NOD in september

Hoi, oei soms denk ik dat ik er te weinig mee bezig ben als ik dat hier zo allemaal lees: jullie zijn al volop namen aant bedenken, de kamer aant inrichten (al dan niet in gedachten)... Wij zijn daar eigenlijk nog niet zo veel mee bezig. We hebben meer zo iets van: eerst zwanger geraken en dan verder bekijken en dat maakt me soms al gek genoeg!

Hey Suzzy, moet eerlijk toegeven dat ik ook wel es X box speel. Speel graag race of vechtspellekes tegen mijn ventje...Al ben ik niet zo goed als hem. Maar als het over schietspellekes gaat, dan pas ik!

We kunnen eigenlijk zo goed als samen uitkijken en aftellen naar onze NOD, mijne is 18/09... Ik kan er redelijk goed mee om tot een week voor die NOD moet komen, dan beginnen mijn gedachten op hol te slaan.

Joepie, ook succes met het zwanger worden!

Groetjes

Babeken

He hoi;

Tja die gedachtes, ben er soms wel te erg mee bezig denk ik!   Mijn vriend remt me er ook wel wat in! Laatst belde mijn nicht op dat ze allemaal babykleertjes over had! Of ik er ook belang bij had, maar vertelt dat we al een tijdje bezig zijn en dat het wel erg confronterend is!! Bij mij weten best veel mensen dat we al een tijdje bezig zijn, het houd me nou eenmaal bezig en we gaan nu naar een gyn en anders krijg je toch vragen als je om de dag zowat naar het ziekenhuis moet!!!!!!!

Joepie welkom!!!!!! Fijn dat je hier mee komt kletsen!!!!!!

Liefs Marie

Hoi meiden,

Ben ik eventjes weer.
Ik denk dat mijn NOD toch eerder valt dan 7  sept.
aangezien ik merk dat mn ei dichtbij komt.. een dezer dagen
waarsch. Hmm ik pas de datum in het lijstje niet wéerrr aan
hoor, ik weet echt niet meer hoe mn cyclus nu loopt dus we wachten wel weer gewoon af ;-)

Joepie,gezellig dat je er weer bent!! Al is de reden altijd weer jammer natuurlijk maar we maken het gewoon weer gezellig hier.. zitten allemaal in hetzelfde schuitje dus kunnen het er hier lekker over hebben, ja toch!!!
Wanneer ben je ongesteld geworden dan?

Ik zal zo eerst even boodschapjes halen, wat een rotweer is het trouwens.. nix aan.

nou meiden, fijne dag allemaal en tot gauw hier!

Hey meiden,

Ik zou graag bij het lijstje komen (kan iemand mij er even bijzetten? alvast bedankt!)
Ik ben Lien, 28 jaar, 3e ronde, 1e kindje, NOD 3 september.
Ik woon al aantal jaren samen met mijn vriend en ben in juni gestopt met de pil (ik heb zelf al heel wat jaartjes een grote kinderwens, maar mijn vriend was er nog niet klaar voor. Nu we allebei een  vaste baan hebben (mijn vriend in sept. nieuwe baan) en we in september de sleutel krijgen van ons nieuwe huis (met maar liefst 5 slaapkamers) en vrienden ook kinderen krijgen begint het bij hem gelukkig ook te kriebelen! Had natuurlijk net als iedereen gehoopt dat het meteen raak zou zijn, maar heb in ieder geval een regelmatige cyclus (eerste keer 29 dagen, nu 28 dagen). Het rare is wel dat ik eerste keer maar 1 dag ongi was en nu 2 dagen (en dan erg weinig), terwijl ik voordat ik aan de pil begon altijd heeel heftig en lang ongi was!
In mijn omgeving weten 2 vriendinnen dat we gestopt zijn voor de rest niemand (erg prettig om er met jullie over te kletsen!). Ik heb ook al veel nagedacht over namen en moet me ook inhouden om niet al vanalles te gaan kopen (maar gelukkig remt mijn vriend me daar wel in  af, wie weet duurt het nl nog erg lang voordat het lukt, eerst maar eens afwachten!). Al blijft erover fantaseren natuurlijk leuk!
Nou meiden, hopelijk wordt september onze geluksmaand!!

Liefs Lien.

Hoi meiden, helaas helaas, ik zal ook moeten verhuizen van NOD augustus naar NOD september...
Ben zelf niet zo technisch, dus als iemand mij op het lijstje zou kunnen zetten, graag!

Saskiavs77, 28 jr, 2e ronde, 1e kindje, NOD 14 Sept

Beetje jammer, ben gisteren na de test ongie geworden... Had ik beter nog even geduld kunnen hebben, had weer een test uitgespaard!

Groetjes
Sas

Hallo allemaal!!,

Alles goed met jullie? Met mij wel hoor...alweer klaar met werken, ik dacht even lekker met mijn hond naar het bos te gaan, maar inmiddels is het hier ook gaan regenen...gelukkig kwam ik net een speelvriendje tegen van mijn hond, dus heeft hij toch even lekker kunnen rennen. Misschien ga ik dadelijk nog even naar het bos..

Welkom alle nieuwe meiden, gezellig dat jullie hier komen kletsen! Leuk dat we allemaal het zelfde doel hebben. ZWANGER worden!! Lijkt me leuk als het NOD-lijstje acief wordt. Hopelijk met allemaal smileys!

Hé Marie, jij moest vandaag toch naar het ziekenhuis??, hopelijk heb je een beetje duidelijkheid! Spannend zeg! Ik hoop dat je wat laat horen aan ons. In elk geval sterkte, maar volgens mij ben je al terug uit het ziekenhuis want je moest vanmorgen las ik net terug.

XX Suzzy

quote: Joepie1982 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-08-2008 18:18:12'));

Naam:

Leeftijd:      

Kindje:                  

Ronde:            

NOD:              

/

Bloempje  
25  
1e
 1e
1

Lien9