NOD in november

hoi mama van aimee

Daar bij jou ook nog steeds geen RDtjes te bekennen???????
Hier ook nog steeds niets , mijn NOD was zaterdag dus nu 4 dagen verder....spannend hoor.
Eigenlijk moet ik gewoon testen....maar soms krijg ik het gevoel dat mijn Rd tjes komen , maar gelukkig nog niet , dus wacht ik op vrijdag.
Heb al een tijdje vage krampjes in mijn buik en gevoelige borsten....maar dat zegt nog niets , want dat heb ik vaak rond mijn NOD of ovulatie....want je lichaam kan je enorm voor de gek houden....en dat is erg vervelend.
Dus we wachten wel af
Hoe is het met jou?
jij was ook rond 29 nov.NOD?
Spannend hoor veel succes....we duimen

Liefs Dalia

Heey Dalia,

Hier ook nog steeds niks :S Vind het allemaal maar vreemd hoor zo'n vrouwenlichaam haha. Jij hebt nog niet getest dus, dan is het helemaal spannend. Ik heb al 2x negatief getest. Maar ik test voorlopig nog niet, bij mijn dochter was ik er ook pas laat achter (met een week of 6) dat ik zwanger was. Dus ik wil sowiezo niet eerder als vrijdag testen en misschien nog wel later.
Ik duim voor je meid, en we blijven gewoon op het NOD in november kletsen haha zou niet weten waar ik anders tussen pas :p

Nou meid succes..

Liefs Mama v Aímée

Hallo allemaal,
Ten eerste, gabrielle, ook van harte gefeliciteerd. Voor de tweede keer in de eerste ronde raak? Wat een geluk! Niet dat ik mag klagen, met 4 rondes, maar die teleurstelling van een negatieve test of toch ongesteld heb jij maar mooi niet gehad.
Voor mama van aimee en dalia: herkenbare 'klachten' (buikpijn, alsof je ongesteld wordt, gevoelige borsten), dat had ik de week voor de positieve test ook. Nu iets minder buikpijn. Maar helaas zulen er genoeg zijn die dezelfde klachten hebben als ze ongesteld gaan worden, afwachten dus...
Hier gaat alles goed. Wel ongelooflijk om te beseffen dat het echt is. Telkens als ik even alleen ben, moet ik eventjes aan mijn buik voelen en lachen. Probeer niet te veel te stralen! Begin nu ook al aan het einde van de dag een wat opgezette buik te krijgen, hopelijk kunnen we het nog eventjes verborgen houden, tot de kerst. Vrijdag heb ik een afspraak met de huisarts.
Voor de 'wachtenden': veel succes, ik duim voor jullie. Voor degenen die voor de volgende ronde gaan: ook veel succes!

@ dahlia & mama van aimee: hoe is het??? ik las dat jullie allebei vandaag gingen testen, en ben heel benieuwd naar de uitslag! ik duim nog steeds voor jullie!

hier gaat 't allemaal goed, blijf het nog wel onwerkelijk vinden en moet steeds de neiging weerstaan om nog eens te testen. gek genoeg ben ik daar ook een beetje bang voor, 'wat als ik toch niet zwanger blijk te zijn?' schiet er steeds door mij hoofd... maar goed, de twee heel snel positieve tests van zaterdagmorgen (en een licht streepje diezelfde middag met minder geconcentreerde urine) spreken toch wel voor zich eigenlijk... maar hoewel dat lichte streepje van 's middags heel goed te verklaren is (pas zwanger, dus weinig hcg en dan minder geconcentreerde urine), ben ik daar toch onrustig door... komt omdat ik in augustus een vals positieve test (digitale van clearblue) heb gehad (ik gaf nog borstvoeding en was nog niet ongesteld geweest sinds de bevalling, dus testte voor de zekerheid). uiteindelijk bleek dat niet te kloppen, maar daardoor ben ik toch mijn 100% vertrouwen in zwangerschapstests kwijt geraakt. maar ik heb zaterdag een digitale en een streepjestest van kruidvat gedaan en beide waren snel positief.
en toch blijft 't spannend...
maar goed, a.s. woensdag komt de dame van moeders voor moeders en die doet ook nog een test, dus ik ga daar maar op wachten denk ik. ik weet verstandelijk ook gewoon dat er geen enkele reden tot twijfel is, maar volgens mij is elke zwangere toch wel onzeker...

nou ja, allemaal een fijn weekend met hopelijk goed nieuws!

groetjes,
mama in amsterdamzuid

Hoi

Ik zal vandaag testen,is nog niet van gekomen...moet ze nog kopen en gisteren moest ik werken en vandaag sinterklaas op de school van mijn dochter en smiddags visite onverwachts.
Zal ik na de visite snel heen om testen ja hoor de winkels al dicht .i.v.m sinterklaas avond.....balen.
Morgen maar testen gaan halen...en morgen avond vieren we sinterklaas...mischien hebben we een extra kadootje bij.
Hier nog steeds geen RDtjes geweest.....voel me eigenlijk wel zwanger, maar ben wel vaak voor de gek gehouden , maar voel me wel anders...wie weet.
Morgen weten we vast meer...hope so.

Liefs Dalia

@ dalia: spannend joh, vandaag dus testen... zou idd een mooi sinterklaascadeautje zijn!

@ mama van aimee: nog geen nieuws bij jou..??

hier is eindelijk het besef doorgedrongen: na een hele nacht piekeren en stressen heb ik vanmorgen nog eens getest (digitaal clearblue) en die gaf weer 'zwanger' aan, dus nu is al mijn twijfel eindelijk weg! ik ga nu genieten en hopen dat ik de kritieke eerste weken goed door kom, maar daar heb ik nu alle vertrouwen in! 5 jan, de eerste echo.

dames hier, nog veel succes en ik  duim nog steeds voor jullie!

groetjes!  

Hoi Mama in Adam zuid, wat lief dat je toch aan ons denkt ;-)

Ik heb inderdaad vanochtend weer getest, maar helaas weer negatief. Dus ik ben gewoon niet zwanger al ben ik nog steeds niet ongesteld. Zal wel komen doordat ik gestopt ben met de pil. Zal volgende week wel eens de huisarts bellen, als ik dan nog niet ongi ben.
Ben blij dat jij je nog steeds heerlijk zwanger voelt. En toch nog een test gedaan hihi, ach dan zit je ook niet steeds in onzekerheid, wordt je ook niet echt vrolijk van toch.
Dan wordt het allemaal wel echt he, als moeders voor moeders komt en bijna naar de Verloskundige ;-) Hoop dat je het dan allemaal nog beter kan beseffen.

Dalia weet jij al meer meis? Hoop ook voor jou dat je zwanger bent, spannend hoor. Laat het ons even weten.

Liefs Mama v Aimée (die stiekem toch wel een beetje baalt :S)

Goede morgen dames

Gister middag even getest....een hele vage 2 de streep....dat zondag morgen even weer testen....toen kwamen er helemaal geen strepen zelfs geen eerste , dus test mislukt....en viel in mijn handen uit elkaar ggggrrrrrrr.....dus weet eigenlijk nog niets .
Wel een hele lichte 2 de streep ja wel heeeel licht.
Ga morgen wel weer opnieuw proberen.
Hoop zo dat ik morgen meer weet.
De RDtjes zijn er ook nog niet . en gister avond voelde net of mijn borsten in de brand stonden.......voelde zo raar.....maar kan ook wel iets anders zijn....wie weet.

mama v aimee
balen van de negatieve test weer......of je heb nog geen genoeg zwangerschaps hormonen in je urine...mischien heb ik dat ook wel.....of komen mischien bij mij straks de rd tjes ook wel......maar krijg het gevoel van niet.
toen ik in maart gestop ben met de pil, was ik de eerste 3 x optijd ongi en daar na ging het mis met 2 weken en 4 weken overtijd , en daarna 2 x weer optijd ongi.
het is echt het ontpillen.

xxx Dalia

Terug
Bovenaan