NOD in Maart

Mama JB van harte gefeliciteerd. Een streep is een streep. Hoe vaag hij ook is.
Spannend hoor. Kan me voorstellen dat je voor de zekerheid nog een test wil doen.

Ik heb een vraagje aan alle zwangeren. Hebben jullie al last van kwaaltjes? En wanneer begon dat? Ik heb het vermoeden dat ik zwanger ben terwijl ik afgelopen weekend pas mijn eisprong heb gehad. Ik kan niet verklaren waarom ik het denk. Voel me gewoon anders. Wat buikpijn, misselijkheid bij vlagen, afwezig en moe.
Kan het al zo snel?

Hoi allemaal!

Ook ik hoop op een vruchtbare maart-maand! Ik ga voor mijn tweede kindje en ben vanaf november aan het proberen... Ik heb trouwens een webwinkel met goedkope zwangerschapstesten gevonden, dat scheelt een hoop met die dure testen uit de winkel! Bij mij gaan er elke maand namelijk minstens 2 testen doorheen, aangezien ik reuze ongeduldig ben... Misschien een goede tip dus?! Op marktplaats zijn trouwens ook wel wat goedkope testen te koop!

Succes allemaal meiden! Op een vruchtbare maand!!

hoi ik heb de site gezien met de testen zo en die zijn echt een stuk goedkoper dan in de winkel!!!echt een goede tip... maar worden ze echt discreet afgeleverd? en is t gwn in een enveloppe of moet een bezorger em brengen?

De testen worden gewoon in een witte envelop opgestuurd, zonder logo of naam oid. Niemand die iets merkt dus!  

Ik heb afgelopen maand voor het eerst ovutesten gebruikt die ik via sensitest.nl gekocht heb. Niet duur en ze worden in een gewone witte enveloppe bezorgd. Heb geloof ik 19 euri betaald voor 12 ovu en 3 zwangerschapstesten.

Hoi hoi meiden,

Ik heb hiervoor ook welleens gereageerd, maar eigenlijk een tijd niet meer gweest!
9 februari is mijn mirene spiraaltje verwijdert...

Rond de 12e werd ik flink ongesteld, bijna een week lang...
Daarna wat geklust...

Nu neem ik dus aan dat ik ook weer rond de 12e ongesteld ga worden...
Alleen is het wel zo dat ik de afgelopen week flink last had van misselijkheid, en last van maagzuur...En nu al een aantal dagen wat last van mijn borsten...

Mischien haal ik alles wel in m'n hoofd en is het gewoon niet zo!
Mischien omdat ik er te erg mee bezig ben haha!

Gister had ik het gevoel dat ik ongesteld ging worden....last van rugpijn en buikpijn...menstruatiepijn...
Vandaag weer juist helemaal geen last van....Alleen weer een beetje misselijkheid en hoofdpijn...
Mischien heerst er voor mij wel een griepje ofzo!
Maar mijn vriend zegt ook dat ik nooit misselijk ben!

Ik vind dit allemaal zo vreemd....Maarja ik wil ook niet zo happy zijn....want straks is het helaas niet zo!

Nou ja, dat wilde ik even kwijt! Gewoon nog effe een paar dagen wachten totdat ik weer ongesteld word!!

Iemand nog meer van deze klachten? hihi!
Succes iedereen, die ook in onzekerheid zit!

Groetjes

hoi ladys,

ik heb vanmorgen weer een test gedaan en de streep was nu iets donkerder!!!

Ik ben echt zwanger, er gaat van alles door mij heen, maar vooral de hoop dat alles goed gaat en dat ik nog een gezond kindje op de wereld mag zetten.

Hier zijn mijn sterretjes voor jullie:

*****************************************************************************************************
*****************************************************************************************************

ik wens jullie heel erg veel klusplezier en heel snel een positieve test!!!

liefs van mij

hoi jackiesenna,

Dat maagzuur had ik ook en last van hoofdpijn. Slecht slapen maar dat kwam meer van de onzekerheid.
Ik had al dagen last van ongipijntjes maar geen bloed, normaal als ik ongipijntjes voel opkomen heb ik een paar uur later ook bloed.....

Echt misselijk ben ik nog niet maar wel een paar vlagen af en toe.

misschien kun je hier wat mee.......

groetjes mamajb

Terug
Bovenaan