NOD in september

Ik heb meer info hoor.. :)

komt ie:

Ben 24, dit is onze 12e ronde voor ons 1e kindje. heb pco, dus loop sinds februari bij de fertiliteitspoli. dit wordt onze 4e ronde clomid.

liefs diaan

Hoi allemaal!

MamaLina, op naar een 3e kindje! Succes hoor!

Wish, have fun met de vriendinnen!

Happy, hopelijk ben je snel beter hoor!

Joyce & Bientje: ook welkom en succes!

Haha dussss... Echt Blond... Maar is wel te begrijpen hé, dat wachten is zo vermoeiend! Hopelijk wordt hij toch nog postief!

Amai nog nieuwe meiden: Mikkie welkom en succes! Laat september maar een goeie maand zijn zodat we met velen zwanger zijn!

Dani welkom! Hmmm wil je geen slechte moed geven, maar wij zitten ondertusse aan ronde 10... en dat begint toch wel al lastig te worden hoor! Maar wij hebben afgesproken dat we blijven proberen tot ronde 12 zonder enige medische molen te starten...

Sahiton, veel plezier op vakantie!

Debbie, GRRRR zijn ze er nu toch doorgekomen! Ik hoop dat je meer succes hebt in september hoor!

Ook jij succes voor september Diaan!

Ik heb er net de 1e ovutest opzitten, maar die was nog negatief, dus nog even afwachten.

Dames slaapwel en tot later

Babeken

hai meiden!!

Jeetje wat is het hier ineens druk zeg, gezellig hoor!!!!

Ik dacht kom weer eens ff langs, lees wel vaak mee hoor maar ja dan schrijf ik weer niks, heb ook nog niet zoveel te melden. Volgende week is mijn nod, en ben er eng rustig onder hahaha. Heb wel wat kwaaltjes maar wil mezelf niet gek maken van tevoren dus doen we dat ook niet (probeer het) zal volgende week wel erger worden. Maar die rust is wel gek.

Oh ja en morgen ga ik met mn zusje mee, die heeft dan de 20 weken echo en we willen ook erg graag weten wat het word dus hop dat hij/zij niet met de beentjes over elkaar ligt hihi. Lijkt me echt heel mooi om te zien, hoop dat we het droog houden:)

Had eigenlijk veel meer van jullie willen weten en reageren maar weet het ff niet meer.

succes allen, september is in zicht!

Liefs

Hallo Allemaal,

Iedereen Heel Veel Succes

Liefs Chanaty

document.write(friendlyDateTimeFromStr(''));

Naam:

Leeftijd:      

Kindje:                  

Ronde:            

NOD:              

/

Bloempje  
25  
1e
1e
1

Mikkie
27
1e
1e
1

Onewish
23
1e
1e
2

Lien9
28
1e
3e
3

Liss
23
1e
3e
3
1 tot 14 op vakantie

Busababe
27
1e
2e
4

iris
22
..
6e
4

leniemienie
23
1e
2e
4

Marie
25
1e
14e
4

Maantje
22
1e
2e
5

Moontje
33
2e
...
5

Nikita1234
21
1e
1e
5

Daan
26
1e
3e
6

BBje
...
2e
...
6

Et81
27
1e
1e
6

Sporty77
31
1e
15e
7
9e clomid

Happy
32
2e
...
7

Joepie
25
1e
7e
7

Linda
23
??
1e
9

Uitje
26
1e
1e
10

Wish81
27
1e
1e
10

Wen
29
1e
2e
10

Hopje
28
1e
2e
11

Joyce
25
1e
4e
12

Mama Lina
24
3e
...
13

Saskiavs77
28
1e
2e
14

Sahiton
33
2e
13
22
gyn 26-9

Suzzy
26
1e
1e
15

Ilona27
29
2e
2e
15

Benb
26
1e
2e
17

Babeken
26
1e
10e
18

Esther
24
2e
16e
20

Chanaty
28
2e
2e
21

Ukkepuk
29
1e
3e
22

Bientje
26
1e
1e
22

Dani1983
23
1e
3e
22

Mama2006
27
2e
4e
24

Diaanmike
24
1e
12e
27/28
4e clomid

Bears    
31
2e
6e
30

Diaan bedankt voor de info, hoor je vaak hier dat pco, wat vervelend, maar zo als je hier veel leest zijn veel meiden zwanger dankzij clomid!!!
Ik wens je veel succes en hoop dat je niet te lang meer hoeft te wachten.

Liefs Mama2006

Sorry ik zal nog even aanvulling geven ik ben 33 en het is mijn eerste ronde. Ik wordt gek 2 dagen gespannen borsten gehad en emotioneel.   Echt precies zoals bij mijn eerste kindje dus ik had zoiets "zou het waar  zijn?" Nu voel ik helemaal niets meer! Terwijl ik juist nu emotioneel zou mogen zijn ( mijn oma is overleden), ben ik zo ongeloofelijk koele kikker. Ik kan niet vedrietig zijn. Ik voel helemaal niets. Ook geen leeg gevoel gewoon helemaal niets! Of het mij allemaal niets boeit en juist dat vind ik wel erg. Was ik in de veronderstelling dat ik toch zwanger kon zijn. Nu weet ik bijna 98 % zeker dat het niet zo is. Ik baal een beetje.

Het is al bijna september! Jippie!
Ik heb ineens ook wat rare dingen: heel erg gevoelige tepels, erg vergeetachtig en erg moe (moe zijn komt wel vaker voor). Kan het ontpillen zijn? Verder heb ik totaal niet het gevoel dat ik zwanger ben. Het is ook pas de 1e ronde en ben na het stoppen met de pil niet uit mezelf ongesteld geweest. Mijn NOD is in principe 1 sept. maar het kan dus ook maar zo later zijn.
Succes allemaal!

bbje: Allereerst gecondoleerd   met het verlies van je oma.

bears en diaanmike:  dat jullie ongi zijn geworden.... Ik ben er gelukkig weer bijna
                                                            van af.

Voor iedereen die bijna zijn Nod heeft heel veel succes

Terug
Bovenaan