A
Anoniem
Guest
Hallo allemaal!
Ik zou mezelf ook graag bij het rijtje willen voegen, ik heb mezelf er speciaal vers voor aangemeld bij de site een uur terug.....nu heb ik inmiddels een kwartier lopen kl#ten om mezelf in die tabel te frommelen maar ik krijg het niet voor elkaar ;-)
Wil iemand (die wél handig hier in is) zo vriendelijk zijn om mij toe te voegen?
Voor ons is het ons 2e kind: heb een prachtige zoon van 19 maanden.
Het is de eerste maand "echt" proberen voor ons.
Mijn NOD is 4 maart.
Heb deze week mijn eisprong gevoeld......helaas niet, volgens het ideaal, om-de-dag aan klussen toegekomen.....maar hopelijk zijn onze schamele kluspogingen genoeg geweest.
Zo niet: dan is het niet erg.
Het is pas de 1e ronde en we hebben al een schat van een ventje.
Dusssss: nog even de statistieken.
Naam: MammaLena
Leeftijd: 31
Ronde: 1
Voor kind nr: 2
NOD: 4 maart
Alvast bedankt voor degene die me in de tabel plaatst!
En succes met de spanning allemaal ;-)
Ik zou mezelf ook graag bij het rijtje willen voegen, ik heb mezelf er speciaal vers voor aangemeld bij de site een uur terug.....nu heb ik inmiddels een kwartier lopen kl#ten om mezelf in die tabel te frommelen maar ik krijg het niet voor elkaar ;-)
Wil iemand (die wél handig hier in is) zo vriendelijk zijn om mij toe te voegen?
Voor ons is het ons 2e kind: heb een prachtige zoon van 19 maanden.
Het is de eerste maand "echt" proberen voor ons.
Mijn NOD is 4 maart.
Heb deze week mijn eisprong gevoeld......helaas niet, volgens het ideaal, om-de-dag aan klussen toegekomen.....maar hopelijk zijn onze schamele kluspogingen genoeg geweest.
Zo niet: dan is het niet erg.
Het is pas de 1e ronde en we hebben al een schat van een ventje.
Dusssss: nog even de statistieken.
Naam: MammaLena
Leeftijd: 31
Ronde: 1
Voor kind nr: 2
NOD: 4 maart
Alvast bedankt voor degene die me in de tabel plaatst!
En succes met de spanning allemaal ;-)