NOD in september

Dag dames!

Wish, lijkt mij ook jouw eisprong te zijn hoor wat je voelde...

Ik zie hier al een heleboel nieuwelingen: dus ook van mij kant WELKOM!
Het lijstje begint al behoorlijk lang te worden voor spetember, nu nog hopen dat het een vruchtbare maand is, zodat we vele zwangeren hebben onder ons!

Amai Marie, wat een heleboel onderzoeken! Het is te hopen je snel nieuws hebt hoor!

Wen, veel succes met het klussen hé!

Ik begin morgen alvast met de ovutesten, hopelijk is die spoedig positief!

Tot later meiden!

Babeken

Naam:

Leeftijd:      

Kindje:                  

Ronde:            

NOD:              

/

Bloempje  
25  
1e
1e
1

Onewish
23
1e
1e
2

Lien9
28
1e
3e
3

Liss
23
1e
3e
3

Busababe
27
1e
2e
4

iris
22
..
6e
4

leniemienie
23
1e
2e
4

Marie
25
1e
14e
4

Maantje
22
1e
2e
5

Moontje
33
2e
...
5

Daan
26
1e
3e
6

BBje
...
2e
...
6

Et81
27
1e
1e
6

Sporty77
31
1e
15e
7
9e clomid

Happy
32
2e
...
7

Joepie
25
1e
7e
7

Linda
23
??
1e
9

Uitje
26
1e
1e
10

Wish81
27
1e
1e
10

Wen
29
1e
2e
10

Hopje
28
1e
2e
11

Saskiavs77
28
1e
2e
14

Sahiton
33
2e
13
?
gyn 19-8

Suzzy
26
1e
1e
15

Ilona27
29
2e
2e
15

Benb
26
1e
2e
17

Babeken
26
1e
10e
18

Esther
24
2e
16e
20

Chanaty
28
2e
2e
21

Bears
31
2e
6e
22/26

Ukkepuk
29
1e
3e
22

Mama2006
27
2e
4e
24

Esther heb je erbij gezet, maar al de 16e ronde??
Ben je nog niet naar de ha geweest of wil je het wat meer tijd geven??
Was je bij de 1e ook pas laat zwanger??
Ik hoop dat je niet lang meer hoeft te wachten.

Zo even mijn banner erbij!!

Meiden weltrusten Mama2006

He hoi;

Inderdaad wel veel odnerzoeken, aan de ene kant geeft me het ook wel rust! Zo van ze kijken wat er aan de hand kan zijn!!!! Maar als je in een week drie keer achter elkaar naar het ziekenhuis moet is het wel veel hoor! We slaan ons er wel door heen, en zo'n weekendje weg doet je beide dan ook wel weer goed!!!!!

Liefs Marie

Esther ook al zo lang bezig!!!! Veel succes deze maand!!!! Hopen dat we elkaar hier een beetje tot steun kunnen zijn!!!!

Liefs Marie

Hee Dames,
Wil ook graag aan de lijst mee doen, voel me om een of andere reden zielsverwant met jullie. Goh hoe zou dat toch komen?

Ik ben Mama Lina, we gaan voor ons derde kindje. Ik ben 24 jaar. Mijn zoontje is net 4 en mijn dochtertje bijna 11 maanden. Ben vorige week ongi geweest. Mijn eisprong verwacht ik rond zat de 30e. En mijn NOD (dat staat toch voor niet-ongesteld-dag?) nou die heb ik (hopelijk) dan op 13 sept.Spannend!!!!!!!!

Bedankt en Tot ziens op dit leuke forum.

Liefs, MamaLina

Goeiemorgen dames,

Ik weet niet of het nou de eisprong is of niet, want ik dacht dat het gister weg was maar bleek toch niet zo  Mn buik is nog steeds gevoelig en moet telkens naar de wc maar vervolgens komt er niet veel uit (om 't zo maar ff te zeggen). Geen pijn daarmee overigens. Maar ff afwachten, hoop niet dat het een blaasontsteking is. Heb dat al vaker gehad maar dat voelde toch wel anders.

Anyway ... hopelijk heeft 't geklus afgelopen week zn vruchten afgeworpen  want ik ga namelijk met vriendinnen een paar dagen weg. Als 't kan, kijk ik ff op 't forum en anders ben ik er zondag weer!

Spannend, spannend ... bijna september!

Groetjes,
Wish

hi lieve meiden in hetzelfde schuitje ;)

Ben een paar dagen niet online geweest, moest werken.

Voel me helemaal niet fit.. buikkrampen, hoofdpijn, misselijk
(tja waren dat maar zwangerschapstekens!!!) maar ik zag vanmorgen ook dat ik heeeeeeel lichtjes bloedde, zag ik toen ik naar de wc ging..  ik had die rdtjes nog langggg niet verwacht, ik zit nog maar op de 19e dag van mn cyclus verdorie,.
Maar vorige maand begon het ook al zo vroeg he!!!
En toen heb ik wel 10 dagen gebloed (waarvan in het begin heeel lichtjes)   Grrrr. Toen had ik stille hoop op een innestelbloeding, maar daardoor kreeg ik zóveel hoop en viel het weer zó tegen, dat ik het nu maar meteen weer op een ongi gooi...
bah bah bah Ik hou jullie op de hoogte...
misschien houdt het bloeden natuurlijk nog op

Er komt me vandaag niks uit de handen, ben dus niet fit, voel me duf, sloom en het weer werkt ook niet mee!!!!

Hoe voelen jullie je vandaag???

Hallo allemaal

Ik heb ook mijn NOD in september.
We zitten nu midden in de klusperiode. Dit is wel moeilijk, want mijn man is op oefening voor zijn werk. Dit is niet heel ver van ons huis, dus komt soms 's avonds een paar uurtjes naar huis. Dan maken we er natuurlijk ook wel gebruik van.
Ik zal me ook toevoegen op het lijstje.
Ik moet 12 september ongi worden, en 14 september zijn we 1 jaar getrouwd. Dit zou natuurlijk wel een heel erg leuk kado zijn als het raak zou zijn.
Ik ga er niet van uit, want dan is het weer een zo grote teleurstelling.

Nou dames allemaal veel succes deze maand.

Liefs Joyce

Terug
Bovenaan