NOD in oktober

Hoi AnitaKR,

Gefeliciteerd. Dus je kindje had toch gelijk.
Geniet van je zwangerschap.

groetjes

He mama 1987,
Mijn dochter wordt eind november 4 jaar en mijn jongste dochter is 2 oktober 2 jaar geworden. Jij dus nu ook voor een derde.
Ik ben soms erg bang hoe de buitenwereld gaat reageren op een derde.
Stom misschien maar twee is "normaal" maar drie kijken ze misschien wel van op.
Hebben jullie altijd een groot gezin gewild?
Gr Anita

Ha allemaal,

Leuk om met jullie mee te lezen en te wachten tot het zo ver is. Tjee, wat duren die weken lang!

Grappig om te lezen dat een aantal van jullie met de benen omhoog gaan! Ik heb het ook gedaan hoor en ook even blijven liggen. Maar nu las ik op deze site een stukje van een deskundige dat dit helemaal niet hoeft! Je kunt ook beter gelijk naar de wc gaan, want dat schijnt een blaasontsteking te voorkomen. Ja, zo leer je nog wat . Ook was ik in de veronderstelling dat je het het beste elke dag kunt doen (de dagen rond je eisprong), maar ik heb nu gelezen dat het beter is om het niet al te vaak te doen, want dat is niet goed voor het zaad. Tja, wij gaan er gewoon voor die bewuste week, maar ben wel benieuwd hoe jullie het allemaal aanpakken. Elke dag? Om de dag? Best lastig als je niet precies weet wanneer je eisprong is. Ik voel namelijk eigenlijk niets en kan echt niet zeggen: 'ja nu is mijn eisprong'. Ik neem de week dus echt heel ruim om de kans groter te maken dat het gaat lukken.

Ben benieuwd naar jullie ervaringen en manier van aanpak .

En nu nog wachten tot eind volgende week, want dan weet ik meer. Eerlijk gezegd voel ik echt totaal geen veranderingen en ik voel mij ook niet anders. Heel normaal dus eigenlijk. Heb er dus een hard hoofd in ...

Iedereen die inmiddels helaas ongi is geworden: balen en succes de volgende ronde. En gelukkig ook een paar zwangeren. Super!! Gefeliciteerd.

Liefs Suus

He Suus,
Wij deden het de tweede week na mijn NOD om de dag tot de eisprong geweest is.
Daarna heb ik ook meestal geen zin meer.
Nu heb ik het geluk dat ik sinds ik van de pil af ben mijn eisprong vaak voel.
Verder is het gewoon afwachten en geluk hebben.
Deze keer heeft het 6 maand geduurd.
Gr Anita

Hey Mamalina, idd een pos ovutest gehad op zondag...En nu maar hopen dat er ook een pos zwangerschapstest volt he!
Trouwens bedankt voor de aanpassing in het lijstje!

Noula: welkom en succes!

Anita: GEFELICITEERD! Véél succes met de zwangerschap!

Mama1987: ik neem ook al van in het begin foliumzuur...
Las net dat je van België bent! Ikke ook! Haha toch nog belgen op dit forum aanwezig!
Hmmm, jij panikeert al na 6 rondes? Ik zit al aan ronde 11...

Suus, ik voel ik mijn eisprong ook niet en ben daarom met de ovutesten begonnen (en ook omdat ik een onregelmatige cyclus heb). Is echt handig hoor!
Er is dan ook minder druk omdat je exact weet wanneer je moet klussen. Nu maar hopen dat het snel zijn doel bewijst!

Zo ben er mee weg! Aan de dames die aan de klus en overtijd zijn: succes!!

Groetjes
Babeken

Hallo allemaal,
Hier een positieve ovutest vanochtend en gelijk ook mijn eisprong gevoeld (eerste x, heel bijzonder)... Spannend!
Gisteravond nog geklust en straks ook nog maar ff (sorry) wie weet is t nog op tijd...
Hier ook de benen omhoog truuk, half uurtje en dan mag ik van mezelf naar t toilet.
Ga me opmaken voor 2 lange weken wachten tot de 19de.

Anitakr:wat een geweldig nieuws, geeft t rijtje weer kleur!
X Siem

Hallo allemaal,

Ik lees al een tijdje met jullie mee, wij zijn afgelopen maand begonnen met de wens voor een 2e kindje. Dus de pil de prullenbak in. Rond de tijd dat mijn eisprong zou moeten zijn had ik echt veel zin. Nu ben ik een bijna een week overtijd en de testen zijn niet echt positief. Tuurlijk ik begrijp dat het ook gewoon niet raak kan zijn door de hormonen van de pil.

Op 3 oktober een test gedaan, van clearblue, die was helaas volgens de verpakking al over de datum, resultaat NIET Zwanger... oké het was een dag te vroeg en geen idee hoe die testen verouderen. Gisteravond weer een test gedaan, nu eentje met van die streepjes, een heel licht roze streepje, maar niet overtuigend. Prima, had heel veel water gedronken gister. Vanmorgen weer getest, nog steeds maar een heel vaag streepje... Grrrr... ik word hier zo onzeker van.

Nu maar een paar daagjes wachten als ik dan nog niet ongi ben nog eens testen, maar dan met clearblue, want die streepjes vind ik veel te vaag

Verder ben ik af en toe misselijk, best emotioneel, moet vaak plassen, ben moe...

Meer dan wachten kan ik niet doen, ga maar eens werken, vraag me af of ik me kan concentreren. Even het van me afschrijven lucht ten minste lekker op

groetjes Tita

Ps. Mag ik ook op de lijst? leeftijd 31, 2e kindje, NOD 4okt

Oeps, NOD was 2 okt.... tja ben ook verstooid en klungelig de laatste dagen... niets voor mij

Terug
Bovenaan