A
Anoniem
Guest
@Kris: ik gebruik geen ovu-testen of temperaturen, maar ik zie het aan het slijm en dat duurt bij mij 3 dagen meestal. Op de derde dag heb ik meestal een heel vol gevoel en een wat gevoelige onderbuik, veel plassen en op een gegeven moment een half uur een echt licht pijnlijke onderbuik/ baarmoeder. Volgens mij springt dan mijn ei. Daarna is het over en wordt alles weer normaal. Maar het is niet altijd zo duidelijk als ik het nu beschrijf hoor.
13 dagen daarna wordt ik ongi. Die termijn ligt per vrouw trouwens vast en is niet variabel, volgens een vriendin van me die gyneacoloog is (erg handig trouwens!!)
@Kim: spannend zeg. Ik duim voor je. Ook voor Lou en Elin trouwens, die ook ziten te wachten.
@Fren: balen dat je rd er weer zijn. Zeker omdat je al zo lang bezig bent. Nou, sterkte.
13 dagen daarna wordt ik ongi. Die termijn ligt per vrouw trouwens vast en is niet variabel, volgens een vriendin van me die gyneacoloog is (erg handig trouwens!!)
@Kim: spannend zeg. Ik duim voor je. Ook voor Lou en Elin trouwens, die ook ziten te wachten.
@Fren: balen dat je rd er weer zijn. Zeker omdat je al zo lang bezig bent. Nou, sterkte.