Hallo allemaal,
Ik lees al een tijdje met jullie mee, wij zijn afgelopen maand begonnen met de wens voor een 2e kindje. Dus de pil de prullenbak in. Rond de tijd dat mijn eisprong zou moeten zijn had ik echt veel zin. Nu ben ik een bijna een week overtijd en de testen zijn niet echt positief. Tuurlijk ik begrijp dat het ook gewoon niet raak kan zijn door de hormonen van de pil.
Op 3 oktober een test gedaan, van clearblue, die was helaas volgens de verpakking al over de datum, resultaat NIET Zwanger... oké het was een dag te vroeg en geen idee hoe die testen verouderen. Gisteravond weer een test gedaan, nu eentje met van die streepjes, een heel licht roze streepje, maar niet overtuigend. Prima, had heel veel water gedronken gister. Vanmorgen weer getest, nog steeds maar een heel vaag streepje... Grrrr... ik word hier zo onzeker van.
Nu maar een paar daagjes wachten als ik dan nog niet ongi ben nog eens testen, maar dan met clearblue, want die streepjes vind ik veel te vaag
Verder ben ik af en toe misselijk, best emotioneel, moet vaak plassen, ben moe...
Meer dan wachten kan ik niet doen, ga maar eens werken, vraag me af of ik me kan concentreren. Even het van me afschrijven lucht ten minste lekker op
groetjes Tita
Ps. Mag ik ook op de lijst? leeftijd 31, 2e kindje, NOD 4okt