NOD in september

Hoi Debbie,

Dan kan het maar beter doorzetten, die onzekerheid is ook niets hoor. Weet je
in ieder geval waar je aan toe bent.....
(Maar stiekem duim ik nog steeds voor je)

Ha meiden,

Het is inderdaad spannend. Je kunt het eigenlijk niet echt met iemand delen in je dagelijks leven. Al mijn collega's zitten me toch al op de hielen. Vorig jaar ben ik getrouwd, nu zit iedereen te zeuren, "ben je nog niet zwanger". Het is leuk dat je dit op een forum kunt delen.
Het is trouwens ons eerste kindje en de eerste poging.

Groetjes Evelien (et81)

quote: wen12 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('26-08-2008 12:53:15'));

Naam:

Leeftijd:      

Kindje:                  

Ronde:            

NOD:              

/

Bloempje  
25  
1e
1e
1

Onewish
23
1e
1e
2

Lien9
28
1e
3e
3

Liss
23
1e
3e
3

Busababe
27
1e
2e
4

iris
22
..
6e
4

leniemienie
23
1e
2e
4

Marie
25
1e
14e
4

Maantje
22
1e
2e
5

Moontje
33
2e
...
5

Daan
26
1e
3e
6

BBje
...
2e
...
6

Et81
27
1e
1e
6

Sporty77
31
1e
15e
7
9e clomid

Happy
32
2e
...
7

Joepie
25
1e
7e
7

Linda
23
??
1e
9

Uitje
26
1e
1e
10

Wish81
27
1e
1e
10

Wen
29
1e
2e
10

Hopje
28
1e
2e
11

Saskiavs77
28
1e
2e
14

Sahiton
33
2e
13
?
gyn 19-8

Suzzy
26
1e
1e
15

Ilona27
29
2e
2e
15

Benb
26
1e
2e
17

Babeken
25
1e
10e
18

Chanaty
28
2e
2e
21

Bears
31
2e
6e
22/26

Ukkepuk
29
1e
3e
22

Mama2006
27
2e
4e
24

Ukkepuk het blijft inderdaad spannend. Vanmiddag ook weer nergens last van gehad.
Wel irritant. Elke keer naar de wc en kijken of er al iets te zien is. Elke keer weer een zucht van verlichting als ze er niet zijn.
Nu heb ik ook helemaal geen verschijnselen van zwangerschap dus daar is het helemaal niet aan af te leiden. Maar ja met de eerste had ik ook nergens last van.

Debbie

@ Marie:
Wat een testen allemaal zeg! We zijn zelf spontaan zwanger geraakt van ons eerste kindje dus ik ken het traject niet. Jammer dat het zo medisch moet, maar het is het waard als het allemaal lukt. Zelf ook kennissen die via ivf zwanger zijn geworden en daar is een mooie gezonde tweeling uitgekomen.

@ Bears:
Spannend, ik leef met je mee.

Groeten van Monique

Hallo allemaal, Hier weer een nieuwe die wil toevoegen, weet alleen niet hoe???
Zit al een hele tijd op deze siter maar nog nooit meegedaan met dit soort lijsten.
Ik zal me even kort voorstellen, Ik heet esther ben 24 jaar oud en trotste mama van seth. Hij is ons eigenlijk een klein beetje overkomen maar we vonden het papa en mama zijn zo leuk dat we al snel voor een tweede gingen, helaas na 16 rondes nog steeds zonder resultaat.

Dus ik wou me hierbij toevoegen.

Esther 24 jaar oud.
Tweede kindje.
Nod dag 20 september.
Ronde 16.

Liefs Esther
ps zou iemand dit willen toevoegen in de lijst, alvast bedankt!

Hoi, hoi,

* Marie; fijn dat je een leuk weekend hebt gehad!! Succes verder met alle onderzoeken!!

* Et81, Linda: welkom

* En Wen12 een keer kan voldoende zijn, ik hoop het voor je

* Bears ik herken de onzekerheid (om gek van te worden), ik ben in Juni gestopt en nu 2x "ongi" geworden (nou ja de ene keer maar 1 dag en de andere keer 2 dagen en dan nog eens erg minimaal, terwijl ik vroeger voor de pil altijd erg lang en heftig ongi was! Maar goed blijkt bij iedereen ook weer verschillend te zijn; hoop voor je dat het bij jou wel raak is.

Wish; Toi, Toi, Toi sorry wilde eigenlijk ook uitroeptekens gebruiken, maar ineens werken de cijfers en tekens op mijn laptop niet meer

Maantje; doorklussen kan nooit kwaad toch  en ik heb de afgelopen 2 maanden mijn eisprong ook niet gevoeld; weet ook niet goed wat ik dan zou moeten voelen....

Ik ga snel stoppen, want laptop begint steeds meer te haperen.

Tot snel.

Liefs lien

Hoi hoi,

Ik ben 26 jaar en 6 augustus ben ik ongi geworden. Wij willen eerst kijken hoelang mijn cyclus is. Als ik uit ga van 28 dagen dan moet ik 2 sept. weer ongi worden. Hierna gaan wij beginnen met klussen. Voor de 1ste. Hopelijk zal dit snel lukken.

Groetjes

Terug
Bovenaan