Nod in mei

[quote quote=10553986]Hier vandaag een dik positieve ovulatie test, ik denk dan ongeveer 24 mei mijn nod! ( onregelmatige cyclus ) mijn temperatuur was nog niet om hoog dus nog niet gesprongen! Gister avond was dus een goede kans ;) zouden jullie vanavond weer doen ? Of was gisteren genoeg ?[/quote]Late reactie maar ik zou dat zeker doen! Heb zelf afgelopen maand 2 dagen voor positieve ovulatietest, dag van en dag erna en 2 dagen erna. Succes met wachten!!
 
Babythree hoe gaat het bij jou? Heb je al een nieuwe test gedaan?
Ik heb net een vroege test gedaan (2dagen voor nod). Ik hield het echt niet meer. Ik merk echt dat de miskraam erin gehakt heeft, wat een onzekerheid. Maar, de test was echt duidelijk positief. We zijn weer zwanger!
 
 
Hoi dames,
Wij zijn aan het proberen voor een 2e kindje.. al 3 jaar ?
mijn nod was 26 mei. Vandaag nog altijd geen menstruatie te vinden. Wel alle symptomen van zwangerschap.. pijnlijke tepels, krampen/steekjes in de onderbuik, lage rugpijn, af en toe misselijk.. heb ookal 3 testen gedaan, alle 3 negatief :( ofwel houd mijn lichaam mij serieus voor de gek ? ik denk dat ik gewoon zal moeten afwachten.. iemand tips? 


groetjes Sarah ?
 
Ooh ja,
 
ook zijn mijn borsten veel groter dan anders (heb ik voor ik ongi moet worden geen last van) 
 
??
 
sarah ?
 
Terug
Bovenaan