Nod in mei

Hallo dames,

Ik zag nog geen topic voor degene in de spannende wachttijd.. Wie kletst er mee en kan net als ik de spanning niet goed aan?

Na een missed abortion in december en nu alles bij elkaar 1 jaartje proberen voor een tweede, wordt het wachten alleen maar moeilijker!

Ik zit nu op 6 dpo en mijn nod is 11 mei.

Hoe komen jullie deze dagen door?
 
Als het goed is is mijn nod 17 mei. Heb helaas ook een missed abortion gehad begin april. Gelukkig is alles snel weer op gang gekomen. ?

Vind het wachten ook heel moeilijk.. hoop dat het gelukt is en we dit keer wel weer mogen eindigen met een kindje.

Heb ook nog vanavond en morgen om te klussen. ?
 
Mijn nod is ongeveer 25 mei, misschien iets later. Ik heb ook een MA gehad en mn vorige cyclus was iets langer dus ik weet niet hoe dat deze keer gaat zijn. Dus we zijn wel met een aantal die het weer proberen na MA! Veel geluk allemaal?
 
Spannend allemaal. Heel hard duimen! Ik heb een onregelmatige cyclus dus maakt het extra lastig en onzeker (heb ik wel een eisprong). Succes nog met gezellig maken deze dagen en de rest met wachten. Ik voel heel veel krampjes maar zullen wel weer mijn darmen zijn. Ik ga proberen echt pas volgende week te testen! Kan nooit wachten tot mijn nod..
 
[quote quote=10552791]Hoihoi
Mijn nod is 8 mei!.spannend weer
Al heb ik er niet z'n heel goed gevoel over.maar we gaan het zien ?[/quote]En kun je wachten tot 8 mei met testen? :)
 
[quote quote=10553064] En kun je wachten tot 8 mei met testen? ?[/quote]
Ja dat lukt me vaak gelukkig wel  Hooguit 1 dag eerder  maar vaak ben ik al ongesteld als ik wil gaan testen.
Zou een mooi moederdag cadeau zijn. Ik heb er alleen echt geen positief gevoel bij  helaas.
Dit word onze 3e dus ik denk dat ik wel merk als ik zwanger zou zijn . Maar goed iedere zwangerschap is natuurlijk anders  dus wie weet.
Ik heb ook een erg onregelmatige cyclus en lang ook . Ovulatie testen geven mij gelukkig wel wat meer rust 
 
Hee,

Heel veel succes deze ronde!
Wij zijn vanaf juni bezig voor een tweede. In oktober helaas een bbz gehad.
Ik zit nu op 2dpo, mijn nod is 16 mei.

Hoe ik de wachtweken doorkom? Nouja moeilijk haha. Ik heb geen tips, ben er zelf ook veel mee bezig. Werken is het enige dat me afleid.
 
Terug
Bovenaan