NOD in september

quote: sahiton reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('16-08-2008 21:28:47'));

document.write(friendlyDateTimeFromStr(''));

Naam:

Leeftijd:                
Kindje:                  

Ronde:            

NOD:              

/

Bloempje  
25  
1e
 1e
1

Busababe
27
1e
2e
4

Iris        
22
?
6e
4

Ieniemienie
23
1e
2e
4

Liss
23
1e
 3e
5

Maantje
22
1e
2e
5

Daan
26
1e
 3e
6

Happy        
32
2e

7

Marie        
 25
 1e
 14e
10

Uitje
 26
 1e
 1e
10

Wish81
27
1e
 1e
10

Wen
29
1e
 2e
10

Hopje
28
1e
 2e
11

Sahiton
33
2e
13
?
gyn 19-8

Suzzy
26
1e
 1e
17

Babeken
25
1e
10e
18

Ik probeer morgen weer even te mailen als het lukt.
gr Sahiton

Hey Suzzy, wij zijn eigenlijk nog helemaal niet bezig met namen uit te zoeken... Ik had wel al een voorkeur, jammer genoeg is mijn nicht weken bevallen en heeft ze toevallig die naam gekozen. Dus voorlopig nog geen namen...

Héhé net een avondje buzz achter de rug, was echt gezellig! Nu nog eve Xbox met ventje spelen... Dan is hij ook content!

Tot morgen en slaapwel aan diegene die nog wakker zijn!
XXX

Babeken

He hoi;

Hoe gaat het meiden???????? Ik ben ook al erg bezig met namen heb een aantal namen op een papiertje staan en als ik dan een mooie naam hoor dan schrijf ik hem erbij! Maar ik ben er de laatste tijd beetje erg veel mee bezig!!!!!! Ik kan mezelf er niet in remen, hebben jullie dat ook??????????? In gedachte de kinderkamer inrichten en tussen baby kleertjes kijken wat ik zelf mooi vind!!!!!!!!!! Word soms hellemaal gek van mezelf!!!!!!

Liefs Marie

Goeiemorgen!

Ja hoor ik ben ook zo'n typje wat zo doorslaat...moet af en toe oppassen dat mijn vriend niet gek wordt van mij..hij is er heel anders mee bezig als ik, hij vindt het super leuk hoor, maar is er niet de hele dag mee bezig, ik bijna wel....  Maar het is ook gewoon zo speciaal, een klein kindje van ons samen.

Hé Babeken, staat bij jullie ook al zo'n x-box-geval...Hopelijk kunnen we dan snel babyspellen kopen..hihi, volgens mij bestaan die niet eens, ik zeg wel eens vaker tegen mijn vriend dat het lijkt dat die x-box echt voor de man is gemaakt, helemaal geen leuke vrouwenspellen...ik heb ze tenminst nog niet gezien, hier wordt alleen maar oorlogje en voetbal gespeeld....

Ik zie trouwens dat het 17 augustus is....nog 1 hele maand en dan heb ik (pas) mijn NOD. Dat duurt nog wel lang zeg, dus ik ben jullie nog zeker 4 weken aan het gek maken met mijn wachten....

Fijne zondag allemaal, misschien tot straks!

XX

wachten duurt echt lang he !!!!

Ik ben er ook erg mee bezig, ik probeer elk seintje van mijn lichaam te herkennen etc. (ben al eens zwanger geweest natuurlijk) en ben heel erg oplettend, data uit mijn hoofd van NOD, eisprong, innesteling etc.
Op het ziekelijk af, maar ja...

De klusdagen zijn weer volop begonnen!  nu om de dag voor alle zekerheid (ik heb geen idee wanneer mn eisprong zich aankondigt!!!)
Jullie ook om de dag?? hihi

We houden weer hoop!! Fijn weekend verder en tot krabbels

Heee

Hoe is het hiermet iedereen?
Ik kom net van mijn werk heb het weer gehad gelukkig!
Nu 6 dagen vrij! heerlijk..
Maar idd ik denk ook maar aan 1 ding en das een baby, droom erover, van de week was ik in de stad en zag ik allemaal leuke nijntje kleding hangen, 3 euro p stuk! Ik heb 5 setjes meegenomen! achterna heel belachelijk ik denk waar ben ik mee bezig! vriend moest lachen die zei nu sla je echt door hahah, maja ik zei als er iemand bevalt heb ik toch iets liggen als cadeautje!
Echt overal kom je ook zwangere meiden tegen heb het idee dat het nu wel heel veel zijn! jullie ook?

Ik ga ff naar mijn broertjes verjaardag!

Tot Vanavond!

Ja wij hadden dat ook heel erg.
We hebben de kinderkamer al uitgezocht (niet gekocht hoor) en de namen weten we ook al.
Maar moet zeggen dat het nu wel iets minder begint te worden.
We waren het er allebei over eens dat we maar niet meer naar de baby winkels moeten gaan.
We waren er op een gegeven moment 24 uur per dag mee bezig en das niet echt de bedoeling.
Dus ik hou het nou bij lekker hier kletsen en verder niet.

Gr Wen.

Hey meiden,

Ik zal me ook even voorstellen. Ik ben Joepie, 25 jaar en woon samen met mijn vriendje. Eind februari ben ik met de pil gestopt en ben net van mijn ongesteldheid af, ga dus naar ronde 7!!! Iedereen om mij heen is zwanger en de meeste zijn ook erg snel zwanger geraakt, dus soms word ik er wel eens moedeloos van! Maar goed, de meeste vrouwen worden zwanger tussen een half jaar en een jaar heb ik ergens gelezen, dus vanaf nu gaat het echt beginnen, hihi!
Sommige meiden kennen me al wel, want type ook bij de kluskippies en heb eens lekker met happy gekletst he meid!!! Ben er toch maar weer hoor!

Voor de meiden die nieuw zijn, ik hoop dat jullie snel zwanger raken en voor de meiden die al wat langer onderweg zijn, IK HOOP ZO DAT HET VOOR ONS OOK EEN KEER RAAK MAG ZIJN!!!

Heb mijn NOD er even bij toegevoegd!!

Liefs Joepie

Naam:

Leeftijd:      

Kindje:                  

Ronde:            

NOD:              

/

Bloempje  
25  
1e
 1e