NOD in oktober

ah ik was het grote kolom vergeten met de niet zwangeren en wel zwangeren,
ik zie nu pas dat je er tussen staat gefeliciteerd anita lekker hoor geniet ervan meid heerlijk weer zo n kleine frummel volgend jaar zomer!!
en voor de rest van de zwangeren ook gefeliciteerd

en voor de meiden die door gaan naar volgende maand heel veel klusplezier en ik zal ook voor jullie duimen!!
iedereen een hele fijne dag groetjes mariska

Dag meiden,

Ik heb nu 2 dagen precies lichte menstruatiepijn, mijn  eerste dag van mijn laatste menstruatie was 30 september, dus ik dacht misschien is het mijn eisprong? maar is dat niet een beetje te vroeg? mijn  ciclus duurt 26 dagen dus normaal moet je dan 14 dagen van 26 dagen aftrekken en rond die datum moet je eisprong normaal plaats vinden dus voor mij zou dat pas zondag zijn, kan het dat je je eisprong zo vroeg kan krijgen? kben toch maar voor de zekerheid deze 2dagen extra gaan klussen en beentjes in de lucht, ik ga het zo volhouden tot zondag en daarna om de dag, want het is toch wel vermoeiend hoor

grtjs

SPANNEND! Het is vandaag 9 oktober en deze dames kunnen straks testen:

Mama Bianca
...
2e
2e
8

Laura                
31        
1e
2e
8

Babytwee
34
2e
3e
8

Nanja
29
1e
2e
8

Mutti81
27
1e
12e
9

Mama van 2
30
3e
...
9

Bianc25
25
1e
2e
10
We zijn benieuwd en hopen op positieve uitslagen!!! ***************************

Ik dacht dat het vandaag vrijdag was ... het is donderdag! Ik heb net een (1e ooit!) test gedaan, ... negatief!
Ik voelde mn eisprong 2 wkn geleden op vrijdag, dus ik dacht we gaan gewoon testen. Vorige cyclus was 30 dgn, dus dan zou ik zondag ongi moeten worden. Kan de test te vroeg gedaan zijn? Met andere woorden: kan ik nog positief testen?

Baal er wel van ...

Liefs,
Wish

Kan ik ook nog op de lijst gezet worden?

27 jr, 1e kind, 1e poging, nod 19 oktober

@ Wish: Als je een dag overtijd was zou de test een juiste uitslag aangeven. Maar heb je te vroeg getest dan werken de tests niet goed, er is dan nog geen hormoon in je urine aangetroffen. 2 dagen overtijd is het mooist eigenlijk, als de test dan positief is kun je dit ook heel duidelijk aflezen. Ik mag ook pas zondag testen ;)

Hallo dames,

spannend weer he oktober?! ik ben zelf ook aan het wachten op m'n NOD! alleen weet ik niet wanneer dat is omdat ik hiervoer een cylcys van 14 dagen heb gehad, daar ben ik gelukkig al voorbij! Nu ga ik ff uit van een cyclus van rond de 24 dagen (had ik de 1e keer). Ben zoals iedereen aan het twijfelen, ik lees zoveel over zere bosten en dat heb ik niet. Wel heel veel last van m'n darmen (winderigheid) maar dat kan ook richting m'n ongestelheid zijn, kortom geduld is een schone zaak haha!!

gezellig dat we zo lekker kunnen beppen met elkaar...hoewel ik hier niet veel schrijf lees ik wel graag mee...

groetjes

Terug
Bovenaan