NOD in november

mama v aimee.....nog nieuws ...nog steeds geen RD tjes?????
Ik heb vandaag weer getest maar dan van clear blue...een hele vage lichte plus.
Alweer een lichte.
Morgenvroeg maar weer testen...wil dan een dikke plus zien.
Want hebben genoeg testen in de handen gehad dit jaar.
Maar krijg het gevoel dat het nu wel raak is.......
Hopelijk weet ik morgen veel meer ......hope so.

Liefs Dalia

een streep is een streep toch, als je niet zwanger bent krijg je ook geen streep.
Ik feliciteer je dan toch wel een beetje hoor

Hey Dalia,

Ja een plus is een plus meid :D Weet je al meer? alweer getest vandaag??
Ik ben ook nog steeds niet ongesteld geworden. Me buik is wel enorm opgezet. Heb vanochtend de huisarts gebeld. En die vroeg welke testen ik had gebruikt en ze zij dat die van de kruidvat heel onbetrouwbaar waren. Dus ik moet morgen even urine bij haar inleveren en dan gaat ze voor me testen.
En ik verwacht er niks van maar dan weet ik echt ZEKER wat het is..
Nou meid ik duim voor je.

liefs mama v Aimée

@ dalia: gefeliciteerd, een streep is een streep!!!

@ mama van aimee: weet je al meer...?? ik duim zo hard voor je, ben zooooo benieuwd!

groetjes,
mama in amsterdamzuid

Hey Dames

Ik heb nog niet getest wacht af tot morgen en anders volgende   week.
Heb nu 2 testen gehad met een lichte 2 de streepje...die van de eerste is wel het duidelijkste...en heb 2 testen gehad die helemaal mislukt zijn.
Daarom wil ik nog even wachten met testen en later weer proberen.
Mischien had ik toen wel weinig HCG in mijn urine.
Zaterdag ben ik 2 weken overtijd....zal toch dan genoeg zijn?
Sinds woensdag zijn de striemen op mijn buik veel zichtbare geworden ( nog van de vorige zwangerschap).......en de borsten nog erg gevoelig.
Dus je zal zeggen..........heb ook een goed gevoel bij.......hopen dat dit straks beloont word met een dikke vette 2 de streep.

Groetjes Dalia

Ohh Dalia dat je het nog zo lang uit kan houden hihi. Hoop voor je dat de 3de streep heel duidelijk is.

Ik zit inmiddels op dag 45 van mijn cyclus en nog steeds geen rdtjes te bekennen. Maar helaas ook geen HCG hormoon :( Heb test bij de dokter gedaan en die was ook negatief. Dus zwanger ben ik niet. (tenminste daar ga ik vanuit na 3negatiefe testen) Ik mag volgende week een afspraak bij de HA maken om te kijken waarom ik niet ongi wordt.
Hoe is het me je mama in adam zuid? helemaal in de wolken natuurlijk :D Leuk hoor. Heb je het al aan mensen verteled? En hoe voel je je? Al echt zwanger hihi.

Liefs Mama v Aimée

Terug
Bovenaan