NOD in september

quote: mama 2006 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('28-08-2008 08:03:55'));

document.write(friendlyDateTimeFromStr(''));

Naam:

Leeftijd:      

Kindje:                  

Ronde:            

NOD:              

/

Bloempje  
25  
1e
1e
1

Mikkie
27
1e
1e
1

Onewish
23
1e
1e
2

Lien9
28
1e
3e
3

Liss
23
1e
3e
3
1 tot 14 op vakantie

Busababe
27
1e
2e
4

iris
22
..
6e
4

leniemienie
23
1e
2e
4

Marie
25
1e
14e
4

Maantje
22
1e
2e
5

Moontje
33
2e
...
5

Nikita1234
21
1e
1e
5

Daan
26
1e
3e
6

BBje
33
2e
1e
6

Et81
27
1e
1e
6

Sporty77
31
1e
15e
7
9e clomid

Happy
32
2e
...
7

Joepie
25
1e
7e
7

Linda
23
??
1e
9

Uitje
26
1e
1e
10

Wish81
27
1e
1e
10

Wen
29
1e
2e
10

Hopje
28
1e
2e
11

Joyce
25
1e
4e
12

Mama Lina
24
3e
...
13

Saskiavs77
28
1e
2e
14

Sahiton
33
2e
13
22
gyn 26-9

Suzzy
26
1e
1e
15

Ilona27
29
2e
2e
15

Benb
26
1e
2e
17

Babeken
26
1e
10e
18

Esther
24
2e
16e
20

Chanaty
28
2e
2e
21

Ukkepuk
29
1e
3e
22

Bientje
26
1e
1e
22

Dani1983
23
1e
3e
22

Mama2006
27
2e
4e
24

Diaanmike
24
1e
12e
27/28
4e clomid

Bears    
31
2e
6e
30

Diaan bedankt voor de info, hoor je vaak hier dat pco, wat vervelend, maar zo als je hier veel leest zijn veel meiden zwanger dankzij clomid!!!
Ik wens je veel succes en hoop dat je niet te lang meer hoeft te wachten.

Liefs Mama2006

AAAHHHHHHHH!!!!
Ik wordt echt stapelgek van die ovulatie testen!
Volgens mij werken die dingen niet bij mij...
Vorige maand heb ik 1 keer geen streepje gehad en verder alleen maar lichte streepjes.
Heb mijn eisprong gevoelt en had netjes een cyclus van 28   dagen maar nog gaf hij er voor en er na alleen maar lichte streepjes.
Nou ben ik maandag weer begonnen met de testen.
Maandag was het streepje best donker (even donker als controle streep) maar de rest van de week alleen maar weer lichte streepjes.
Nou heb ik op internet en in de gebruiksaanwijzing zitten speuren en daar staat dat een licht streepje een negatieve uitslag is maar dat de eisprong er binnen 2 tot 4 dagen aan zit te komen....
Als ik er van uit zou gaan dat hij maandag positief was dan zou ik nou toch geen streepje moeten hebben?
Snap er echt geen bal meer van.
Hebben jullie daar nou ook last van of ligt het nou aan mij???

Gr Wen.

Hey Mama2006, dankjewel!! je hoort het inderdaag steeds vaker, die pco.. maar er is gelukkig wat aan te doen.. had afgelopen maand gewoon even een baalmaand.. omdat het maand 12 was, als ik er niet elke dag mee bezig ben gaat het beter, maar tis hier zo gezellig en ben elke keer zo benieuwd wie wat schrijft :D

Ukkepuk, ja die rot rd'tjes ook elke maand weer.. maar goed, toen ik stopte met de pil heb ik ze een half jaar niet gezien, dan voel je je ook nie helemaal gezond/normaal hoor haha dus wat dat betreft zijn ze best wel welkom, hoewel we natuurlijk liever een positieve test in de handen hebben ;)

Busababe, wat leuk dat je zusje 20 weken zwanger is! leuk ook dat je meegaat naar de echo.. hoop voor je dat jullie nog samen zwanger kunnen zijn  :)

liefs diaan

Hey dames,

Pfff mail ik gister nog dat ik me erg goed voel, is het vandaag helaas weer helemaal omgeslagen. Grr. ben erg labiel en ontzettend chaotisch. Dit laatste is bij mij echt een teken dat de rd-tjes eraan komen (hoop van niet, maar ben bang van wel, zou wel vroeg zijn NOD is pas 3 september).... Ik moet zeggen dat dit wellicht allemaal nog steeds bij 'ontpillen' hoort, maar word er erg gek van (mijn stemmingen kunnen zo snel omslaan herkent iemand dit??). Mijn vriend word er ook een beetje mesjokke van echt geen pijl op te trekken hoe mijn stemming iedere dag zal zijn.... En er zit niks tussenin; of het is goed, super of het is juist labiel, chaotisch!

* Sahiton en Liss: fijne vakantie, geniet ervan!!!  

* Diaanmike; vervelend dat je PCO hebt, succes met clomid, hoop dat je snel goed nieuws hebt!!

*  Busababe; hoe was het bij de verloskundige met je zus, hopelijk was  alles goed?!
En ik wil wel een beetje van je rust lenen hoor op dit moment

* Bbje; gecondoleerd met je oma! Wellicht dat de emoties later nog gaan komen (daar heb je niet altijd controle over, ik weet niet of je oma plotseling overleden is??). Snap dat je baalt omdat je het gevoel hebt dat je nu  toch niet zwanger bent, maar ja je hoort ook van mensen die de eerste weken helemaal nergens last van hebben. Dus  hoop dat het alsnog raak blijkt te zijn!!

* Bloempje 25; zou inderdaad ontpillen kunnen zijn, volgens  mij heb ik daar ook veel last van en het irritante is dat ik op internet heb zitten lezen en symtomen van ontpillen zijn erg vergelijkbaar met  symptomen van een zwangerschap... Grr. dat maakt het allemaal helemaal onduidelijk! Maar hoop voor je dat het misschien wel gewoon raak is de 1e keer (zo niet dan hoop ik dat je in ieder geval een regelmatige cyclus hebt!)

* Wen12: snap je frustratie, helaas heb ik geen flauw idee hoe dat allemaal werkt met ovulatietesten.  Hopelijk weet iemand anders er meer vanaf... Succes!!

Alle anderen; ook heel veel succes, september komt nu echt heel dichtbij!!

Liefs Lien.

Hallo mama2006,

Ik reageer nog effe op je berichtje,
Gek genoeg is mijn zoontje ons een beetje overkomen, ik was netjes aan de pil, maar we hadden ontzettend stress met huis, 10 februari de sleutel gekregen van ons nieuwbouw stulpje en 3 maart zijn we getrouwd dus het wat een beetje een stress volle periode, we zijn 4 maart op huwelijksreis gegaan en tjah daar is ons een wondertje ontstaan, beetje onverwacht maar wel ontzettend welkom, we vonden het zo leuk om mama en papa te zijn dat we gauw voor een tweede gingen helaas zonder resultaat na 16 rondes, ben wel een keer zwanger geweest maar dat eindigde in een vroege miskraam, ik ben al bij de huisarts geweest, meerdere malen zelfs maar die wil me pas in januari doorsturen omdat ik nog jong ben en heb bewezen dat ik wel zwanger kan worden maar ik vind dat het nu wel eens een keer tijd wordt dat ik ook weer met een bol buikje mag lopen, man die ooievaar schiet hier de grond uit in de buurt en ik voel me nu soms en K.T als ik maar hoor dat iedereen "zo maar even zwanger wordt"( sorry maar soms mogen we ons zelf wel een beetje zielig vonden toch).Succes allemaal.

Liefs Esther

Hallo allemaal,

Schrijf ik hier gister nog dat ik 1 sep mijn nod zou hebben en dat ik allemaal zwangerschapkwaaltjes voel.
Ben ik vandaag naar de gynacoloog geweest voor controle van mijn curretage, hij deed ook een inwendige echo en hier was niks op te zien. Dus ik zal gewoon ongi worden.
Hier baal ik wel vreselijk van!! Nu merk ik dat ik toch veel hoop had dat het goed zat.

Groetjes.

Ik hoop dat jullie in september allemaal meer geluk zullen hebben.

HAAA allemaal!,

Lekker druk geworden hier, gezellig!!!
Vandaag 1e klusdag gehad!! Joepie, beetje rare ervaring, we werden er allebei een beetje lacherig van! Nu gaan we om de dag!

Eigenlijk had ik gister willen beginnen, maar mijn schatje was ziek!! Zul je net zien, vandaag ging het wel weer, dus meteen maar gestart!

Nou ik ben benieuwd!

Tot snel! XXSuzzy

Niet zoveel te melden, maar wilde tcoh even mee schrijfen! Vandaag bloed geprikt! Wilde ook even langs de gyn voor aantal uitslagen maar er was niemand meer, hellaas! Maandag maar even proberen te bellen! En verder druk aan het werk, moet het weekend ook werken! Mijn mannetje ligt nog op bed, komt net uit de nacht dienst dus! Vanavond wenkbrouwen epileren en naar de pedicure! Volgende week mijn NOD ik ben er eigelijk heel rustig onder deze keer! Wel heb ik al paar dagen pijn in mijn onderbuik en enorme hoofdpijn vooral als ik s'morgens op sta! Verder dus rustig hier!

Liefs Marie

Terug
Bovenaan