NOD in oktober

Goedenavond dames,

Ik kom me ook aanmelden voor oktober. Helaas vanochtend ongi geworden, jammer maar had 't ook wel een beetje verwacht. Het was ook de 1e ronde, dus tja ...
Wel blij dat mn cyclus goed ging; 30 dgn mag niet klagen na 11 jaar de pil te hebben geslikt!

Kan iemand me aan 't lijstje toevoegen? 27 jaar, 1e kindje, 2e ronde en NOD is 11 oktober (ik ga uit van weer een 30 dgn cyclus).

Succes iedereen! Een vruchtbare herfst dan maar!

Liefs,
Wish

Hallo Dames,

Ben nieuwe hier. Vind het erg leuk om alle brichten te lezen op dit forum.
Ik ben 28 jaar en heb denk ik 30 sept of 1 okt NOD.
Ben in aug. gestopt met de pil   na 13 jaar pil slikken. Hoop dat ik snel zwanger raak, kan aan niets anders denken de laatste tijd!

Ik vraag me af of onregelmatige diensten werken invloed heeft op de kans om zwanger te raken?

Gr.

hallo meiden,

gelukkig komt topic NOD oktober weer op de eerste pagina!! Maar ik merk ook bij mijzelf dat ik er nu minder bezig mee ben gezien de NOD pas in oktober is..Wij zitten nu in ronde 2..Had een cyclus van 24 dagen (na 11 jaar pil) Vond het nogal kort, maar ja beter dan heel lang..Hoop net als iedereen dat het geen jaar gaat duren, maar moet hier wel rekening mee houden...ben gelukkig nog steeds gestopt met roken....wil goed voor m'n lijf zorgen nu......

iedereen veel geluk gewenst...

groetjes

goedeavond allemaal

ik heb me onlangs al een keer voorgesteld maar ik zal het nog een keertje doen
ik ben bertine 30 jaar getrouwd en we hebben 2 boys
helaas heb ik gister na een zwangersschap van 5 weken en 5 dagen een mk gehad
ik zou me ook graag bij jullie toe willen voegen
ik verwacht mijn nod als ik er vanuit ga van de gewone cyclus zoals voorheen 9 oktober
zou iemand mij ook toe kunnen voegen
wij zijn nu inmiddels alweer ruim een jaar bezig om er nog een kindje bij te mogen ontvangen

liefs bertine

Oh oops ... zit te slapen, mijn NOD is 12 oktober ipv 11.

Thnx!

hoi Bertine,

jeetje wat rot voor je!! veel sterkte!
Hoe ging het bij je vorige zwangerschappen, was je toen wel eerder zwanger?
Ik wens je heel veel geluk toe en hopelijk mogen jullie weer snel in verwachting zijn..

groetjes

hoi polleke
bij de eerste was ik binnen 6 weken zwanger vanaf het stoppen met de pil
en bij de tweede duurde het 2 jaar
daar heb ik ook een miskraam tussen in gehad
ennu en ik in maart een miskraam gehad en nu gister weer eentje
dus ik hoop eigenlijk nu wel weer vrij snel zweanger te zijn en hopelijk mag het dan wel goed gaan
ik hoop niet dat ik over kom als pff wat praat ze er makkelijk over maar we hebben deze mk al een week aan zien komen dus ik wist wat me te wachten stond
(het is namelijk niet de bedoeling om zo over te komen
alleen tik ik wel eens dingen neer op een maniuer van grr dat had je ook wel even wat anders neer kunnen zetten alleen kan ik dr danniet anders de oorden voor vinden)
liefs bertine

Hoi allemaal. Vandaag ongesteld geworden na een cylcus van 30 dgn (na 44 en 26 dgn). Dus ik kan mezelf weer bij jullie voegen... Mijn NOD (als ik 30 dgn aanhoud) is op 13 oktober, 4e rondje, 1e kindje. Ik ben 25 jaar

Terug
Bovenaan