NOD in oktober

Hoi Meiden,

Alle zwangere van harfte gefeliciteerd.

Mijn ongi blijft nog steeds weg. Nu dag 32. zal het dan toch????Ik durf nog niet te testen, dus wacht het nog even een paar dagen af. als ik meer weer horen jullie van me.

Liefs mko

hoi MKO,

Knap van je dat je nog niet bent gaan testen!! dag 32!! heb je een normale cyclus? dan zou het best zo kunnen zijn toch...fijn he die onzekerheid...

Ik zit op dag 42 en voel geen ongie aankomen maar heb ook sinds een week niet meer getest ervan uitgaande dat m'n cyclus compleet in de war is...(1x keer na pil ongie, daarna na 24 dagen en daarna na 14 dagen, nu dus al op 42...pffff)

Had van tevoren niet kunnen denken dat het zo ingewikkeld zou worden haha...

Maar ja we klussen "vrolijk"verder?

Heb je trouwens al kwaaltjes kunnen ontdekken?? spannend hopelijk is het raak..welke ronde zitten jullie??

groetjs

Hoi Polleke,

Ja vervelend he. Moet zeggen dat mijn cyclus in het begin ook heel onregelmatig was, maar nu de laatste maanden gaat het iets beter 26, 27, 32 en nu zit ik dus op dag 32.

Daarvoor was het een ramp varieerde tussen de 48 en 25 dagen, dus ja lastig he.

Ik merk nog vrij weinig. Ik loop wel iedere nacht te zweten. heb het koud, maar zweet me kapot. Misschien iets opgezette rechter borst. Paar dagen geleden erg ongi gevoel en dus op dag 29 een drupje bloed. (bijna niet te zien) en sinds dioen niets meer. Geen ongi gevoel en voel me prima.

Wachten wachten en wachten. Ik ga nu lekker naar de stad. Even mijn gedachten ervan af zetten.

Succes! en het komt goed, ook met je cyclussen!!!

Liefs,

MKO

Hoi

Meiden die nu zwanger zijn gefeliciteerd, voor de anderen veel succes

Mijn   NOD had ik gisteren , maar hier ook nog steeds geen ongi.
Voel me prima en geen buikpijn.
Wacht ook nog even met testen......

Afgelopen x was ik ruim 4 weken overtijd en daar voor 2 en half week overtijd.
Dus kan nu ook wel weer overtijd zijn en niet zwanger, maar omdat ik 2 weken geleden mijn ei voelen voor het eerst en een positieve ovulatie test had.....ja weet het gewoon niet , ga gewoon testen volgende week als er nog niets is. ga er van uit dat mijn ongi gewoon komt en hopeleijk nu niet zo lang als de vorige keren.

XXX Tr.

Hoi Dames

Helaas we gaan naar november.....de RD tjes zijn gisteren gekomen. en ook niet zo klein beetje....veel last van.
Maar mag eigenlijk ook niet klagen want gisteren was het dag 32 en de laatste x was het 59 dagen.dus wat een verschil, nu lekker optijd.....ben daar ook wel blij mee, maar je wil zo graag......een tweede kindje.
Maar nu het op regel is heb ik er meer hoop in en gaan we voor de volgende ronde.

De de andere dames zwanger zijn gefeliciteerd......geniet ervan.
MKO.....veel succes ga erg voor je duimen dat je zwanger mag zijn.
En voor de andere dames veel succes ...

Ga nu lekker met mijn mannetje en onze meid van de zondag genieten.....en vanmiddag visite dus wat afleiding hihihi.

liefs Tr.

Nou meiden ik denk dat ik ook zwanger bent. Had een vrijdag en zaterdag begin van de dag echt het gevoel dat ik het ging worden. maar nog steeds niets. Vanmorgen nog steeds niets. Heb net alleen een test gedaan, manlief is werken. En ja hoor een licht streepje. Heb net gekeken waar er koopzondagen zijn, (woon zelf in een kleindorp) En vlakbij is er koopzondag, dus misschien dat ik effe naar de stad rij om een testje te halen.

Had nu een heel licht streepje, vind het zo onwerkelijk nog. Het is nog maar de 2e ronde. Bij de eerste  een miskraam gehad en toen duurde het wel een jaar voor ik zwanger was.

Ben helemaal een beetje in de war.
Ga nu eerst maar een boterham te eten.

Dag meiden je hoor van mij.

Kus

Hoi meiden,

Grietje: Balen, maar wel fijn dat je cyclus beter begint te worden.

Mariska: Streepje is een streepje!!!!!! Vast een voorzichtige gefeliciteerd dan maar.

Hier niets te bekennen. Geen rode duivels, maar durf ook niet te testen. Heb de afgelopen maanden zo vaak negatief getest dat ik het nog maar even afwacht. Heb van de ene kant zoiests van denk dat ik zwanger ben, van de andere kant denk ik dat ik ziek wordt en dat de ongi daarom weg blijft. Ik zweet me nog steeds kapot snachts en wordt smorgens drijfnat wakker. Ben ook erg vroeg wakker, maar heb geen koorts.

Gek he.

Nou hou het toch nog maar even vol om niet te testen. Jullie horen van me. Vind het nu wel erg spannend worden.

Liefs,

MKO

Hoi allemaal,

Gister middag om 16:00 uur dan toch maar getest, want kon het niet meer houden van de spanning. Ik leg het op de vensterbank en mijn man kijkt erop. Zie ik in een keer tranen in zijn ogen. Ik kijken en ja hoor zwanger!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik ga morgen nog een keer testen voor alle zekerheid, maar denk dat het wel goed zit. Het is immers een duidelijke streep.

Andere meiden. Heel veel succes. en je ziet het aan mij het gaat echt lukken!!!!!!

Liefs,

MKO

Terug
Bovenaan