NOD in november

Hoi meiden,

@  bloempje25: GEFELICITEERD MEID!! Wat gaaf!! Geniet ervan!!

Het gaat goed deze maand toch al redelijk wat zwangere super voor jullie!! Hopelijk komen er nog veel meer bij!

groetjes maaike

Stiekem een heel snel berichtje vanaf mijn werk. Heb vanmorgen getest maar helaas negatief. Begrijp er niets van. Was echt overtuigd dat hij positief zou zijn.

Debbie

hallo allemaal,

Ook bij mij weer niet gelukt... 4 november (26 dagen cyclus, vorige maand 34???) zijn de rode duivels weer gekomen!

Op naar ronde 11 dan maar!

Sterre

Zo, er wordt een hoop gekletst hier zeg! Gezellig toch!

Wauw Bloempje!! Super gefeliciteerd!! Altijd fijn zulk goed nieuws te horen.

Hoopvol: ik hoor dat wel vaker hoor dat je als je net van de pil af bent echt nog in een soort ritme moet komen wat je cyclus betreft. Sommige meiden doen daar een paar maanden over en dan hebben ze een redelijk constant ritme, maar het kan ook best zijn dat je cyclus maandelijks wisselt. Lastig lijkt mij. Dus sterkte met wachten en hopelijk a.s. weekend toch nog een positieve test.

Hier ook nog wachten. Mijn rare buikpijn is ineens vandaag minder geworden. Misschien toch de aankondiging van mijn naderende ongi??? Ik hoop het niet ...

Liefs Suus

mijn NOD is eigenlijk pas 8 november, maar ik kon niet meer wachten. Tijdens de middagdut van de kleine een testje gedaan: zwanger!
Ik ben heel blij maar ook bang. Ik heb eerder een miskraam gehad, ik zal pas echt kunnen genieten als de eerste 3 maanden voorbij zijn.

groetjes Mirrie

hoi hoi

mirrie gefeliciteerd meid!!
ik had 1 november mijn nod.
maar nog steeds niks.
ga zaterdag morgen testen.
laat jullie het weten!!

groetjes angela

Gefeliciteerd Mirrie!!!! Dus je hebt 3 dagen voor je nod positief getest, dat is lekker snel! Ik moet me inhouden om ook niet te gaan testen maar ja 5 dagen voor mijn nod is vast veel te vroeg. Grrrrrr waarom heb ik toch niet wat meer geduld zeg!

Voor de meiden die ongi zijn geworden; balen! Op naar de volgende ronde.

Mirrie en Bloempje Gefeliciteerd!!!
Alweer 2 zwangere dames erbij...November begint goed!
Hopen dat er nog veel meer bij komen.

Ik zit nog steeds te wachten op mijn vruchtbare dagen, Pfff dat schiet echt niet op.
Fijne avond allemaal.
Gr Wen.

Terug
Bovenaan