NOD in oktober

Hey meiden,

Ben helaas vannacht weer ongi geworden, dusss ik ga ook door naar oktober!!!Wanneer mijn NOD is weet iik niet precies, ik zit in de mm en na ar aanleiding van echo's wordt gekeken wanneer ik mijn eisprong heb, en wanneer ik mijn NOD heb!Ga deze maand beginnen met mezelf spuiten van Menopur!Spanned, gaat vanaf de derde cyclus dag, dus dit zou a.s dinsdag zijn.Moet   morgen ff het zh bellen, ze spuiten de eerste x samen met mij, spannend allemaal hoor!!!Zet mijn NOD voor eerst wel op 5 oktober.Zou iemand me in het lijstje willen zetten?Weet namelijk niet hoe het moet, sorry!!!
Ben trouwens 26 jr en zit in ronde 14!!!Deze maand dus voor het eerst met menopur, na 4 maanden clomid te hebben geslikt!

liefs mamavanjesse

Hoi,

Welkom nieuwe mensen.
mamavanjesse: ronde 14 al, jeetje. Hopelijk lukt het deze ronde wel. Hoelang duurde het voor je zwanger was bij je 1e kindje?

Duurt nog lang he, voordat het oktober is? Ik merk dat ik de 1e paar weken dat we voor het echie gingen, er constant (in gedachten) mee bezig was. Nu is dat gelukkig een stuk minder. Zit pas in ronde 2 dus het kan nog lang duren. Hoe is dat bij de mensen die al langer bezig zijn, ben je er dan juist weer meer mee bezig?

Groetjes, Bloempje25

NAAM                              
LEEFTIJD  
KINDJE      
RONDE    
NOD      

Nijntje
20
3e
1e
1

Bloempje25
25
1e
2e
2

Moontje
33
2e
3e
3

Nikita1234
21
1e
2e
4

Daan
26
1e
4e
4

Boefje6
26
1e
1e
5

Polleke1979
28
1e
2e
5

Tina1979
29
2e
1e
11

Mama Lina
24
3e
??
??

ik heb ook mijn leeftijd maar even ingevuld

groetjes nijntje

Hey Bloempje,

Ja ronde 14, duurt erg lang.Heb vanmorgen het zh gebeld, en heb morgen een afspraak voor de eerst spuit menopur, spannend!!!!

Je vroeg hoe het voelde als je langer bezig bent, nou ik moet zeggen, het wordt elke maand moeilijker, vindt ik.Elke maand heb je toch weer hoop, je voelt vanalles, en dan toch weer ongesteld!In het begin ging ik er stiekem vanuit dat ik zo weer zwanger was, bij Jesse, was ik in ronde 2 zwanger, maar dit is dus niet zo!Erg frustrerend allemaal, en ja ben er veel mee bezig, misschien wel te veel, maar je wilt het ook zo graag he?Vooral als je elke week naar het zh moet of hormonen moet slikken, ben je er gewoon mee bezig!
Maar we gaan vol goede moed verder, hopen dat oktober onze maand wordt!!!!

liefs mamavanjesse

ps, wil iemand mij nog ff toevoegen in de lijst???

quote: tina1979 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('07-09-2008 21:36:56'));

NAAM                              
LEEFTIJD  
KINDJE      
RONDE    
NOD      

Nijntje
...
3e
1e
1

Bloempje25
25
1e
2e
2

Moontje
33
2e
3e
3

Nikita1234
21
1e
2e
4

Daan
26
1e
4e
4

Boefje6
26
1e
1e
5

Polleke1979
28
1e
2e
5

MamavJesse
26
2e
14e
5

Tina1979
29
2e
1e
11

Mama Lina
24
3e
??
??

Mama van Jesse,
Jeetje, daar zou ik inderdaad ook van uitgaan dat het de 2e ronde ook snel gaat. Wat ontzettend balen voor je dat dat niet zo is. Kan me voorstellen dat het elke maand moeilijker wordt. En het lijkt me voor jou ook moeilijk om te zien dat anderen hier op dit forum wel heel snel zwanger zijn.
Van mijn schoonzusje hoor ik dat ze inmiddels ook al een jaar bezig zijn. Hoewel ik hoop dat ik snel zwanger zal zijn, hoop ik toch dat zij eerder is. Ik gun het hun zo. En het lijkt me ook heel moeilijk om het hun te vertellen als ik zwanger zou zijn, terwijl ik weet dat hun er al zo lang mee bezig zijn.   Wat mij betreft tegelijk zwanger of hun eerst, maar helaas heb je dat niet voor het zeggen.
Ik wens je heel veel succes deze ronde!

Groetjes, Bloempje25

Hallo allemaal,
Ik ben vanmorgen helaas ook weer ongi geworden dus kom me ook aanmelden voor NOD oktober.
Voelde het al aankomen maar als het er dan ook echt is is het toch wel weer balen.
Nou mijn NOD is 7 oktober.
Jeee wat duurt dat weer lang.
Succes allemaal.

Gr Wen.

Terug
Bovenaan