hoi meiden,
ik heb expres twee dagen niet hier gekeken of geschreven, want ik gign me steeds meer inbeelden dat ik zwanger was en mocht van mezelf toch pas vandaag testen.
dus vanmorgen m'n man om 8 uur wakker gemaakt (ik moest echt nodig naar de wc ) en met man en zoonlief erbij getest, en... IK BEN ZWANGER!!!!!
we zijn totaal in schok, vorige keer was 't pas in ronde 12 raak en nu in 1 keer!!!! wat zijn we blij!!! ons zoontje begrijpt er natuurlijk nog niks van (hij is net 3 weken geleden 1 geworden), maar hij merkte dat wij heel blij zijn, dus hij riep een paar keer heel hard 'hoera!' met zijn handen omhoog (geleerd voor zijn verjaardag), zo schattig!!
wel zijn de komende weken natuurlijk erg spannend, het kan nog mis gaan. maar goed, we gaan van het positieve uit. in dat geval krijgen we om en nabij 5 augustus een kleintje erbij!
@ mama van aimee/siemy: hoe is het bij jou gegaan?? hoop zo voor je dat je ook zwanger bent!
@ degenen bij wie 't deze ronde niet gelukt is: veel geluk in december!!!
@ de wachtenden: heel veel succes, nog heel even geduld!
@ de andere zwangeren: ga ervan genieten!
@ de 'technische' dames: kan een van jullie een achter mijn naam zetten in de lijst? dank!
groetjes,
mama in amsterdamzuid