Nod in mei

Hi!
Heb even mee zitten lezen in dit forum en dacht ga ook een berichtje plaatsen. 


Mijn nod is ongeveer 14-5. Had gisteren best wel buikpijn en de afgelopen 2 dagen ook veel moeten plassen en pijnlijke borsten. Het is onze eerste ronde voor ons 3e kindje dus heel spannend en leuk ? 
Nog een weekje geduld! Veel succes allemaal! 
 
Ik kon vanochtend niet wachten (11 dpo) op Moederdag dus zojuist 2 testjes gedaan met allebei een licht streepje! Ik kan het niet geloven.. Het lukt me niet de afbeelding te uploaden..
 
Hier vandaag een dik positieve ovulatie test, ik denk dan ongeveer 24 mei mijn nod! ( onregelmatige cyclus ) mijn temperatuur was nog niet om hoog dus nog niet gesprongen! Gister avond was dus een goede kans ;) zouden jullie vanavond weer doen ? Of was gisteren genoeg ?
 
Hoi dames,
Mijn nod is vandaag maar helaas teste ik negatief met een early test deze ochtend. Normaal moet je toch iets of wat hcg hormonen hebben op je nod niet? Mijn menstruatie is voorlopig nog niet begonnen dus ik heb nog wel wat hoop. Alleen ben ik bang dat ze misschien gewoon later zijn om de een of ander reden. Want ik heb altijd een cyclus van 28 dagen.
Ik heb vol ongeduld gewacht op deze dag. Niet vroeger getest dan nod. En nog steeds negatief.. Ik heb wel veel last van vermoeidheid en voorlopig uitblijven van menstruatie. De enige symptomen.. Moet ik er niet vanuit gaan dat het niet gelukt is?
 
Dankjewel alvast.
 
De meeste vrouwen testen wel positief op NOD. Maar sommige vrouwen pas dagen erna. De enige manier om erachter te komen is afwachten. Doe over 2 dagen nog test als je nog steeds geen menstruatie hebt?
 
Terug
Bovenaan