quote: Baby23 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('09-03-2009 19:01:19&apos

);
quote: SanneManon reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('09-03-2009 14:42:21&apos

);
Eerst denken en dan doen. Het is me gelukt om mijzelf toe te voegen. Blijft de vraag staan Heeft ieman ervaring met zwangerschapstesten die je 6 dagen van te voren kunt gebruiken?
Gr Manon
He Manon,
Ik heb er nog geen ervaring mee maar ik ga het binnenkort wel gebruiken.
Laat even weten hoe het bij jou uitpakt.
Ik heb geen idee of het betrouwbaar is maar op internet zeggen ze dat het wel kan en anders zouden ze het ook niet mogen verkopen. Als het niet werkt heeft dat denk ik met de innesteldag te maken.
Groetjes Stefanie
Ik heb geen ervaring met deze testen, maar heb er wel over gelezen. Het is vooral handig als er in een zo vroeg mogelijk stadium van de zwangerschap bekend moet zijn dat je zwanger bent ivm afwijkingen of ziektes bij de moeder/vader.
Het is wel riskant voor je eigen gevoel, omdat als zo'n test een positief resultaat geeft, het nog niet zeker is of de zwangerschap doorzet. Wanneer de zwangerschap doorzet ben je een week later nog steeds zwanger, als dat niet gebeurt, word je een week later gewoon ongesteld. Omdat je dan in je hoofd hebt 'ik ben zwanger' is zo'n ongesteldheid vaak erg teleurstellend. Het voelt dan meer als een miskraam dan wanneer je geen test had gedaan en 'gewoon' ongesteld was geworden.
Maar als het belangrijk is, om wat voor medische redenen dan ook, om in een vroeg stadium te weten of je zwanger bent, is zo'n test natuurlijk wel een uitkomst.