NOD in november

Goedeavond dames,

Er wordt hier nog niet heel erg veel gekletst maar dat is ook wel weer logisch.
De maand is nog niet begonnen dus het is nog niet echt spannend.

Ik zit nu in de klusperiode. Volgens berekening zou vandaag mijn eisprong moeten zijn maar denk niet dat hij geweest is. Heb het deze maand maar eens anders aangepast en
heb mijn slijmverlies in de gaten gehouden. (lekker praatje). Ik denk dat ik vandaag vruchtbaar moet zijn dus vanavond voor de zekerheid nog even aan de klus. Mannetje is nog niet op de hoogte. hahaha hij gaat het vanzelf merken. Voor degene die ook aan de klus moeten deze week heel veel succes. Dat het bij iedereen maar raak mag zijn.

Debbie

Yessss.....onze klusrondes zijn ook aangebroken, vanaf nu zeg maar tot midden volgende week hihi. Enne, mijn  afgelopen ongi (2de zonder pil) was ook veel korter dan normaal. Normaal ben ik toch wel zo'n 5 dagen ongi. En nu was ik het goed 2 dagen, dus vroeg me ook al af of dat lang genoeg zou zijn voor een ongi haha. Maar goed, we merken het vanzelf he.....

Meiden, veel glitters toegewenst komende ronde!!!!!
************************************************************************************************
************************************************************************************************
GOOD LUCK!!!!

Groetjes lesy.........

Wij vrijen om de dag. Zo blijft het ten minste ook leuk. Het gaat alleen allemaal raar hier deze maand.

Mijn laatste twee cycli waren +/- 40 dagen. Vorige week had ik last van draderige afscheiding. Afgelopen vrijdag sex en op zondag bloedde ik ineens. Helder rood bloed, een gedeelte van de dag. Daarna niks meer.
Erg vreemd, allemaal want ik zou volgens 40 dagen pas  eind deze week  ergens vruchtbaar moeten zijn en ongesteld pas rond 7 november...

Nu vrijen we nog om de dag, omdat ik volgens de 40 dagen cyclus dus eind deze week een eisprong heb. Een innesteling zou het dan toch niet geweest kunnen zijn, maar wat het dan wel was...?

Groetjes, Marisa

ps. wil iemand mij op het lijstje zetten? Nod +/- 8 november, ben 26, 1e kindje, ronde 13.
Dank vast!!

sorry! dat is erg vreemd, een ps-je zonder andere post..
Hij staat bij oktober! Was erg fanatiek aan het posten, maar wilde dus ook graag op het lijstje.
Iedereen veel klusplezier weer en laten we hopen op een heleboel  aankomende maand!

Even een update, ik hoop dat ik niemand vergeten ben (anders s.v.p. zelf even toevoegen).

Sterre, bij jou heb ik nog maar geen NOD ingevuld, omdat ik dat ook niet voor jou kan bepalen. Lastig hé. Ik heb ook gegokt op de 7e, maar het kan gerust een dag eerder of dagen later zijn. Wisselende cyclussen zijn niet prettig. Ik gebruik nu voor het eerst deze maand OV-testen en daar ben ik gisteren mee gestart. Gisteren en vandaag nog negatief. Ben benieuwd wanneer ik twee felle streepjes krijg. Ondertussen klussen we om de dag, want je weet maar nooit ...

Liefs Suus

P.S. Tjee, wat een lange lijst alweer en oktober is nog niet eens voorbij. We zitten allemaal (de een wat langer dan de ander, dat wel) in hetzelfde schuitje. Als we nu allemaal   heeeeel hard aan elkaar gaan denken, misschien helpt dit wel een beetje .....

NAAM                              
LEEFTIJD  
KINDJE      
RONDE    
NOD      

Angela25
26
2
3
1

Mamavanjesse
26
2
15
1

Wen
29
1
4
1

Joppeke

39

1

4

1

Joepie
25
1
9
2

Shopaholic1983    
25
2
1
2

Engeltje 1987
21
1
1
4

Daan
26
1
5
4

B en B
26
1
4
8

Tina
29
2
2
4/5

Bloempje25
25
1
3
5

Bears
31
2
7
5

Mama JB
30
2
2
6

Claudia 22
22
1
7
6

Boefje6
26
1
2
7

Wish81
27
1
3
7

Julie3
30
1
8
?

SuusMama
34
2
3
7?

Marisa        
29
2
1
7?

Mirrie28

36
2
2
8

Mutti81
26
1
13
+/- 8

lesy87

21
1
2
12

Tamara
29
2
11
13

Maaike
26
1
2
15

Chanaty        
28
2
4
18

Noula        
27
1
2
15

Laura

1
3
24

Dorien        
26
2
?
?

Sterre        
31
1
10
?

Hallo allemaal,

Ik snap er niks meer van.

Ik heb nu al voor de 4e dag achter elkaar een positieve OV test?? Dit had ik verleden maand ook?

Ik heb ook ergens gelezen dat je lichaam dan wel LH aanmaakt maar dat het eitje niet loskomt!?

Hebben jullie ook ervaringen mee??

Liefs Sterre?

Ha Sterre,

Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar als ik jou was, zou ik even bellen met de huisarts. Die kan je waarschijnlijk meer duidelijkheid geven.

Succes!!

Liefs Suus

Terug
Bovenaan