter dat ik door mijn werk wel eens te weinig at en dronk. Nu is het echt heel regelmatig (29 of 28 dagen), dus misschien ook wat voor jou? Trouwens wel heel saai hoor, eten volgens een bepaald patroon :) Hopelijk ben je er gauw weer bovenop en brengt het Februari forum je geluk :))

@ Luzern
Bedankt voor je lieve woorden.
Mijn cyclus begon onregelmatig en was na een paar maanden elke keer 25 dagen.
Vorige maand was het opeens 30 dagen en nou deze maand weer 28 dagen.
Ik probeer al zo veel mogelijk op mijn eten te letten.
Had wel iets gelezen over monnikspeper capsules.
Dat zorgt ook voor een regelmatige cyclus en had op internet een beetje zitten lezen en waren toch best veel dames die daarna snel zwanger waren.
Dus ik denk dat ik zoiets ga proberen en ik ga toch maar weer een keer ovulatietesten proberen.
Vorige keer werkte die dingen niet echt bij mij.
Of ze waren de hele maand negatief of de hele maand positief...
Bestel ze nu van een ander merk en dan hoop ik een beetje mijn cyclus door te krijgen.
Maar al de reacties van iedereen hebben me weer een beetje opgebeurt dus ik ga weer positief aan februari beginnen.
Iedereen bedankt dus,

Succes allemaal.
Gr Wen.

Het blijft moeilijk om er niet bezig te zijn. Maar gelukkig lees ik hier dat alle dames daar last van hebben. En ik denk dat het ook wel gezond is, we willen allemaal zo graag zwanger worden ;-)

Had iedereen ook maar dezelfde klachten volgens een vast patroon dan hoefden wij ons niet zo gek te maken over allerlei verschijnselen die we voelen of misschien niet voelen. Maar ja dat zit er niet in en ons geduld wordt belachelijk op de proef gesteld. Maar ja als het dan zo ver is, geloof ik direct dat we dit allemaal vergeten zijn.

Mijn pijnlijke borsten blijven. Gisteren toen ik op bed lag kon ik niet eens half op mijn buik en half op mijn zij liggen. Heel raar. Toen ik nog aan de pil was heb ik hier wel eens last van gehad maar relatief weinig en eigenlijk weet ik niet meer wanneer in mijn cyclus dat dan was. Verder af en toe een beetje kramp maar niets speciaals eigenlijk.

Het einde van de maand komt steeds duidelijker in zicht dus hopen dat er voor de dames die hun NOD nog verwachten (ik ook) dat er veel smileys bij mogen komen. Ik blijf duimen en natuurlijk niet alleen voor mezelf.

Nog even volhouden!

@ Wen, wat K** voor je dat de RD er weer zijn. Het is soms om wanhopig van te worden, we kennen het gevoel - helaas - allemaal...

En je omgeving, pff, wat kan dat onbedoeld keihard aankomen... Mijn schoonzusje is zwanger, wordt het eerste kleinkind, dus dat was al slikken, maar toen mijn moeder vertelde dat zij dus ook de familiewieg, waarin al 4 generaties uit mn familie heeft gelegen mee genomen had naar huis, hield ik het even niet droog...

Hier is de periode van onzekerheid weer aangebroken - denk ik - want met mijn cyclus weet je het maar nooit. Volgende maand (hopen dat het niet meer hoeft) ga ik de ovu testen gebruiken.

@ Alle nieuwe dames, welkom!! Dit is een goede plek om je onzekerheden, geluk en verdriet te delen, zeker als je omgeving niet weet dat je probeert zwanger te worden! Succes voor jullie allemaal!

Liefs Fren

hoi dames,

hier even weer een berichtje van mij. is alweer te lang geleden.
ondertussen ook veel gebeurd op het forum.
Ik heb nu op t moment behoorlijk last van kwaaltjes en de ergste is dat ik de hele dagen zo'n beetje door huil. ben extreem labiel!!!  er gebeurt ook zoveel deze week. zelf ben je er dan net achter dat je zwanger bent en het besef nog niet echt hebt. nou is dinsdag mijn paps voor 7 weken naar noorwegen voor werk. dus we kunnen pas over zeven weken mijn ouders vertellen dat ik zwanger ben. en das behoorlijk balen. dan ben ik namelijk al 13 weken met een beetje geluk. plus dat dit de laatste week van mijn stage is bij een kdv. en dat valt me giga-zwaar want ik mis ze echt daadwerkelijk nu al. vanmiddag alle kindjes een hele dikke kus gegeven. kwam er nog een moeder naar me toe. ze gaf me een foto van mn "vriendje" en een geweldige tekst erachterop. nou toen kon het niet meer hoor.
nu net mn moeder gebeld ook weer in tranen.... tis maar goed dat mn lieverd aan het werk is want die had me nu echt met een schuin hoofd aan gekeken.
ook heb ik verdeeld over de hele dag steekjes/krampjes in mijn baarmoeder, en dat is soms behoorlijk vervelend. ook mega boobies met veel spanning, maar dat is nu echt deze week veel duidelijker geworden.
Morgen vroeg mogen we het goede nieuws aan de dokter vertellen. ben benieuwd en vooral naar wat ons  nu te wachten staat. voor volgende week hebben we mn schoonouders en zwager met vriendin hierheen gelokt met een smoesje, om ze vervolgens te verassen!!! heb er wel zin in.

voor alle meiden hier, wens ik jullie echt ontelbaar veel glitters!!!! ( weet niet hoe ik dat moet doen) en de meiden die nu in hun wachtperiode zitten....
heel veel succes, deze periode vond ik echt niet leuk en duurde veel te lang. Moge er nog veel zwangerschappen bij komen!!!

( soory voor het lange verhaal, moet het even kwijt) oh ja, zoals het nu lijkt ben ik 22 september uitgerekend!! ( had ik volgens mij niet door gegeven)

groetjes Peesje

@Peesje...pff das allemaal minder zeg, hoop dat dat allemaal snel over is. Hoort erbij he, dat labiele...pff, lastig dat zwanger zijn. haha. Maar toch sterkte. En ook nog eens lang moeten wachten tot je het je ouders kan vertellen. Is het niet moeiljk om je moeder niets te zeggen?

@Linda...nog steeds geen rds en negatief? Hm..hoe lang ben je nu overtijd dan? Succes ermee meid.

Hier niet veel nieuws. Wel misselijk nu, moet over 8 dagen ongi worden, of eigenlijk liever niet dus. Maar goed, afwachten dus.

xxx

Terug
Bovenaan