A
Anoniem
Guest
Hoi, oei soms denk ik dat ik er te weinig mee bezig ben als ik dat hier zo allemaal lees: jullie zijn al volop namen aant bedenken, de kamer aant inrichten (al dan niet in gedachten)... Wij zijn daar eigenlijk nog niet zo veel mee bezig. We hebben meer zo iets van: eerst zwanger geraken en dan verder bekijken en dat maakt me soms al gek genoeg!
Hey Suzzy, moet eerlijk toegeven dat ik ook wel es X box speel. Speel graag race of vechtspellekes tegen mijn ventje...Al ben ik niet zo goed als hem. Maar als het over schietspellekes gaat, dan pas ik!
We kunnen eigenlijk zo goed als samen uitkijken en aftellen naar onze NOD, mijne is 18/09... Ik kan er redelijk goed mee om tot een week voor die NOD moet komen, dan beginnen mijn gedachten op hol te slaan.
Joepie, ook succes met het zwanger worden!
Groetjes
Babeken
Hey Suzzy, moet eerlijk toegeven dat ik ook wel es X box speel. Speel graag race of vechtspellekes tegen mijn ventje...Al ben ik niet zo goed als hem. Maar als het over schietspellekes gaat, dan pas ik!
We kunnen eigenlijk zo goed als samen uitkijken en aftellen naar onze NOD, mijne is 18/09... Ik kan er redelijk goed mee om tot een week voor die NOD moet komen, dan beginnen mijn gedachten op hol te slaan.
Joepie, ook succes met het zwanger worden!
Groetjes
Babeken