quote: Wish81 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('11-11-2008 23:29:26&apos

);
quote: polleke1979 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('10-11-2008 20:59:59&apos

);
hey wish,
ja dat heb je goed gelezen, ik zit nu al op dag 51 en nog geen ongie te zien! ook geen zwangerschap!! Ik wordt hier echt super chagie van...ik wordt nog liever ongesteld dan dit, dan weet je tenminste waar je aan toe bent!!
Maarre hopelijk heb jij meer geluk! welke ronde zitten jullie?
dit is onze 3e ronde, maar als dit zo door gaat komen we nooit in een volgende ronde haha...
ik kijk het nog ff aan en gaan dan weer naar de HA, er moet toch wel wat zijn hiervoor!! vind het zo zonde om zo lang te gaan tobben...
heel veel succes
Ik zit nu op dag 33 en dat vind ik al vreemd! Jij op dag 51? Er moet dan toch iets zijn? Denk je niet? Als ik volgende week maandag nog niet ongi ben (ik doe eerst vrijdag nog een test) dan ga ik naar de HA, kijken wat ze zeggen.
Ik baal hier echt flink van, had de 1e ronde zo'n duidelijke ovulatietest en nu dit ...
Wij zitten nu ook in ronde 3! Tja, het kan dat 't lichaam nog moet ontpillen he, maar wat zou 't fijn zijn als we meer duidelijkheid hebben he Ik ga steeds naar de wc om te kijken, maar nee niks te zien. Ik had net wel ff flinke pijn in mn onderbuik, maar dat ebte langzaam weg en weer niks Ben benieuwd naar de test vrijdag, doe 'm dan omdat als ik zwanger zou zijn je 't na een week toch wel zou moeten kunnen zien met de test! Duimen maar.
Hoe doe jij dat met 't klussen eigenlijk? Heeft dat dan nog zin of helemaal niet meer? Of wacht je nu je ongi af? En na hoe lang heeft testen geen zin meer? Pfff veel vragen he?! Hahaha,... Nou, ben iig niet de enige (en misschien moet ik ook niet klagen met 33 dgn )
Fijne avond en succes!
Liefs,
Wish
Hoi wish ik weet niet of dit berichtje gaat lukken, maarre ik zou als ik jou was aan het einde van deze week nog een keer testen! ik ben daarna gestopt met testen, want het bleef negatief en tja dan zit je ineens op 52 dagen...geen idee hoe of wat, dusz jawel weer de huisarts gebeld voor afspraak,. ik wil dat er naar gekeken wordt, t mag dan misschien nog te vroeg zijn maar het zal me een worst weten, betaal tenslotte genoeg premie hahaha...ik wil ook geen tijd verliezen. ik heb er meer vrede mee als ik iedere keer een cylcus zou hebben, dan kun je je richten op een volgende ronde (nieuwe kansen). maar die kans is er nu niet,,,en om maar gelijk antwoord te geven op het klussen, laat ik het zo zeggen echt actief wordt er niet geklust...daar dacht ik eerder wel anders over!
lang verhaal, maar houdt me op de hoogte ben benieuwd hoe het jou vergaat, ik hoop echt dat je misschien alsnog een positieve test zult hebben en anders kun je lekker klagen met en tegen mij
liefs moi