NOD in oktober

MKO, heel erg gefeliciteerd meid!!!
Ik zat al steeds te spieken of je al iets meer wist......Ben heel blij voor je!!!
In de 5e ronde zwanger, mooi toch???
Geniet er maar goed van.......
Liefs lesy.

Ik  kan nog steeds een groot ????? achter mijn naam zetten: al anderhalve week over NOD heen, maar van het weekend negatief getest (was mijn eerste test!)...
Heb het gevoel dat mijn lijf me een beetje voor de gek houdt, ik was vrijdag bv ontzettend misselijk, de hele week moe, etc etc, dus ging er naief van uit dat ik misschien wel zwanger zou zijn. Niet dus... maar ook nog steeds niet ongesteld...

Nog even geduld hebben dan maar...

hallo dames,

ook hier nog geen duidelijkheid, nou ja denk wel aan ongie maar wanneer is de vraag! zit vandaag op cyclusdag 44! pfffff...wordt hier niet vrolijk van!!

sorry voor m'n klaagzang haha...maar dit is echt vervelend!

iedereen nog veel succes

groetjes

hallo dames allemaal
ik wil me graag even voorstellen, ik heet nathalie en ben 36 jaar, vlg mij de oudste met een kinderwens die ik hier ben tegengekomen.
ik heb al 2 dochters van 13 en 10 en ik wil zo ontzettend graag nog eeen derde, heb mezelf de gelegenheid gegeven tot mn 40e.
maar aangezien ik alleenstaand ben enwel n lat relatie heb die nogal eens knipperlt is t lastiger om zwanger te raken.
ik ben onlangs wel gestopt met de pil na 5 jaar geslikt te hebben, mn eisprong .d. zijn afgelopen weekend geweest, hoop dat t gelukt is, dat ie raak heeft geschoten.
succes allemaal en degenen die zwanger zijn, gefeliciteerd

Terug
Bovenaan