NOD in november

Kim, wat goed zeg. Een licht streepje is toch ook een streep? Kan me wel voorstellen dat je er nog onzeker over bent. Zie dat je al een kindje hebt. Een jongen of een meid? En hoe oud is hij/zij? Ben altijd benieuwd naar het leeftijdverschil tussen kinderen. Laat je ons weten wanneer je weer een test hebt gedaan?

Wietske, jeetje meid jij moet aardig wat geduld opbrengen zo. ik ga heel hard voor je duimen dat het de volgende ronde wel raak is. Ik hoop het echt voor je!!

Hoopvol, wat balen dit zeg. Kan me wel voorstellen dat jij je zorgen maakt. Ook voor jou gaan mijn duimen draaien en ik hoop dat het alemaal meevalt voor je. Sterkte!!

Groetjes Tara

NAAM                              
LEEFTIJD  
KINDJE      
RONDE                        
NOD        

VlinderB

Angela25
27

26
1

2
1

3
1

1

Mamavanjesse
26
2
15
1

Wen
29
1
4
1

Joepie
25
1
9
31/1

Shopaholic1983
25
2
1
2

Dorien
Meissie1984
26
23
2
1
2
1
3
3

Esther
24
2
17
4

Engeltje1987
21
1
1
4
?

Sterre
31
1
10
4

Babytwee        
34
2
4
4

Daan
26
1
5
4

Tina
29
2
2
4/5

Christy
25
1
5
5

Bloempje25
25
1
3
5

Bears
31
2
7
5

Sandra_84
24
1
2
5

Mama JB
30
2
2
6

Claudia22
22
1
7
6

Boefje6
26
1
2
7

Wish81
27
1
3
7
?

Julie3
30
1
8
?
?

Marisa
29
2
1
7

B en B
26
1
4
8

Mirrie28
36
2
2
8

Mutti81
26
1
13
8?

SuusMama        
34
2
3
9

Kim
27
2
2
11

Tara
29
3
2
11

AnneGeddes
24
1
1
13

Angel82
26
2
6
13/14

Lesy87
21
1
2
13/14

Tamara
29
2
11
13

Kip84
24
1
3 na 1 mk
14

Wietske
38
1
18
14

Babybeer
25
2
1
14

Maaike
26
1
2
14

Noula
27
1
2
15

Lin
25        
2
3
16

Debbie82
26
1
1
17

SanPap
25
1
1
17

Chanaty
28
2
4
18

Mamma 1987
21
3
2
19

Uitje

Cher                                          
26

28        
1

1
3

1
19

20

Marina
27
1
6 na 2e mk
20

Potjeongedult
24
?
2
21

Leintje123
24
1
6
22

Charlotte
30
2
1
23

Laura
?
1
3
24

1986anne
22
1
2
25

Mama2006
28
2
6
25

Mex
29
2
5
25

Juultje 78
30
2
6
25

Busababe
?
1
5
26

W1980
28
1
2
26

Wen
29
1
5
26

Ale39
39
1
3 na 2 mk's
27

Jopekke
39
1
5
27

Babytwee
34
2
5
28

Mama-in-amsterdamzuid
32
2
1
29

Siemy
??
2
1
29

Joepie
25
1
10
30

Hi dames,

Ik heb me ook toegevoegd. Hopen dat er deze maand nog iets meer zwangeren bij gaan komen, blijven duimen.

Groetjes, SanPap

Hey Kim,

Gefeliciteerd meid. Een streep is een streep zeggen ze en daar probeer ik maar aan te denken. Ik heb nu trouwens maandag, dinsdag én vanmiddag een test gedaan. De eerste twee van Sensitest en vanmiddag van de Etos. Gelukkig ook vanmiddag weer een streep. En je ziet hem echt heel duidelijk nu. Kan dus echt niet meer missen. Maar spannend blijft het wel. Ga je morgen of later nog een keer testen?

Liefs Suus

Hey meiden!

Suus en Kim van Harte gefeliciteerd meiden, wat gaaf!!

Hier zit ik nog steeds af te wachten tot mijn NOD de 14 e, het schiet nu op. Ik wil niet gelijk gaan testen maar hoop een paar dagen te kunnen wachtte. Dat was vorige maand ook mijn bedoeling maar toen kon ik me niet beheersen haha. Nou ik hoop me bij jullie zwangere dames aan te kunnen sluiten maar we zien wel!    Alle dames die ook nog in spanneng zitten succes en laten we hopen op veel!!  groetjes maaike

A HREF='http://www.babybrabbel.nl' TARGET='_top'>

quote: Wish81 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('11-11-2008 23:29:26'));

quote: polleke1979 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('10-11-2008 20:59:59'));

hey wish,

ja dat heb je goed gelezen, ik zit nu al op dag 51 en nog geen ongie te zien! ook geen zwangerschap!! Ik wordt hier echt super chagie van...ik wordt nog liever ongesteld dan dit, dan weet je tenminste waar je aan toe bent!!

Maarre hopelijk heb jij meer geluk! welke ronde zitten jullie?

dit is onze 3e ronde, maar als dit zo door gaat komen we nooit in een volgende ronde haha...

ik kijk het nog ff aan en gaan dan weer naar de HA, er moet toch wel wat zijn hiervoor!! vind het zo zonde om zo lang te gaan tobben...

heel veel succes

Ik zit nu op dag 33 en dat vind ik al vreemd! Jij op dag 51? Er moet dan toch iets zijn? Denk je niet? Als ik volgende week maandag nog niet ongi ben (ik doe eerst vrijdag nog een test) dan ga ik naar de HA, kijken wat ze zeggen.
Ik baal hier echt flink van, had de 1e ronde zo'n duidelijke ovulatietest en nu dit ...

Wij zitten nu ook in ronde 3! Tja, het kan dat 't lichaam nog moet ontpillen he, maar wat zou 't fijn zijn als we meer duidelijkheid hebben he  Ik ga steeds naar de wc om te kijken, maar nee niks te zien. Ik had net wel ff flinke pijn in mn onderbuik, maar dat ebte langzaam  weg en weer niks  Ben benieuwd naar de test vrijdag, doe 'm dan omdat als ik zwanger zou zijn je 't na een week toch wel zou moeten kunnen zien met de test! Duimen maar.

Hoe doe jij dat met 't klussen eigenlijk? Heeft dat dan nog zin of helemaal niet meer? Of wacht je nu je ongi af? En na hoe lang heeft testen geen zin meer? Pfff veel vragen he?! Hahaha,... Nou,  ben iig niet de enige (en misschien moet ik ook niet klagen met 33 dgn )

Fijne avond en succes!

Liefs,
Wish

@vlinderB van harte gefeliciteerd (gelijk raak goed heee)

@suusmama van harte gefeliciteerd was je bij je eerste kindje ook zo snel zwanger geworden??

quote: Wish81 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('11-11-2008 23:29:26'));

quote: polleke1979 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('10-11-2008 20:59:59'));

hey wish,

ja dat heb je goed gelezen, ik zit nu al op dag 51 en nog geen ongie te zien! ook geen zwangerschap!! Ik wordt hier echt super chagie van...ik wordt nog liever ongesteld dan dit, dan weet je tenminste waar je aan toe bent!!

Maarre hopelijk heb jij meer geluk! welke ronde zitten jullie?

dit is onze 3e ronde, maar als dit zo door gaat komen we nooit in een volgende ronde haha...

ik kijk het nog ff aan en gaan dan weer naar de HA, er moet toch wel wat zijn hiervoor!! vind het zo zonde om zo lang te gaan tobben...

heel veel succes

Ik zit nu op dag 33 en dat vind ik al vreemd! Jij op dag 51? Er moet dan toch iets zijn? Denk je niet? Als ik volgende week maandag nog niet ongi ben (ik doe eerst vrijdag nog een test) dan ga ik naar de HA, kijken wat ze zeggen.
Ik baal hier echt flink van, had de 1e ronde zo'n duidelijke ovulatietest en nu dit ...

Wij zitten nu ook in ronde 3! Tja, het kan dat 't lichaam nog moet ontpillen he, maar wat zou 't fijn zijn als we meer duidelijkheid hebben he  Ik ga steeds naar de wc om te kijken, maar nee niks te zien. Ik had net wel ff flinke pijn in mn onderbuik, maar dat ebte langzaam  weg en weer niks  Ben benieuwd naar de test vrijdag, doe 'm dan omdat als ik zwanger zou zijn je 't na een week toch wel zou moeten kunnen zien met de test! Duimen maar.

Hoe doe jij dat met 't klussen eigenlijk? Heeft dat dan nog zin of helemaal niet meer? Of wacht je nu je ongi af? En na hoe lang heeft testen geen zin meer? Pfff veel vragen he?! Hahaha,... Nou,  ben iig niet de enige (en misschien moet ik ook niet klagen met 33 dgn )

Fijne avond en succes!

Liefs,
Wish

Hoi wish ik weet niet of dit berichtje gaat lukken, maarre ik zou als ik jou was aan het einde van deze week nog een keer testen! ik ben daarna gestopt met testen, want het bleef negatief en tja dan zit je ineens op 52 dagen...geen idee hoe of wat, dusz jawel weer de huisarts gebeld voor afspraak,. ik wil dat er naar gekeken wordt, t mag dan misschien nog te vroeg zijn maar het zal me een worst weten, betaal tenslotte genoeg premie hahaha...ik wil ook geen tijd verliezen. ik heb er meer vrede mee als ik iedere keer een cylcus zou hebben, dan kun je je richten op een volgende ronde (nieuwe kansen). maar die kans is er nu niet,,,en om maar gelijk antwoord te geven op het klussen, laat ik het zo zeggen echt actief wordt er niet geklust...daar dacht ik eerder wel anders over!

lang verhaal, maar houdt me op de hoogte ben benieuwd hoe het jou vergaat, ik hoop echt dat je misschien alsnog een positieve test zult hebben en anders kun je lekker klagen met en tegen  mij

liefs moi

Ha Cher,

Dank je wel. Ja, bij ons eerste kindje ging het ook best snel. Toen was er eerlijk gezegd helemaal niet zo mee bezig. Ging er vanuit dat het wel eventjes ging duren en toen was het al snel raak. Nu hield ik er ook echt rekening mee dat het wel eens lang zou kunnen duren. Je hoort zoveel meiden die lang moeten wachten en wie weet was het bij ons de eerste keer wel een gelukje of 'lucky shot' ofzo. Hield zelfs in mijn achterhoofd dat het ook wel eens niet meer zou lukken. Maar gelukkig is het nu anders. Gelukkig twee streepjes op de testen. Maar de spanning is nog niet weg hoor. Eerst het lange wachten op het moment dat je niet ongi wordt en kunt gaan testen en nu de eerste 12 weken door. Ik doe het maar stapje voor stapje ...

En hoe gaat het met jou??

Liefs Suus

Terug
Bovenaan