NOD in oktober

Hoi meiden,

Voor diegenen die ongi zijn geworden, sterkte!
Ik zit met een ander dilemma. Wij waren lekker aan het klussen (om de dag nadat ik niet meer ongi was) totdat mijn man woensdag ziek werd (toen had ik eigenlijk mijn ei moeten hebben) Kreeg ik vanavond opeens echte, 100% zeker ovulatiepijn. Nu we dus net 2 dagen niet hebben geklust. Mijn man was wel beter dus we zijn nog snel even aan de slag gegaan maar ik ben bang dat we te laat waren. Ik heb ergens gelezen dat als je al ovulatiepijn hebt, je te laat bent. Weet iemand hoe dat zit? Ik moet wel zeggen dat ik het nu nog steeds voel (heb altijd ruim een dag last van die pijn)

Ik zag een paar reacties op mijn tip van de homeopathie. Hoe alles precies werkt kan ik niet zeggen hoor. Ik weet alleen dat ze heel veel kunnen met hormoonhuishouding. Ik heb daar persoonlijk ervaring mee. Was altijd heel onregelmatig en sinds ik onder behandeling ben geweest, ben ik behoorlijk regelmatig. Heb van een aantal mensen gehoord dat ze m.b.v. homeopathie zo zwanger waren waarvan iemand in mijn directe omgeving. Trouwens, er is niets zweverigs ofzo aan hoor.(er zijn best veel mensen die dat denken maar ik ben de nuchterheid zelf en ga met vol vertrouwen naar een homeopaat)

Groetjes!

Hallo Delpello,

Zover ik weet  leeft je ei tussen 12 tot 24 uur. En zaad kan wel tot 5 dagen leven... Dus wie weet heeft je partner heel sterk zaad of waren jullie toch nog op tijd na zijn ziek zijn.
Ik hoop het voor je!
Mocht het niet gelukt zijn... volgende maand hem elke ochtend trakteren op vers geperste sinaasappel! Dan wordt ie echt niet meer ziek
Succes!!!!!
Groeten Nan

Joepie: hopelijk voor jou zijn het geen tekenen van ongi worden!
Bij mij nog geen RD gearriveerd. Mijn kom net wel met een beetje last van m'n buik, ene moment meer als het andere moment. Dus denk dat ik vandaag ongi ga worden. Tuurlijk is het jammer maar ik zal nog niet gaan klagen in ronde 2.
Ik merk trouwens dat er de laatste tijd echt heel erg veel mensen over beginnen bij mij. Ze zitten allemaal een beetje te vissen. Ik ontken natuurlijk. Heb erg zin om die mensen te vertelllen als ik over een tijdje zwanger ben, dan we er al wel mee bezig waren toen ze er naar vroegen.
Ik merk dat ik het bij sommige mensen helemaal niet moeilijk vind om te verzwijgen, maar bij andere denk ik: zal ik het vertellen of niet? Op dit moment weten mijn broer, zus en een vriendin het. (heb een hele hechte band met m'n broer en zus, mijn vriend ook) verder zijn we niet van plan nog meer mensen het te vertellen.

Groetjes, Bloempje25

Hoi,
Ik ben Anita 30 jaar oud. Wij zijn bezig voor een derde kindje.
Vond het een beetje lastig op welk forumonderwerp mee te schrijven?
Mijn oudste is van 23-11-04 en de jongste van 02-10-06, dus net twee geworden.
Mijn NOD is vandaag! Maar ik word echt af entoe gek van mezelf.
Voel ik wel wat voel ik niet wat. En als ik test ben ik bang dat het toch weer negatief is.
Dit is klusronde nr 6 voor derde kindje.
1 ste in 1 ronde
2 de in 5de ronde.
Zijn er meer hier die ook voor een derde gaan?
Vind het wel weer erg spannend!
Gr Anita

Ha meiden,

Bloempje, het is altijd een teleurstelling of je nou in ronde 2 of 8 zit...Het enige verschil is dat jij je nog niet druk hoeft te maken of het wel wil lukken bij jullie, want dat kan nog zat en bij mij kriebelt het toch steeds meer, zal er dan toch niet wat aan de hand zijn met één van ons....
Ik hoop op een positieve test voor je! En die mensen die vissen die denken niet echt goed na, al bedoelen ze het goed.
Vrienden van ons vertelde in maart dat ze zwanger waren en toen waren wij ook net begonnen, zij hebben vorige wk woensdag een dochtertje gekregen en wij zijn nog niks verder. Soms zit hij er ook naar te vissen van, nou, wanneer jullie?! Ben wel van plan om als we dan zwanger zijn, wel even te laten weten dat het niet bij iedereen zo snel gaat (zij waren in de 1ste ronde zwanger) en dat we al bezig waren toen hun met het nieuws kwamen. Misschien dat ze dan gaan denken van, oh ja...ook niet echt tactisch van ons!

Hier nog geen rd-tjes...maar ben bang dat ze eraan komen. Vannacht een paar keer wezen plassen, maar toen helemaal niks, maar vanmorgen moest ik een grote boodschap (sorry dames) en toen zat er wel weer heel iets roze slijm aan. Heb ook getempt vanmorgen en die was 37.1! Heb normaal een basistemp van 36.3 na mijn eisprong ronde de 36.7/36.8 en een dag voor mijn NOD zakt hij dan naar 36.6/36.5...maar nu vind ik hem wel heel hoog...We zien het wel...

Vanavond gaan we naar mijn ouders en blijven daar slapen (wonen niet zo dichtbij) en morgen ga ik met mijn moeder en zus naar Evita, dus kan morgenavond pas weer wat laten horen...tenzij het me lukt om even bij mijn ouders achter de computer te kruipen! Jullie horen het wel weer!

Meiden die hun NOD hebben vandaag of morgen! Toi toi toi!

Liefs Joepie

hoi hoi allemaal

ik heb vanmorgen een test gedaan en een lichte streep is wat ik zag, ik durf het nog niet te hopen dus ik denk dat ik morgen een nieuwe test ga doen en dan eerst maar eens zien wat die zegt.
zodra ik meer weet horen jullie het

Hallo Nikita,
Wow dat zou wel heel erg geweldig zijn. Succes vandaag en morgenochtend.
Ik zal voor je duimen.

Ik had gister wat bloedverlies maar leek nog geen menstruatie. Vandaag komt het toch wel meer opzetten. Ben dus toch wel bang dat ik ongesteld ben. (dus een  voor mij helaas)... Maar ja het is nu pas dag 21. Als ik dus vanaf gister tel heb ik deze keer een cyclus gehad van 20 dagen. (normaal 24). Vanaf wanneer moet ik nu gaat tellen dan?
Succes allemaal!
Groeten Nan

JOEPPIE IK BEN ZWANGER

ik kon het niet laten en heb nog een clear bleu digitale test gekocht en gelijk gedaan en die gaf al heel snel zwanger aan.
het dringt nog niet helemaal door want we zaten pas in ronde 2

jullie ook nog veel succes ik zal het wel blijven volgen hier

Terug
Bovenaan